Hop til indhold

Praletråden 2012


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg starter da gerne lige :mrgreen:

 

Willa har været til schweissprøve i dag! Hun var SÅ dygtig. Hun gik et rigtig fint spor og vi fik super meget ros ved afslutningen. Man får jo ikke præmieringen at vide, men da hun ikke havde tab, havde jeg da en god mavefornemmelse.

 

Dog ikke så god som resultatet egentlig var...

 

Hun fik 1. præmie med max point (50point) og derudover blev hun DAGENS BEDSTE :yeah:

 

Mor er stolt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

.. og jeg fortsætter også gerne.

 

Liva og mig scorede vores første (og hidtil eneste) 100 p. i rally i går ved DGI's landsdelsstævne i Vejen. DGI-resultater tæller jo ingen steder, men jeg er alligevel revnede stolt over min lille blondine - hun var bare PÅ!!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

:hmm: Intet.... Nååå jow da... vi ligger helt sikkert på første pladsen i antal besøg hos vores dyrlæge... og helt i toppen når det gælder det samlet beløb i dyrlæge regninger hos selv samme dyrlæge... mon det gælder ??

 

Nææ sikkert ik, vi kommer ikke til noget, men herhjemme ligger de alle på første pladsen lige meget hva. Mine er de bedste og derfor vil vi ikke skuffe alle de andre ved at komme til skuer og træning og rende med det hele.. mine tøser er jo BEDST !! :5up:

 

 

Wow det var da en gang pral der ville nowet :engel:

 

Undskyld det kom lidt OT, men ku ik lade være:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit lille Flipsedyr er bare så dygtig til at køre bil :lun:

 

Da jeg kun var passager sad han jo altid på skødet af mig og efter at jeg selv er begyndt har jeg haft ham spændt fast på bagsædet, men i fredags prøvede vi uden at han var spændt fast og han sad bare lige så fint og stille på forsædet og logrede helt vildt når jeg kommenterede hvor dygtig han var :hjerte:

Så nu kommer han til at sidde og nyde køreturen frem for at blive spændt fast i hans lidt for lille puppiasele :genert:

Hvor er jeg en slem hundeejer ikke at stole på det lille kræ :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa er der hvor hun kan mærke sig selv og bevare roen i mange situationer.

Her på vejen er der en have hvor der går 3 Chi'er som gør af alt og alle der går forbi. Når vi går forbi (altid på det modsatte fortorv) reagerer Groa slet ikke, hun ser ikke en gang over på hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg starter da gerne lige :mrgreen:

 

Willa har været til schweissprøve i dag! Hun var SÅ dygtig. Hun gik et rigtig fint spor og vi fik super meget ros ved afslutningen. Man får jo ikke præmieringen at vide, men da hun ikke havde tab, havde jeg da en god mavefornemmelse.

 

Dog ikke så god som resultatet egentlig var...

 

Hun fik 1. præmie med max point (50point) og derudover blev hun DAGENS BEDSTE :yeah:

 

Mor er stolt!!

 

Fed fornemmelse - stort tillykke :klap:

 

:vinken:Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Gamle døve kræ har kvalificeret sig til DM i rally...

 

Og minipesten blev Københavnsvinder i Valby...

 

Er lige hvad der kommer først i praletankerne. Håber der snart kommer lidt prøveværk at prale af også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille hund har taget 4 ud af 6 DM udtag i år indtil videre... jeg tror stadig ikke på at vi når med til DM - men for satan jeg er stolt af hende, det havde jeg slet ikke forventet hun kunne endnu...

