Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suk, boder - må tage dankortet fra manden!!! Er der kommet program for agility? Eller er det kun udstillere og dansere, der er så heldige at have fået program? Hvad tid kommer løvefolket? Satser på at være der 8-ish (har lige nogle papirer der skal underskrives)

 

Jeg skrev til DKK og spurgte, de sagde, at ag-program + vores startnumre kommer på deres hjemmeside senest i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

er der en oversigt et sted over hvem der er hvor hvornår, eller skal jeg læse hele tråden?

 

Min veninde har ikke haft råd til at tilmelde sine hunde, så vi kommer uden dyr.

Vi er der begge dage og skal med 100% sikkerhed se på rotter, akitaer, pudler og nok en del luren på selskabshundene, for vi shopper jo begge nye racer (hun kigger akita og jeg kigger selskabshund).

 

Det er os med babyen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, boder - må tage dankortet fra manden!!! Er der kommet program for agility? Eller er det kun udstillere og dansere, der er så heldige at have fået program? Hvad tid kommer løvefolket? Satser på at være der 8-ish (har lige nogle papirer der skal underskrives)

 

Løvelejren er der formenligt også omkring 8-ish :blink:

 

(kagerne skal stå pænt og løverne åbner vist ringen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der ved om der kører en bus direkte fra Roskilde station. Det er mere hvis jeg ikke kan låne min fars bil, så må jeg komme med toget. Vi kommer lørdag, hvis vi kommer. Jeg skal slæbe 9.3 kg hundefoder med til en veninde, så jeg håber faktisk, at jeg har bilen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når der nu står, at det er muligt at købe en gæstehundbillet, så kan man vel godt købe 2, ik? Dvs man må vel godt have to gæstehunde med?

 

Dansk kennel klub

 

Har aldrig haft problemer og har haft 3 gæste hunde med :mrgreen: ved ikke, synes priserne er ændret, så måske er en gæstehund ikke længre inklusive et menneske, det var det tidligere, hvor jeg jo så spildte 'et menneske' når jeg købte gæstehundebillet til flere end vi var mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der ved om der kører en bus direkte fra Roskilde station. Det er mere hvis jeg ikke kan låne min fars bil, så må jeg komme med toget. Vi kommer lørdag, hvis vi kommer. Jeg skal slæbe 9.3 kg hundefoder med til en veninde, så jeg håber faktisk, at jeg har bilen:mrgreen:

 

Ellers må du køre med mig?, men lørdag kører jeg hjem så snart jeg er færdigbedømt (har kun meldt Kai til). Satser på at være skredet igen kl. 12.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers må du køre med mig?, men lørdag kører jeg hjem så snart jeg er færdigbedømt (har kun meldt Kai til). Satser på at være skredet igen kl. 12.

 

Det ville være perfekt, jeg skal nemlig lufte hund omkring middagstid :-D Er der plads til Luna, eller vil du helst have, at hun bliver hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix Herfølge:-D Men vi kan da nok godt komme til Ølby, hvis det passer bedre ind? Hun kan sagtens sidde lidt mast :-D

 

bor du langt fra krydset hvor man drejer mod St. Heddinge (den vej ud mod hvide hus og vallø camping) ?

 

Tror godt jeg kan lave rimeligt med plads til både Luna og foder

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...