Hop til indhold

Vores lille påske-løve...


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Hahahahhahahaha :sjov: Hvor er du sød! :D Så det var sådan at Kennel-Lövchen startede op? Jamen det kan være at løver bare er super gode sammen... Eller også er du bare rigtig god til løver.. ;)

:mrgreen: JA det var sådan Kennel-löwchen startede op..Og løverne ER supergode sammen.. Tror ikke det er mig der gør noget. De er bare altid søde og venlige mod hinanden.. De kan ligge 20 hunde klos op af hinanden og spise ben uden at blive uvenner... De kan have hvalpe sammen og knurrer ikke af hinanden.De lægger sig bare i samme kurv og giver de hvalpe som kommer hen til dem mad.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han er en "løber"... Han eeeelsker fangelege, og bryder sig heller ikke om brydning... Da han var yngre kunne han godt være lidt en tromle, sådan "hov jeg ser ikke hvor jeg løber", men det er han vokset fra (stort set)...

han er faktisk meget blid i sin leg, og når han f.eks. har leget med hvalpe er han også super god til at dæmpe sin "grovhed" i leg... Men han har altså stadig nogen gange når de mindre hunde kommer op på siden af ham, at de løber ind i hinanden og han laver en kæææmpe hop for ikke at ramme dem :lol:

 

Jeg har fundet en hollandsk opdrætter, men jeg aner intet om hende, måske vi bare skulle høre om vi kunne komme på besøg en dag...

 

Leeuwhondjes / Lowchen kennel Kidéro's

Hun er vist ny tror jeg..

I kan bare komme forbi når I er i DK engang

Link til indlæg
Del på andre sites

DA jeg skulle have min første løve skrev jeg først til en opdrætter..så til en til ..og endnu en..Ingen af dem svarede... den sidste jeg skrev til svarede og vi lavede en aftale...

Så pludselig skrev de andre tilbage. De havde været til Löwchen kongres og ja de havde alle en hvalp jeg kunne købe.. Men nu kunne jeg ikke få mig selv til at sige at jeg HAVDE lavet en aftale.. SÅ jeg startede ud med 5 tævehvalpe på samme alder..

De har aldrig haft problemer sammen.

Folk siger jo det samme om 2 hvalpe fra samme kuld..Det er ofte jeg beholder 2 hvalpe eller et helt kuld (gudinderne var 4 i kuldet..og jeg beholdt alle 4).. De har aldrig haft problemer med hinanden..Ingen slåskampe!

På et tidspunkt solgte jeg 2 tæver fra et kuld til samme dame. Dem har jeg fulgt tæt netop for at se om der var nogen problemer når de ikke gik i en flok, men kun havde hinanden. Der har aldrig været slåskampe der heller.

 

Hvis Sitto skal have en hanhund skal den kastreres.. Og i forhold til svigerfamiliens hanhund er det en dårlig idé med en hanhund.

 

:5up:

 

Og ja, en hanhund skulle kastreres - 1. Ayo er blandingshund 2. vi har stor mistanke om at hun er importeret - så der skulle bare SLET ingen chancer tages! Men mht mine svigerforældres hund ja, så er det en rigtig dårlig idé med en hanhund! Han har en kort lunte ja, og min tillid til ham er fuldstændig væk - han får ikke lov til at lege med Ayo uden opsyn og hvor jeg før ville lade en voksen hund knurre af Ayo når hun overtrådte grænserne, så bliver hun fjernet i det øjeblik han ligger op til at knurre - for han har haft fat i hende og han slap IKKE selvom hun skreg! Det var fordi hun ville lege sammen med ham, med den bamse han to sekunder forinden havde stukket op i hovedet på hende - men to sekunder senere måtte hun åbenbart ikke være med. :???: Men ellers er han sød ved Ayo og der har aldrig været problemer med ham og andre tæver ellers - Sitto har han altid respekteret 100 procent! - men hanhunde har der altså været dårlige episoder med, uden nogen rigtig grund, så dén risiko løber vi ikke!

 

Det kommer mere an på måden han leger på end på størrelsen... Slår han med poterne eller tonser han ind i den han leger med? så er det en dårlig idé...

Løverne leger helst løbelege.. Fanger hinanden i halerne og sådan.. Det er sjældent de leger brydelege ..

