Hop til indhold

Hvis hunde kunne blive blåviolette i hovedet...


Lonny
 Share

Recommended Posts

... af hysterri, så var Luna bestemt blevet det den anden dag :lol:

 

Hun havde søgt efter foder ude på græsplænen om eftermiddagen, men gad ikke særlig længe, så hen under aften blev hun sulten og ville ud igen, så jeg lukkede hende selvfølgelig ud i haven.

 

Et øjeblik efter hører jeg Luna's "berømte" skrigen, og skynder mig at finde mine sko og en lommelygte for at gå ud og undersøge hvad der sker...

 

Ude i haven spæner Luna rundt i mellem buske og træer alt imens hun siger underlige lyde, og jeg forsøger så at finde ud af hvad det er hun jagter, og til sidst får jeg øje på en kat oppe i et træ, Luna har så endnu ikke opdaget at den er klatret herop :stupid:

 

Jeg kalder på Luna, men hun er pludselig blevet helt og aldeles døv :vedikke:

 

Så jeg begynder at gå hen imod hende, og lige da jeg når derhen, så finder hun langt om længe ud af at katten sidder oppe i træet, og hendes skrigen stiger lige en tak i niveau, alt i mens hun står og hopper op ad træet...

 

Nu kan jeg selv sagt slet ikke få kontakt med hende, så til sidst tager jeg sagen (luna) i egen hånd, jeg samler hende simpelthen op og bærer en skrigende og sprællende Luna indendøre :lol:

 

Jeg ville sådan ønske det var blevet videofilmet, for det var absolut ikke med Luna's gode vilje at jeg sådan tog hende op i armen og bar hende væk fra katten, og det gjorde hun højlydt opmærksom på samtidig med at hun kæmpede en brav kamp for at slippe ud af mine arme igen :lol:

 

Katten slap helskindet fra det hele, og en times tid senere, så kunne Luna igen lukkes ud i haven og søge efter sit foder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Signe Og Vapsen

Hahaha hvor sjovt. Ikke en af de mest intelligente øjeblikke :D

Tror I at I ser den kat igen? :P

 

Joey kunne også blive helt hysterisk på sin foderbold. Jeg tror aldrig han nåede at gennemskue det. Han endte altid med at stå med snuden i gulvet oge vente på at der voksede godbider op af gulvet omkring foderbolden. Og når der så ikke gjorde det fik foderbolden masser af skæld ud.

Redigeret af Signe Og Vapsen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Hun har ikke rigtig haft grislingedragten på siden, vi har jo ikke haft sne i år :engel:

 

Men vi kan da godt lige genoplive tråden igen :blink:

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/22361-hvad-blev-der-af-min-farlige-kamphund.html

 

[ATTACH=CONFIG]79832[/ATTACH]

hehe den er da fin, nok lidt tøset, men sådan er det jo bare :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke rigtig haft grislingedragten på siden, vi har jo ikke haft sne i år :engel:

 

Men vi kan da godt lige genoplive tråden igen :blink:

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/22361-hvad-blev-der-af-min-farlige-kamphund.html

 

[ATTACH=CONFIG]79832[/ATTACH]

 

:lun: Jeg stemmer for at Luna ALTID har grislingedragten på! :hjerte: :cool: Og hvis jeg nogensinde får fornøjelsen af at møde Luna igen, forlanger jeg helt sikkert at hun er iført grislingedragt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder i umiskendelig grad som noget mysla kunne præstere;)

 

Det er helt utroligt hvad de katte kan få frem af følelser!

 

Ja, det kan altså til tider også overraske mig, Lun kan gennemgå hele følelsesregistreret, hvis det er mørkt, så brøler hun fordi hun bliver lidt bange for deres øjne, og hvis det er lyst, så skriger hun fordi der er hendes allerbedste legetøj jo :vedikke:

 

:lun: Jeg stemmer for at Luna ALTID har grislingedragten på! :hjerte: :cool: Og hvis jeg nogensinde får fornøjelsen af at møde Luna igen, forlanger jeg helt sikkert at hun er iført grislingedragt :mrgreen:

 

Ja, så ville udseende også passe til lyden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes hun lyder til at være ENORM underholdende, hende Luna :lol: I hvert fald på sidelinjen!

 

Vores nabo har flere katte og når han får øje på én, flyver halen rundt som en propel og bliver så enorm glad at der skal øffes, gøes, pives, springes, skriges og hvis Katla så tror det er fordi det er legetid, bliver han Onkel Skrap og så bliver hun bedt om at GÅ VÆK :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg selv sagt slet ikke få kontakt med hende, så til sidst tager jeg sagen (luna) i egen hånd, jeg samler hende simpelthen op og bærer en skrigende og sprællende Luna indendøre :lol:

 

Fantastisk billede :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahahaha... godt Luna ikke bruger vores dyrlæge, hvor de har to katte boende i receptionen... Karla ignorerer dem... Johna er ved at gå ud af sin pels af nysgerrighed :lol:

 

Og Luna ville have fået skræmt alle kunderne væk, for hvis hun skriger så meget allerede på vej ind ad døren, så må de da tro at den dyrlæge er direkte ondskabsfuld ved alle dyrene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes hun lyder til at være ENORM underholdende, hende Luna :lol: I hvert fald på sidelinjen!

 

Vores nabo har flere katte og når han får øje på én, flyver halen rundt som en propel og bliver så enorm glad at der skal øffes, gøes, pives, springes, skriges og hvis Katla så tror det er fordi det er legetid, bliver han Onkel Skrap og så bliver hun bedt om at GÅ VÆK :lol:

 

Jeg tror bestemt også at Luna ville blive tante skrap hvis nogen begyndte at legedaske hende imens hun var helt oppe og ringe over en kat :lol:

 

I går tror jeg at hun var lige ved at få en hjerneblødning, det er jo blevet forår, og på et stykke på ca. 50 meter nåede vi at støde på 3 katte og en fasan, og Luna så sådan her ud :ivrig:resten af turen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bestemt også at Luna ville blive tante skrap hvis nogen begyndte at legedaske hende imens hun var helt oppe og ringe over en kat :lol:

 

I går tror jeg at hun var lige ved at få en hjerneblødning, det er jo blevet forår, og på et stykke på ca. 50 meter nåede vi at støde på 3 katte og en fasan, og Luna så sådan her ud :ivrig:resten af turen

 

 

Flips og Luna ligner bare så meget hinanden - De skrigende halse!! :stupid::klap::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...