 

Og så har hun vundet en åben klasse i agility - endnu en ting jeg slet ikke havde turdet håbe på så tidligt i hendes/ vores "karriere"

Link til indlæg
Del på andre sites

I har jo også rykket jer helt vildt :-D Selvom man altid har syntes, at hun var god, så bliver hun bare bedre og bedre. Jeg så tilfældigvis lige en video inde på Petrines youtube-konto, hvor I løber inde i en ridehal. Det er vist 4 måneder siden, tror jeg der stod, men hold nu op, der var forskel fra de sidste par videoer jeg har set af hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst FrøkenWhipsy

Qairo var til sit nr. 2 Lure Coursing træning. Og han løb bare SÅ fint ! Fulgte haren hele vej. Jeg er simpelthen så stolt af min lille løbshund :lun:

Sebastian filmede vidst lidt video hvor han løber - det kan være jeg ligger det op senere hvis det er noget ved

Link til indlæg
Del på andre sites

Latest news med beaglerne :yeah:

 

Willanden blev 3 og 4 bedste tæve på de sidste to udstillinger :banan:

 

Svea vandt sin klasse på de sidste to udstillinger :yeah: Og så bled hun Rally begynder mester til sidste prøve :banan: Havde godt nok regnet med at hun skulle til sin første øvede prøve i Hadsten til september, meeeeeen det når vi vist ikke at blive klar til :genert: Det der fristende 8tal... er bare for fristende endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg skulle blære mig med noget så er det vores 2. plads i SP1 til dania cup. Der var trods alt 68 andre hunde der stilte op. Og når klassen bliver vundet af en hundefører der har været flere gange med til dm, så er man da lidt stolt.

 

Men ikke mere stolt end jeg er over at vi ikke en eneste feltfejl har fået i år. Og da jeg startede med at løbe med bassen anede den ikke hvad et felt var. Det mente han bare var spild af tid. :banan:

 

Og så undrer jeg mig jo lidt over at den åbenbart kun kan løbe fejlfrit i de åbne ag-klasser...

 

Forhåbentligt er der mere at blære sig over når denne måned er slut. Den skulle da gerne kunne få et par fejlfrie løb, nu når der trods alt er 17 af dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da også lidt mere blær. :mrgreen:

 

Liva rykkede op i rally øvet med en 100 p (hos "strenge" Pia Hansen) og kvalificerede sig samtidig til DM. :klap:

 

Første DKK øvet klarede hun til 95 p. :klap:

 

- og endelig klarer hun rollen som storesøster til mindst 110 point.

 

Maggie har ikke nået nogle resultater endnu - men hun kan sove hele natten :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da også lidt mere blær. :mrgreen:

 

Liva rykkede op i rally øvet med en 100 p (hos "strenge" Pia Hansen) og kvalificerede sig samtidig til DM. :klap:

 

Første DKK øvet klarede hun til 95 p. :klap:

 

- og endelig klarer hun rollen som storesøster til mindst 110 point.

 

Maggie har ikke nået nogle resultater endnu - men hun kan sove hele natten :banan:

 

Du har da også bare god grund til at blære dig :-D

 

Liva har bare gjort det godt i rally og så er hun da helt fantastisk i den måde hun har taget i mod Maggie:klap: :lun:

 

Du kan vist også blære dig med Maggie - hun ser ud til at være en utrolig dejlig hund med et ukueligt mod på tilværelsen :5up::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja jeg har vidst en del at ku prale med med Koda :lun:

 

Koda har kvalificeret sig i lydighed klasse 2 til DM samt rally ekspert klasse :klap:

 

Så har han startet sin dog dancing karriere og har indtil videre fået 2 2.pladser :engel: = 8 Q point.

 

Så har han fået to pinde i rally ekspert klassen så mangler kun 1 nu for at blvie champion :engel:

 

Kiki har også stillet i dog dancing og fået 2 3.pladser = 4 Q point

 

Kaos er bare Kaos og har ikke opnået noget trænignsmæssigt endnu men han er ung og ting tager tid så han vinder på charmen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi og jeg har været oppe i vores (og min) første-nogensinde rallyprøve!!! Vi fik 96 point, fordi vi kom til at vælte et skilt og en kegle :mrgreen: Men ellers var hun bare SÅ dygtig og nøøøød at være den, der var på igen!

 

Vilya :lun:

 

Vi har været oppe i LP2 7 gange i år, har fået 7 førstepræmier, 6 1. vinder placeringer og 1 3. vinder. Vi er kvalificeret til DM med 3. højeste point og fører pt. konkurrencen om Årets LP2 hund med 13,5 point (de 3 højeste pointtal til Internationale prøver). Derudover er hun blevet Klubmester i LP2 i Border Collie Klubben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...