Hop til indhold

Nej hvor heldigt! Jeg fik den bedste af dem!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Johna og jeg var laaaaangt ude vestpå i lørdags til et koldt og våd søskendetræf... i anledning af, at "hvalpene" bliver et år i næste weekend :-D

 

Der er vildt meget forskel på de 4 søskende :shock: Og jeg var sandelig så heldig, at kunne konstatere at jeg har fået den bedste af dem :mrgreen::klap:

 

De ligner nærmest overhovedet ikke hinanden... Den ene tæve og hanhunden er nok 5-7 cm højere end Johna og meget kraftigere bygget. Den anden tæve er meget "gårdhundeagtig" i sin bygning - dvs. pænt kompakt! Johna var den mindste og spinkleste...

 

Hun var også den der tog al virakket bedst. Der var 4 "hvalpe", 2 forældrehunde, 5 børn og 9 voksne tilstede.... Men Johna har jo været med til stævne siden hun var 9 uger gammel, så den slags kan ikke på nogen måder hverken stresse hende eller hidse hende op... så mens de 3 andre "hvalpe" tydeligt var oppe at ringe over al det der skete, så tog min smukke tøs da bare alting oppefra og ned... snuste, legede, hyggede, hilste og slappede af, da hun ikke gad lege mere :hjerte:

 

Johna, Nanna & Bølle

IMG_8194.jpg

 

Johna & Nanna (svært at se, men hende her var ca samme størrelse som Johna, dog noget mere kompakt og vejede 1 kg mere)

IMG_8225.jpg

 

Et forsøg på at fange alle 4 på et billede - nærmest umuligt :rolleyes: Bølle (hanhunden) havde alt for travlt med snuse tævenumser :roll: Tikki (den store tæve i baggrunden) kunne ikke rigtigt hitte ud af hvad hun skulle gøre med at al det der foregik, så hun tågede ret meget rundt i sin egen verden)

IMG_8209.jpg

 

Tjek lige Johnas fjæs på det her billede :lol: De er blevet bedt om at sitte. Nanna dækker, Bølle snuser røv og Tikki er skredet :sjov: Johna tænker: Hvor svært kan det være?

IMG_8219.jpg

 

Lidt af dem hver især

Tikki (den største tæve i kuldet - var næsten dobbelt så stor som de andre allerede som helt lille)

IMG_8245.jpg

 

Bølle - hanhunden

IMG_8173.jpg

 

Nanna - næsten samme størrelse som johna og samme hoved, men mere kompakt bygget

IMG_8352.jpg

 

Johna

IMG_8337.jpg

 

Johna med Nanna & Bølle i baggrunden. Johna havde en dejlig dag og hyggede sig vældigt :lun:

IMG_8192.jpg

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fine alle sammen. :hjerte: Den store pige har jo Karla ører. :lun: Ihh spekulerer tit på, hvordan Smillas søskende er faldet ud. Der var også stor størrelsesforskel og forskel i sind (selvfølgelig) og meget mere da vi så dem løbende de første uger. Det ville være så skægt at sammenligne og se dem den dag idag. :hjerte:

 

Ja, Johna er bare super sød og sej. Hun er venner med alle og virker virkelig easy going af sind. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...