Hop til indhold

Ko-babyerne:-D


Rams
 Share

Recommended Posts

Dexter og Shakira havde en lille lummer affære ude i løveland for lidt tid siden...:slem:

-Syntes Dexter ihvertfald...:genert: Tror Shakira syntes han var lidt halvkedelig, men okay...:rolleyes:

 

 

Dejlige Shakira:lun:

IMAG0433.jpg

 

 

 

Den besatte Dexter:mrgreen:

IMAG0435.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kom 4 ko-babyer ud af affæren. De er født den 9. marts:lun:

 

Damerne først:mrgreen::

 

Jasmin:lun:

IMAG0455.jpg

Det er lidt sjovt.. Hendes aftegn er næsten fuldkommen en tro kopi af Dexters.. Så godt, at hun er en pige, for ellers kunne man være bange for at hun var en klon:shock:

 

 

Og vanilla:lun:

IMAG0438.jpg

IMAG0465.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Drengene:lun:

 

Det er Albert, der har vedhæftet sig, som miniaturebillede ved pigerne:mrgreen:

Albert:lun:

IMAG0462.jpg

 

 

Og Julius den frække:mrgreen:

IMAG0457.jpg

Den hvalp kan spurte(!) selvom han knap nok kan stå på benene endnu:mrgreen:

Jeg forudser, at han kommer til at drive kennel-lowchen til vanvid de næste uger:lol:

IMAG0459.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ko babyer :lun: :hjerte: :ivrig:

 

Hvis ikke det var fordi, jeg var jævnt bange for, at... de blev en lille smule blankowitch... undskyld Rams, jeg ved (håber :mrgreen: ) at du ka' ta' det :lol: så var jeg SÅ meget på venteliste til en af de der.

En ko løve ville jo passe perfekt til min sortbrogede :hjerte:

 

Det går nok:lol:

 

Jeg satser stærkt på, at Shakira, som er en vidunderlig mor og hund i det hele taget..:lun: Giver sit dejlige sind til alle hvalpene.

 

Shakira sprang bare op på kærestens skød og lå der langt det meste af tiden, vi var på 'børnebørn-besøg' igår.. Han var klar til at stjæle hende med hjem..

-Men desværre var Natascha hurtig til at sige, at hun kom som pakkeløsning dvs. MED 4 hvalpe.. Og så fik han alligevel lidt kolde fødder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov må lige nævne, at ko-babyerne er Lions of Denmark Z-kuldet

 

Og Delicas babyer er Lions of Denmark X-kuldet

 

De to mødre er bare skønne sammen! De deler fuldkommen hvalpe og skiftes til at sørge for dem. Og de nød bare kagen, mens vi rodede rundt med hvalpene.. Skidt da med, at der kommer nogle halvfremmede mennesker og tager deres babyer op! Det betyder jo bare nusning til dem også, og så KAGE!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Altså, altså, hvor er de bare lækre allesammen. :lun:

Og sådan et hvalpekollektiv ser rigtig hyggeligt ud. Mine stakkels to - som ikke kommer til at opleve den der store flok :megaked:

Men de bliver altså ellers kysset og krammet en hel masse. Og nu får Zorro omsider lov til at komme helt tæt på dem.

 

Hvad så Rams - skal du ikke have Albert eller Julius med hjem, når de bliver lidt større?

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: de er så skønne alle de små, men jeg har jo heldigvis mine 2 katte endnu, de kurere bare ikke løvekulder:drille: håber at når min tid som løve ejer kommer, at der er en lækker løve til mig:hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

Trogolyt: Nix, jeg skal ikke have en mere, i hvert fald ikke de næste år. Jeg har det dejligste hundehold lige nu og har en fest med dem hver dag, så har ikke lige behov for en mere lige nu.

 

Shii: skal du ud og løbe nu? Så må du løbe til, så du får løbet løveskrukheden ud af kroppen;-)

 

 

 

 

 

 

-åh, det er så skønt når de dumme mobiler selv ændrer ordene:-p

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...