Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Gæst Anaid

Der er ikke tilfældigvis nogen der har listen over bc'erne fra lørdag? Der var lige nogle kennel-navne jeg er lidt nysgerrig på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen jeg fandt ringen, men der var ikke nogle løver. De skulle ifølge DKK's hjemmeside og de der papirer der hang ved hver ring, være i ring 21.

Jeg var der allerede kl. 11, og de var sidst i ringen, så der var nok bare ikke kommet nogle endnu ...

 

Nåh, jeg troede, at det var i går, du var der. Jo, i dag var det ring 21, og der var de i første række. Men så er det klart, at du ikke så dogdancing, for det var kun i går.

 

 

De havde set jer, og tænkt at de alligevel ikke havde en chance ;-) Hihi ..

Ej, jeg nåede det bare ikke så. Jeg kom ca 10.30 og gik direkte til min veninde der var igang med at præsenterer sin Corgi - øv at jeg gik glip af det. Godt jeg allerede får en chance igen i Ballerup :-D

 

.... Men hvordan gik det så med jer? :5up:

 

Det gik fint de første 2/3 af programmet, så sagde han et vov, så jeg diskede os (han har haft et megaproblem med at stressgø i ringen, så jeg træner 100% konsekvent antigø, one bark and you're out).

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det i dag eller i går?

 

Ja jeg ved godt jeg ikke er så tilnærmelig hvis jeg er på vej i ringen, specielt når det er unge hunde jeg har med. Men det havde da været hyggeligt nok lige at vinke ;-)

Synes da osse det er sjovt du kunne kende mig uden at have mødt mig før, sådan noget kan jeg ikke finde ud af :vedikke:

 

 

Kan generelt slet ikke kende nogen - men du var lidt nem :oops: og så MEGET optaget ud (i går) mens Petrine gik helt amok (du var så optaget, at du ikke som stort set alle andre gd'ere sendte 'suk, små hunde'-blikket :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan generelt slet ikke kende nogen - men du var lidt nem :oops: og så MEGET optaget ud (i går) mens Petrine gik helt amok (du var så optaget, at du ikke som stort set alle andre gd'ere sendte 'suk, små hunde'-blikket :lol:)

 

Så sandt:mrgreen:

Og du skulle se nogle blikke, da jeg gik med dem alle tre i klapvognen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Babyklasse i går..

 

Nåede ikke at opdage, at de var kommet på mail. Men han holde også fest i dag i ringen :yeah:, så tror ikke at kameraet kunne ha fået så gode billeder

 

560387_3934021148809_1228200837_33714967_654057952_n.jpg538888_3934021988830_1228200837_33714968_910364931_n.jpg

 

Han blev 3. vinder begge dage, bag de samme 2 baby-drenge.

 

Cody blev i dag 2. vinder i CH-klassen og 4. bedste han.. Godt gået, når man vidste at dommeren slet ikke var til hans type eller farve..

Og hun synes, at hans haleform er grim :hmm:

Den var ny..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmmen jeg er også hjemme igen, efter laaaaang laaaang dag. Fuldstændig bombet i hovedet.

 

Samlede Luna og Jeanette op og drog tidligt mod Roskilde. Babyerne var med igen i dag, og hundene blev parkeret og så løb jeg over i en ring hvor min veninde skulle være ringsekretær, skrev for 2 hunde mens hun viste sin hund i babyklassen i en anden ring, løb tilbage til cockerringen og fik pakket hele menageriet ud. Babyerne var igen i dag charmeoffensiv for racen, og Kurt sidder nu nærmest fast på matriklen med gaffa-tape og strips. Alle der har set ham siger wooow.... -og ikke bare pga nuttethedsfaktoren.

 

Kai var den eneste hund jeg havde tilmeldt og han spadserede ind, løb en trilliard omgange og vandt champklasse med 9 hanner. -og blev bedste han. -og så var vi jo på den, for havde jo sagt til Jeanette at vi ville være tidligt hjemme :genert:. (selv om jeg godt vidste at vi rent faktisk havde en ret god chance hos den dommer)... -senere blev vi til stor begejstring for nogen... -til meget lidt begejstring for andre, BIR... høhø....