Vi har haft doberman sammen med løverne. Det gik fint, de elsker også at løbe..

Schæferen er det sværere med. Han løber dem op og slår med poterne.

Ayo bliver LYKKELIG. Det bedste i hele verden er fangeleg! :banan:

Og i mangel af anden hund at fange, så leger hende og Michael så tit fangeleg - hun vil så gerne lege fangeleg med ham og byder selv om det til hver eneste dag. Hun ELSKER når han gider - så skiftes de til at løbe efter hinanden - det er ren fest for hende. De er så søde og jeg sidder altid med det største smil på imens. Han er så god til at lege med hende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wowsa! Ja okay - yndig ser hun ud! Men jeg tror måske også jeg havde seriøst betakket mig på at sætte en mulig terrierblanding i hus med en løve og vente på teenageralderen. Altså - nu kender jeg kun Bella, men hun lader sgu ikke gerne en grim bemærkning stå hen *fnis*

 

Men good luck - hun er rigtig fin!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med navnet Asta? Det klinger da godt med Ayo uden de kan forveksles.

 

Og undskyld på forhånd, men jeg kan altså ikke lade være med at råbe med i koret om det at have jævnaldrende tævehunde.

Det er dejligt at Ayo er sød og ukompliceret nu, men hun er jo bare en glad hvalp, ingen kan forudse hvordan hun vil opføre sig, når hun bliver kønsmoden, og hvor godt Janni end kender sine hunde, så kan hun heller ikke se ud i fremtiden.

 

Verden er heller ikke så sort/hvid, at bare fordi man har haft to tæver med stor aldersforskel der ikke kunne med hinanden, så er den endegyldige løsning nu at de skal være jævnaldrende, for så må det fungere, når det andet ikke gjorde.

 

Jeg købte Gracie hos opdrætter da hun var 1½ år gammel. Hun var til salg fordi hun sloges med sin kuldsøster som opdrætter også havde. Før de blev kønsmodne havde der naturligvis ikke været nogen problemer, men det opstod der altså efter deres første løbetid. De var så jævnbyrdige at de ikke kunne finde et hiraki og prøvede hinandens grænser hele tiden. Det var stressende og utrygt for dem. Det er meget almindeligt at det går sådan mellem 2 jævnaldrende tæver, og selvom der er undtagelser, ville jeg aldrig turde tage chancen, uanset hvad opdrætter siger.

Og det skal lige siges at Gracie absolut ingen problemer har med andre hunde. Der er dog én tæve herude i området hun ikke rigtig svinger med, men de er altså også jævnaldrende. De kan godt hilse, men efter noget tid vil de stå med forpoterne på hinandens rygge, og så er det på tide at komme videre.

 

Men når det er sagt vil jeg ønske jer al mulig held og lykke med den nye hund og at mine og andres bange anelser bliver gjort til skamme..Lige umiddelbart lyder det som om Poker er valgt ud fra udelukkelsesmetoden (ingen af de andre er blevet overvejet) Me hvis jeres mavefornemmelser taler for hende, er det naturligt ok at forfølge den og mærke efter om det fortsat føles rigtigt.

 

God tur til løveland. Er meget spændt på opdatering.

 

PS: Håber ikke du misforstår mit indlæg som om jeg prøver at skabe skår i glæden. Det er det bestemt ikke. Jeg har bare svært ved at bakke andre op i at gøre noget jeg selv får ondt i maven ved tanken om at skulle gøre. Så det er altså skrevet i den bedste mening, fordi jeg bliver lidt bekymret på dine vegne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lone hansen

Jeg kender ingen hunde der har de problemer I beskriver.

Min mor har 2 chihuahuaer tæver, fra samme kuld. Min Far (som bor sammen med min mor) overtog 2 westiepiger på samme alder som chihuahuaerne,,Og selvom de nu er 4 tæver sammen alle nu 4 ½ år så slås de aldrig. De har haft dem lidt over 3 år.

Min bror derimod har 2 hanhunde med ½ år i mellem. Labradog..¨de kan godt finde på at knurre af hinanden. Og jeg har da altid hørt det er hanhunde man ikke skal have sammen, mens tæver kán man godt have flere af.

