Hop til indhold

Det er i dag et vejr.... (billedspam)


Amocca
 Share

Recommended Posts

...et soooooolskinsvejr :mrgreen: Og vi har været i kolonihaven. Det kom der som sædvanlig en million billeder ud af, som I - som altid - skal trækkes med at glo på :rolleyes:

 

Pigerne leger med hver deres bold

 

Kaster du den til mig mor?

IMG_5582.jpg

 

Jeg forstår ikke det der koncept med at give bolden væk... jeg vil hellere have den for mig selv!

IMG_5587.jpg

 

Men hvis mor kaster den, så kan man hente den og aflevere den - best game ever!!!!! :banan:

IMG_5637.jpg

 

Ja, eller man kunne bare holde fast i den og løbe med den hele tiden :blink: langt smartere!

IMG_5604.jpg

 

Min smukke glade pige :lun:

IMG_5664.jpg

 

"Hej Mor! Tager du billeder?" ..."neeeej gider du så godt koncentrere dig om MIG! istedetfor Karla!"

IMG_5851.jpg

 

Johna - yderst elegant

IMG_5692.jpg

 

IMG_5822.jpg

 

Og knap så elegant :mrgreen: (Johna ruller sig ikke, hun gnider sig hen af jorden istedet :vedikke: )

IMG_5726.jpg

 

IMG_5804.jpg

 

IMG_5721.jpg

 

Og lidt af dem sammen :lun:

 

IMG_5845.jpg

 

IMG_5553.jpg

 

Bagholdsangreb!

IMG_5762.jpg

 

Hov, hvad var det?

IMG_5820.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor ser Johna voksen ud lige pludselig! Hvor gammel er hun nu?

 

Totalt skønne billeder i øvrigt!

 

Hun er 10 mdr nu - så hun er vel også ved at være fuldt udvokset -... ikke at man kan se det på opførselen :rolleyes: - hun mangler dog stadig at sætte lidt krop og bredde / bryst. Lige nu er hun stadig mest ben :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder.

Jeg syntes det er svært at få gode billeder af sorte hunde (har en sort lab), så er imponeret over dine skarpe billeder:-)

hvilket slags kamera bruger du?

 

Jeg har et Canon 450D - så sætter jeg det på sportfunktion og tager 300 billeder i rap og så får jeg ca 20 hvor man rent faktisk kan se Karlas ansigt :lol: det er drønsvært at få gode billeder af sorte hunde. Er der for lidt lys går de i et med bagggrunden er der for meget lys (som fx med sne) bliver de bare en sort klat....

Link til indlæg
Del på andre sites

Super billeder af smukke vovser.

Mest er jeg lidt misundelig over din græsplæne, min ligner een der har rendt heste rundt på. .

 

Den hjemme i haven ligner også en motorcross bane og jeg ved ikke rigtigt hvad søren man gør ved det :vedikke: men kolonihaven haf jo haft fred næsten hele vinteren, så den er ok pæn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...