Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Gæst Bille
Ej hvor fjollet at det ikke er samme ring. Så skal man jo flytte alt sit lort (telt og sådan).

 

Ja det er da ikke så gennemtænkt :roll: men der er sikkert en fornuftig forklaring :hmm:

 

Godt man har sådan en lille bil, at der stort set ikke kan være noget at slæbe på :damn:og jeg som havde planer om storindkøb til hvalpene :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Konkurrencen starter først. 9.15. :blink: Så det er nok omkring 9.25, jeg skal på.

 

Tak fordi du kan skære det ud i pap til os der ikke er så hurtige :5up:

 

Så når I ser en fyr på 2 meter med et meget tvivlende udtryk, og mig på omkring 1,70 iført et stort smil -så bare kom og sig hej :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt Roskilde-info!

 

Hvis nogle af jer er interesseret i at få lavet nogle portræt/opstillingsbilleder i morgen, så kommer solen og det gør jeg og Mie osse.

Vi er til rådighed om eftermiddagen og befinder os i ring 7, så I er velkommen til at kigge forbi eller lave en forhåndsaftale med os her eller på vores facebook-profil:

https://www.facebook.com/pages/Showdanesdk/137009786402629

 

Der betales 100 kr. på dagen for fotografering inkl. 3 billeder og man kan efterfølgende tilkøbe flere billeder.

 

05-14.jpg

 

04-19.jpg

 

03-16.jpg

 

02-19.jpg

 

01-19.jpg

 

Skønne, skønne billeder....kan du få os andre til at se lige så dejlige ud?? :hmm:

 

Så snart jeg har en hund vil jeg meget gerne have sådan nogle billeder :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Flo-Rider været i bad, og vi er klar til i morgen. Jeg har hævet penge, og jeg skal have en af de blå mapper fra Agria til hundens papirer (og hvad jeg ellers kan finde).

Vi er ved ring 15, så kom bare forbi og sig hej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg dør af stress.. Hunden har nu været i bad og ligner fortsat en laks i hunde udgave - jeg døøøøøør..

Og jeg bliver SÅ sur, og det er overhovedet ikke Carlos skyld. Dumme ejer - dejlige hund !

 

Nåh jeg skal ha pakket sammen så jeg bare skal vælte ud af sengen i morgen..

Tror jeg pakker bil i aften

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg dør af stress.. Hunden har nu været i bad og ligner fortsat en laks i hunde udgave - jeg døøøøøør..

Og jeg bliver SÅ sur, og det er overhovedet ikke Carlos skyld. Dumme ejer - dejlige hund !

 

Nåh jeg skal ha pakket sammen så jeg bare skal vælte ud af sengen i morgen..

Tror jeg pakker bil i aften

 

Træk vejret dybt - tæl til ti :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Træk vejret dybt - tæl til ti :ae:

 

Har besindet mig og bestukket hunden med lækkert kød..

Jeg har forresten fået svar fra Olivers - de vil undersøge hvad der er i deres foder.... hmmmm :-D

 

Nu mangler jeg kun at pakke bur, finde tøj, børste færdig,ordne poter og selv komme en tur i bad :-D

 

Meeeen hvor jeg dog gruer for om han går igennem i morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Freddy Fræk også fået en tur i badekarret og føntørret og ser lige nu meget godt, (læs ren) ud. Så nu må det være min tur og så stille bur ,stol og diverse pelsplejeting frem.

Vi er ved ring 11 og bor ved Kristina Hellesøes telt- det kender alle cockerfolk.Så bare kom forbi og hils på Freddy og mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...