Men handler det ikke også om opdragelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ingen hunde der har de problemer I beskriver.

Min mor har 2 chihuahuaer tæver, fra samme kuld. Min Far (som bor sammen med min mor) overtog 2 westiepiger på samme alder som chihuahuaerne,,Og selvom de nu er 4 tæver sammen alle nu 4 ½ år så slås de aldrig. De har haft dem lidt over 3 år.

Min bror derimod har 2 hanhunde med ½ år i mellem. Labradog..¨de kan godt finde på at knurre af hinanden. Og jeg har da altid hørt det er hanhunde man ikke skal have sammen, mens tæver kán man godt have flere af.

Men handler det ikke også om opdragelse?

 

Tæver er på mange områder værre end hanhunde - sådan helt generelt - de er skarpere og "bærer nag" på en måde de færreste hanhunde gør... Selvfølgelig kan det lade sig gøre at have jævnaldrende tæver sammen, men går det først galt en enkelt gang, så er klokken som regel slået... Man siger, igen grov generalisering, at hanhunde slås indtil een overgiver sig - tæver slås til døden...

 

et halvt års aldersforskel er i min bog også jævnaldrende - 2-3 år imellem hundene er optimalt, så den første er voksen og hviler i sig selv og der er et naturligt aldershieraki... Men det går selvfølgelig ikke altid galt, man skal bare have for øje, at det kan blive en uddfordring når hundene bliver voksne... For de fleste vil problemet opstå når de når omkring de 18 mdr - 2 år.... Når de bliver mentalt modne. Det er også her de fleste med hanhunde oplever at deres søde glade pjattede legesyge hanhund ligepludselig ikke længere kan med andre hanhunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer der ønsker tillykke og held og lykke med vores lille ny løve :lun:

 

Og så fortsætter snakken jo åbenbart om aldersforskellen - eller manglen på samme - men jeg er udmærket godt klar over hvad jeg går ind til. Jeg er klar over at det kan være en udfordring med to jævnaldrende tæver, men det kan det såmænd også med to ikke jævnaldrende tæver - og en hanhund er helt udelukket, da jeg allerede nu ved at det næsten helt sikkert vil gå galt!

 

Jeg kender flere med jævnaldrende tæver hvor det faktisk går rigtig godt - jeg er klar over vi måske kan løbe ind i nogle udfordringer, men dem må vi jo så tage med. Men jeg tror på at to jævnaldrende tæver, som når at vokse lidt op sammen, mens de stadig er hvalpe, har god mulighed for at fungere sammen, hvis der er klare regler i hjemmet for hvad der blive accepteret og hvad der ikke gør.

 

Og nej, vi ved ikke hvordan hverken løven eller Ayo bliver som voksne - men jeg tror på at vi selv har en meget stor indflydelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tæver er på mange områder værre end hanhunde - sådan helt generelt - de er skarpere og "bærer nag" på en måde de færreste hanhunde gør... Selvfølgelig kan det lade sig gøre at have jævnaldrende tæver sammen, men går det først galt en enkelt gang, så er klokken som regel slået... Man siger, igen grov generalisering, at hanhunde slås indtil een overgiver sig - tæver slås til døden...

 

et halvt års aldersforskel er i min bog også jævnaldrende - 2-3 år imellem hundene er optimalt, så den første er voksen og hviler i sig selv og der er et naturligt aldershieraki... Men det går selvfølgelig ikke altid galt, man skal bare have for øje, at det kan blive en uddfordring når hundene bliver voksne... For de fleste vil problemet opstå når de når omkring de 18 mdr - 2 år.... Når de bliver mentalt modne. Det er også her de fleste med hanhunde oplever at deres søde glade pjattede legesyge hanhund ligepludselig ikke længere kan med andre hanhunde...

 

Og igen har jeg oplevet netop det modsatte - Kency var rigtig meget efter Sitto, men de har ALDRIG slåsset!

Svigerforældrenes Dino har haft fat i flere hanhunde, og trods de helt tydeligt har overgivet sig og lagt og skreget, så gav han absolut ikke slip!!

Jeg har været vidne til det tre gange og alle tre gange har vi måtte skille dem ad, for han gav bare ikke slip, selvom de skreg noget så hjerteskærende..