 

I gruppen var der desværre dommerændring, og selv om jeg vidste jeg ikke havde en kinamands chance hos den dommer, skred vi alligevel i store ring, uden dog at få noget... Men skidt med det, både Kai, Kurt, Svenskeren og jeg havde en ræddi hyggelig dag (selv om vi til tider frøs røven ud af bukserne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan generelt slet ikke kende nogen - men du var lidt nem :oops: og så MEGET optaget ud (i går) mens Petrine gik helt amok (du var så optaget, at du ikke som stort set alle andre gd'ere sendte 'suk, små hunde'-blikket :lol:)

 

Outch! er det godt eller dårligt :shock::mrgreen:

 

I går var jeg først i ringen med et par blå og siden med min gule juniorhan som kun har været stillet en enkelt gang (på en specialklubudstilling) og han var sådan rimelig frisk fordi hans søster som osse var med, er ret meget i løbetid, så han krævede min fulde opmærksomhed den unge mand ;-) Og nej, når jeg er i gang med noget har jeg sgu ikke tid til at sende onde blikke, men jeg kan så hører at det osse er noget jeg har folk til :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

fine billeder! ved du, hvilken løve det er foxy står med? den er VIRKELIG lækker, lige min stil, kan desværre ikke rigtigt kende dem fra hinanden.

 

Må hellere huske at sige at det er min veninde som har leget fotograf :)

 

og nej, fik desværre ikke fat i navnet. Kunne slet ikke holde styr på de der løver.

Mon ikke en anden kan svare senere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmmen jeg er også hjemme igen, efter laaaaang laaaang dag. Fuldstændig bombet i hovedet.

 

Samlede Luna og Jeanette op og drog tidligt mod Roskilde. Babyerne var med igen i dag, og hundene blev parkeret og så løb jeg over i en ring hvor min veninde skulle være ringsekretær, skrev for 2 hunde mens hun viste sin hund i babyklassen i en anden ring, løb tilbage til cockerringen og fik pakket hele menageriet ud. Babyerne var igen i dag charmeoffensiv for racen, og Kurt sidder nu nærmest fast på matriklen med gaffa-tape og strips. Alle der har set ham siger wooow.... -og ikke bare pga nuttethedsfaktoren.

 

Kai var den eneste hund jeg havde tilmeldt og han spadserede ind, løb en trilliard omgange og vandt champklasse med 9 hanner. -og blev bedste han. -og så var vi jo på den, for havde jo sagt til Jeanette at vi ville være tidligt hjemme :genert:. (selv om jeg godt vidste at vi rent faktisk havde en ret god chance hos den dommer)... -senere blev vi til stor begejstring for nogen... -til meget lidt begejstring for andre, BIR... høhø....

 

I gruppen var der desværre dommerændring, og selv om jeg vidste jeg ikke havde en kinamands chance hos den dommer, skred vi alligevel i store ring, uden dog at få noget... Men skidt med det, både Kai, Kurt, Svenskeren og jeg havde en ræddi hyggelig dag (selv om vi til tider frøs røven ud af bukserne)

Tusind tak for lift både i går og i dag:-D Og jeg er forelsket:lun: Og tillykke sgu så!!! Rigtig flot og pyt, Missing tilbød at køre mig hjem og så var vi omkring Burger King:engel:

 

du kunne jo vise dit nummer fra i går?

 

-jeg viste ingenting. :engel:

 

Jeg har også tidligere bare sagt mit nummer og så har alt været fjong...

 

Det var fordi du kom med ind på min billet:lol::lol: Da du sagde til ham, at du skulle finde papirer frem, sagde han: "Nej du går med ind under den her billet" Ved ikke om det var fordi jeg både havde billet og partoutkort:hmm:

 

Endnu en dejlig dag :)

 

Vito så en masse hunde, og det samme gjorde vi!.

jeg forvandlede mig til en handler, for en stakkels forvirret løve som godt nok studsede over hvem jeg var :lol:

 

Her er lidt blandede bolcher fra begge dage :)

 

[ATTACH=CONFIG]84303[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84307[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84308[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84310[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84311[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84312[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84313[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84314[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84309[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84305[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84306[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84304[/ATTACH]

 

Nååårh min lille Lunamus:lun::lun: Og Buzz fandt en puddel:mrgreen::lol:

 

Hyggeligt at hilse på jer i dag, selvom Vito sov:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for lift både i går og i dag:-D Og jeg er forelsket:lun: Og tillykke sgu så!!! Rigtig flot og pyt, Missing tilbød at køre mig hjem og så var vi omkring Burger King:engel:

 

 

 

Det var fordi du kom med ind på min billet:lol::lol: Da du sagde til ham, at du skulle finde papirer frem, sagde han: "Nej du går med ind under den her billet" Ved ikke om det var fordi jeg både havde billet og partoutkort:hmm:

 

 

 

Nååårh min lille Lunamus:lun::lun: Og Buzz fandt en puddel:mrgreen::lol:

 

Hyggeligt at hilse på jer i dag, selvom Vito sov:fornaermet:

 

Høhøh, han er sikkert vågen til næste udstilling! :P:D

 

Og synes bare det er SÅ godt et Luna-billede! Selvom hun døde lidt indvendigt, da Henriette tog kameraet frem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, jeg troede, at det var i går, du var der. Jo, i dag var det ring 21, og der var de i første række. Men så er det klart, at du ikke så dogdancing, for det var kun i går.

 

Det gik fint de første 2/3 af programmet, så sagde han et vov, så jeg diskede os (han har haft et megaproblem med at stressgø i ringen, så jeg træner 100% konsekvent antigø, one bark and you're out).

Ahh, så kan jeg bedre forstå jeg ikke så nogle dog-dansere ;-) Hehe. Men ja, jeg var der kun i dag!

 

Flot at du diskede jer selv. Fedt at du også er konsekvent i en konkurrence situation - det er nok der mange vil begynde at sende forvirrende signaler til hunden og accepterer det. Men flot - hvordan skal hunden da også nogensinde forstå det ellers!

Link til indlæg
Del på andre sites

Høhøh, han er sikkert vågen til næste udstilling! :P:D

 

Og synes bare det er SÅ godt et Luna-billede! Selvom hun døde lidt indvendigt, da Henriette tog kameraet frem :lol:

 

Kan du nu forstå, jeg har så svært ved at få billeder af hende, hvor hun ikke ser ud til at få tæsk?:lol:

 

Men ja, de blev gode:lun: Tusind tak Henriette:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

fine billeder! ved du, hvilken løve det er foxy står med? den er VIRKELIG lækker, lige min stil, kan desværre ikke rigtigt kende dem fra hinanden.

 

Står :oops: skulle faktisk have siddet på hug og vist hunden frem - men det er f.... svært med hold i ryggen og også pænt svært at løbe i ringen, men dommeren havde fed humor - jeg blev sendt ud med bemærkningen at jeg var den der havde handlet bedst :sjov: Det er vist nok Crazy jeg har i snor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

fine billeder! ved du, hvilken løve det er foxy står med? den er VIRKELIG lækker, lige min stil, kan desværre ikke rigtigt kende dem fra hinanden.

 

Jeg tror, at det er Crazy? Så det er jo klart, at han er din type, det er jo Halfemandens halvbror. :mrgreen: Han var altså også virkelig sød og lækker, da jeg hilste på ham i går. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

fine billeder! ved du, hvilken løve det er foxy står med? den er VIRKELIG lækker, lige min stil, kan desværre ikke rigtigt kende dem fra hinanden.

 

Står :oops: skulle faktisk have siddet på hug og vist hunden frem - men det er f.... svært med hold i ryggen og også pænt svært at løbe i ringen, men dommeren havde fed humor - jeg blev sendt ud med bemærkningen at jeg var den der havde handlet bedst :sjov: Det er vist nok Crazy jeg har i snor :blink:

 

Hov, Fox var hurtigere, og kan se, at vi er enige om, at det er Crazy. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh, så kan jeg bedre forstå jeg ikke så nogle dog-dansere ;-) Hehe. Men ja, jeg var der kun i dag!

 

Flot at du diskede jer selv. Fedt at du også er konsekvent i en konkurrence situation - det er nok der mange vil begynde at sende forvirrende signaler til hunden og accepterer det. Men flot - hvordan skal hunden da også nogensinde forstå det ellers!

 

Jeg har simpelthen ikke noget valg, for han kan ikke administrere at få lov til at sige vov, så går der ikke mange konkurrencer, før han kammer over i non-stop stressgøen. Så det er det her, eller helt at droppe konkurrencer. Selvom det er møgsurt at måtte diske sig, når det ellers går godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...