 

Så jeg har det ærlig talt langt bedre med at have to jævnaldrende tæver, end jeg vil have det med at vi får en hanhund. Jeg tror stadig på at vi har god mulighed for at præge begge tæver i en retning, til at kunne fungere sammen - når vi har dem begge som hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og igen har jeg oplevet netop det modsatte - Kency var rigtig meget efter Sitto, men de har ALDRIG slåsset!

Svigerforældrenes Dino har haft fat i flere hanhunde, og trods de helt tydeligt har overgivet sig og lagt og skreget, så gav han absolut ikke slip!!

Jeg har været vidne til det tre gange og alle tre gange har vi måtte skille dem ad, for han gav bare ikke slip, selvom de skreg noget så hjerteskærende..

 

Så jeg har det ærlig talt langt bedre med at have to jævnaldrende tæver, end jeg vil have det med at vi får en hanhund. Jeg tror stadig på at vi har god mulighed for at præge begge tæver i en retning, til at kunne fungere sammen - når vi har dem begge som hvalpe.

 

jeg skriver jo også, at det er en grov generalisering ;-) Svaret var nu også til hende jeg quotede, som aldrig havde hørt at det kunne være skidt med jævnaldrende tæver... Personligt har jeg kendskab til en del der måtte omplacere den ene hund når tæverne blev voksne, men det betyder jo ikke at det sker altid! Det betyder bare, at det kan ske og man skal være opmærksom på tævernes natur. De er generelt skarpere end hanhunde når de bliver voksne - der er en grund til at ordet bitch - som jo oprindeligt bare betød tæve) nu omdage bruges som et skældsord om en skarp (ondsindet) hunkønsvæsen....

 

Den sikreste kombination er altid tæve + hanhund... men vi er jo mange der har samme køn og hvor begge (alle) er intakte, så selvfølgelig kan det lade sig gøre... Der er bare altid et moment af usikkerhed i kombinationen tæve / tæve eller han / han - som man ikke skal ignorere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med beslutningen Sitto!

 

 

Men samtidig er jeg altså enig med alle de andre, og det ville fandme være trist og noget skod hvis du skulle af med endnu en hund. Giv det da noget tid, lad Ayo blive voksen og så tag den der fra i stedet for at tage chancen.

 

 

Jeg må indrømme at jeg blev rimelig stram i betrækket da jeg så at du skulle have endnu en hund (igenigen) og tænkte bare jøsses kineser hvad har pigebarnet gang i! Men så er der gået noget tid og jeg synes du voksede med opgaven og tænkte at Ayo kunne være the keeper. Men nu blir jeg altså lidt stram i betrækket igen. Synes det er meget hurtigt alting sker, meget hurtigt med de andre hunde at få og gå af med igen og meget hurtigt at få ny hund og hund nr. 2. Der er ingen grund til at have så travlt søde, i har masser af tid. Jeg kan selvfølgelig ikke diktere hvad du skal og ikke skal og jeg har holdt min mund længe nu, men denne gang er jeg altså nødt til at sige hvad jeg tænker. Det er alt for impulsivt!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skriver jo også, at det er en grov generalisering ;-) Svaret var nu også til hende jeg quotede, som aldrig havde hørt at det kunne være skidt med jævnaldrende tæver... Personligt har jeg kendskab til en del der måtte omplacere den ene hund når tæverne blev voksne, men det betyder jo ikke at det sker altid! Det betyder bare, at det kan ske og man skal være opmærksom på tævernes natur. De er generelt skarpere end hanhunde når de bliver voksne - der er en grund til at ordet bitch - som jo oprindeligt bare betød tæve) nu omdage bruges som et skældsord om en skarp (ondsindet) hunkønsvæsen....

 

Den sikreste kombination er altid tæve + hanhund... men vi er jo mange der har samme køn og hvor begge (alle) er intakte, så selvfølgelig kan det lade sig gøre... Der er bare altid et moment af usikkerhed i kombinationen tæve / tæve eller han / han - som man ikke skal ignorere!

Jeg er helt enig med dig - den "sikreste" kombination er hanhund/tæve, og havde vi ikke haft en hund i familien at tage hensyn til, så var det også blevet en hanhund. Men det skal altså fungere med Dino, da vi ser Michaels forældre meget og det vil ødelægge rigtig meget, hvis vi ikke kan ses med hundene. :???: Så derfor vil jeg hellere tage kombinationen tæve/tæve og så gøre en ekstra indsats, helt fra start, med at få det til at fungere - netop fordi jeg godt ved at det kan være en dårlig kombination, men chancen for at det kommer til fungere, er langt større end at det vil fungere med en hanhund og så Dino! Jeg tror på det kan fungere, hvis der bliver lagt klare regler helt fra start af, og vi gør en stor indsats for at få det til at fungere. Jeg tror på det kan lade sig gøre - det har man altså set mange gange før, trods alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig med dig - den "sikreste" kombination er hanhund/tæve, og havde vi ikke haft en hund i familien at tage hensyn til, så var det også blevet en hanhund. Men det skal altså fungere med Dino, da vi ser Michaels forældre meget og det vil ødelægge rigtig meget, hvis vi ikke kan ses med hundene. :???:Så derfor vil jeg hellere tage kombinationen tæve/tæve og så gøre en ekstra indsats, helt fra start, med at få det til at fungere - netop fordi jeg godt ved at det kan være en dårlig kombination, men chancen for at det kommer til fungere, er langt større end at det vil fungere med en hanhund og så Dino! Jeg tror på det kan fungere, hvis der bliver lagt klare regler helt fra start af, og vi gør en stor indsats for at få det til at fungere. Jeg tror på det kan lade sig gøre - det har man altså set mange gange før, trods alt.

 

Jeg håber også for dig at det bliver helt gnidningsløst, men det markerede.... det er jo det der er hele humlen i det... du kan ikke vælge at "gøre det fra starten" for kræenes sande natur kommer jo først frem når de bliver voksne... hvis det var 2 tæver der bare skulle ses af og til, så super at de "voksede op sammen", men to tæver der skal bo op og ned af hinanden, det skaber nogle andre gnidninger og krav om kompromisser, som KAN bryde ud i lys lue, når de bliver voksne, men det kan også sagtens tænkes at det ikke gør....

 

For mig at se, er det heller ikke det at det er to tæver folk advarer imod her (mine kommentarer om dette var afledt af noget andet end startindlægget), men det at de er jævnaldrende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med beslutningen Sitto!

 

 

Men samtidig er jeg altså enig med alle de andre, og det ville fandme være trist og noget skod hvis du skulle af med endnu en hund. Giv det da noget tid, lad Ayo blive voksen og så tag den der fra i stedet for at tage chancen.

 

 

Jeg må indrømme at jeg blev rimelig stram i betrækket da jeg så at du skulle have endnu en hund (igenigen) og tænkte bare jøsses kineser hvad har pigebarnet gang i! Men så er der gået noget tid og jeg synes du voksede med opgaven og tænkte at Ayo kunne være the keeper. Men nu blir jeg altså lidt stram i betrækket igen. Synes det er meget hurtigt alting sker, meget hurtigt med de andre hunde at få og gå af med igen og meget hurtigt at få ny hund og hund nr. 2. Der er ingen grund til at have så travlt søde, i har masser af tid. Jeg kan selvfølgelig ikke diktere hvad du skal og ikke skal og jeg har holdt min mund længe nu, men denne gang er jeg altså nødt til at sige hvad jeg tænker. Det er alt for impulsivt!

Du behøver virkelig ikke kalde mig for pigebarn, det lyder bare så nedladende..

Og der er intet impulsivt i det her - og du behøver ikke få det til at lyde som om at jeg bare er kommet af med hunde uden grund. Men vi kan da lige tage den én gang til: Kency blev omplaceret fordi Sitto til sidst var ræd for hende, fordi hun var så sk*de "jaloux" - og at se Sitto kigge sig om hjørnerne inden hun gik nogen steder i huset, det var et klart stop til mig, Sitto havde været nok igennem i sin hvalpetid, og hun skulle ikke ødelægges mere! Sitto blev omplaceret fordi jeg havde det virkelig skidt psykisk - jeg var ude i et pillemisbrug og selvmordsforsøg - jeg kunne ikke tage vare på mig selv, så hvordan skulle jeg tage vare på et andet væsen. Er der noget jeg fortryder, så er det at jeg var så langt ude, at jeg måtte omplacere Sitto - men at være fanget i et smertehelved, blive svigtet gang på gang af det offentlige, når man beder om hjælp og blive beskyldt for at være skør i hovedet og selv opdigtet det hele, dét kan få en virkelig langt ud - men det skal man nok have været igennem selv, for at man har forståelse for det.... det er absolut ikke en tid af mit liv som jeg er stolt af - men det er nu engang en del af mig, som jeg ikke kan lave om på... men du behøver ikke træde i det!

 

Vaks fungerede ikke med at være alene eller køre bil - det var ting vi sagtens kunne have klaret os igennem, men han kom faktisk hjem igen for hans ejers skyld - han var røget på lykkepiller og havde ikke lyst til at leve mere. Og da Vaks kun havde været hos mig i 2,5 måned, så tog han ingen skade af at komme hjem igen - og jeg vidste at Vaks ville trives bedst hos sin ejer, hvor han aldrig skulle være alene eller køre bil særlig tit. Havde hans ejer ikke savnet ham sådan og mistet lysten til at leve - så havde Vaks boet hos mig endnu..

 

Og undskyld hvis jeg lyder lidt sur, men dét der er altså noget som går virkelig tæt på - og det er dumt at jokke i, når man ikke kender hele historien bag.

 

Og vi mener at Ayo vil have kæmpe glæde af en legekammerat netop nu, og vi føler vi både har tid, overskud og lysten til det, så ser jeg virkelig ikke noget problem. Mit liv ser også en smule anderledes ud nu, end det gjorde før - det er noget mere stabilt. Det er ikke impulsivt, jeg har hele tiden gerne ville have en legekammerat til Ayo, fordi jeg er overbevist om hun vil få KÆMPE glæde af det - Michael har bare ikke villet have to hunde, før nu - derfor har der aldrig været snakket om det før - men gennemtænkt det er det altså, for jeg ved vi sagtens kan klare det - jeg har overvejet for/imod mange gange.

 

Nogen folk vil absolut IKKE have børn lige efter hinanden, fordi de ikke gider have to små børn - andre vil gerne, fordi de så har stor glæde af hinanden. Det er jo forskelligt - ligeså er det med hunde. Nu har Michael tvillingdrenge, det kan til tider være lidt hårdt, men de har kæmpe glæde af hinanden, som gør det hele værd - min søster og jeg er der 5 år imellem, vi har aldrig haft glæde af hinanden sådan for alvor som børn. Bare lige for at sætte det lidt op mod hinanden på en anden måde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg sagde så må du selv om det, det er jo dit valg. Kunne bare ikke holde kæft længere. Held og lykke.

Nej, men du skulle måske lade vær med at dømme, når du ikke kender hele historien.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kendte godt historien i forvejen, du har fortalt den helt vildt mange gange. Men fred være med det.

Godt, så lad vær med at få mig til at lyde som én der bare har købt hunde og omplaceret dem for sjov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt, så lad vær med at få mig til at lyde som én der bare har købt hunde og omplaceret dem for sjov.

 

 

Det er så afgjort heller ikke det jeg har gjort. Hvad grunden så end er så ER det bare mange hunde at have omplaceret når man kun er 18. Beklager men det er altså min mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

I må gerne fortsætte diskussionen hvis i lyster - men der kommer ikke noget ud af det. Vi ved udmærket hvad vi går ind til - og tror på det nok skal lykkes. Chancen for at det her kommer til at fungere er i hvert fald meget større, end for at det fungere med en hanhund. Og med klare regler herhjemme og Janni i baghånden, som altså har en kæmpe løveflok til at fungere sammen, i alle aldre, så tror jeg nok vi skal klare den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil gerne have en hund mere nu, fordi vi mener Ayo vil få stor glæde af en legekammerat nu - det kan godt være det ville blive en nemmere opgave os for selv, at vente til hun var helt voksen - men vi påtager os gerne en lidt større opgave, for at hun så får en legekammerat nu - hun er meget social, hun søger os rigtig meget, for at vi skal lege med hende, og hun vil meget gerne lege med os, på samme måde som hun leger med andre hunde - og udfra hvordan vi kender hende og ser hende med andre hunde, så er vores vurdering at hun ville få stor glæde af hendes egen legekammerat nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...