Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Sitto
Malou og jeg har været hjemme hos familien i Nordjylland den seneste uge. :lun: Jeg brugte tiden til at skrive min bachelor færdig, og Malou benyttede lejligheden til at udforske den nordjyske natur :hjerte:

 

"Hey mor! Jeg graver lige et hul."

IMG_1303.jpg

 

"Hvad kigger du på? Jeg må gerne, ik'?"

IMG_1302.jpg

 

"Mmmm.. Sol & Strand"

IMG_1292.jpg

 

"Wuhuu! Hvorfor er vi ikke her hver dag?"

IMG_1307.jpg

 

Mmm.. Vesterhavet :lun:

IMG_1279.jpg

 

"Jeg fangede bolden mor! Jeg haaaaar den!"

IMG_1295.jpg

 

:blink:

 

Hold op hvor er hun bare kær! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Min smukke sommerhund slapper af på terrassen efter en tur i skoven og i åen. Nuller luftes også lige.

 

 

[ATTACH=CONFIG]84077[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84078[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84079[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84080[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84081[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84082[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84083[/ATTACH]

 

Åååårh, de to nullebasser :hjerte:. Det er altså så cool, at Teitur bare er venner med Nuller selvom han er en jagthund. Jeg håber sådan, at Buster også kan blive ven med Preben. Kan ikke helt lure endnu, om han ikke vil have lyst til at jagte ham. Charlie er cool, de har næseduttet og alting. Men Buster virker er liiiiiille smule ... ahem, skummelt begejstret. Men det kan være, det går over, når han først har forstået rigtigt at Preben altså er familie, ikke mad. Det håber jeg da, han kan forstå. Ørkenrotterne kan jeg godt forstå, han altid vil se som bytte, de er så små. Men det ville jo være fedt, hvis Preben kunne luftes i haven sammen med hundene. Jeg forventer det ikke, det ville bare være hygs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Åååårh, de to nullebasser :hjerte:. Det er altså så cool, at Teitur bare er venner med Nuller selvom han er en jagthund. Jeg håber sådan, at Buster også kan blive ven med Preben. Kan ikke helt lure endnu, om han ikke vil have lyst til at jagte ham. Charlie er cool, de har næseduttet og alting. Men Buster virker er liiiiiille smule ... ahem, skummelt begejstret. Men det kan være, det går over, når han først har forstået rigtigt at Preben altså er familie, ikke mad. Det håber jeg da, han kan forstå. Ørkenrotterne kan jeg godt forstå, han altid vil se som bytte, de er så små. Men det ville jo være fedt, hvis Preben kunne luftes i haven sammen med hundene. Jeg forventer det ikke, det ville bare være hygs.

 

 

Takker :hjerte: jeg ved ikke, Teitur har altid været helt utrolig blid og han ved godt at det vi har her hos mor, det er noget man skal være gode venner med. Jeg havde 5 marsvin og han rørte dem ikke, når de løb rundt på luftetur i lejligheden, den ene var han endda så gode venner med at han gav den slikketur, til den var helt savlet ind. Men han har aldrig lagt an til at jage dem. Nogle gange når Nuller løber rigtig stærkt og laver badutspring udenfor, så kan Teitur godt følge efter, men så snart jeg siger " Teitur du skal være sød ved Nuller " så Teitur han drøner tilbage til mig og minger sig ind og siger " jeg er da altid sød mor :engel:".

 

Jeg havde en overgang 2 undulater og DEM kunne han ikke lade være, når de fløj stressede han HELT vildt, der er for meget fulgehund i ham til at han kunne kapere det. Så de måtte ud i en stor fugle voliere hvor de nyder livet i dag. Uden en savlende hund der sidder og stirre på dem hele tiden.

 

 

Måske du kunne købe en lukket løbegård til Preben, så han er i sikkerhed og så kan du se hvordan Buster reagere og evt øve med at ham at man lader Preben være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Takker :hjerte: jeg ved ikke, Teitur har altid været helt utrolig blid og han ved godt at det vi har her hos mor, det er noget man skal være gode venner med. Jeg havde 5 marsvin og han rørte dem ikke, når de løb rundt på luftetur i lejligheden, den ene var han endda så gode venner med at han gav den slikketur, til den var helt savlet ind. Men han har aldrig lagt an til at jage dem. Nogle gange når Nuller løber rigtig stærkt og laver badutspring udenfor, så kan Teitur godt følge efter, men så snart jeg siger " Teitur du skal være sød ved Nuller " så Teitur han drøner tilbage til mig og minger sig ind og siger " jeg er da altid sød mor :engel:".

 

Jeg havde en overgang 2 undulater og DEM kunne han ikke lade være, når de fløj stressede han HELT vildt, der er for meget fulgehund i ham til at han kunne kapere det. Så de måtte ud i en stor fugle voliere hvor de nyder livet i dag. Uden en savlende hund der sidder og stirre på dem hele tiden.

 

 

Måske du kunne købe en lukket løbegård til Preben, så han er i sikkerhed og så kan du se hvordan Buster reagere og evt øve med at ham at man lader Preben være.

 

Nårh. Han lyder altså bare sååå sød, Teitur :hjerte:.

Ja, det er også det, jeg vil, jeg er ved at finde en. Har kig på en af metal, som er 8 sider á 61 cm længde og 76 i højden, så den er jo ret stor, og den kan man sætte, som man vil. Så kan jeg bruge den både ude og inde. Og så må vi se, hvordan Buster er. Ørkenrotterne har også en løbegård, men når de er i haven, så er hundene nødt til ikke at være med, for der går selv Charlie helt banjo og vil have dem. Men de er jo også så små. Det går også fint, selvom hundene er lidt utilfredse med så at være indenfor. Såååå kan de da lære det, haha.

Men ja, jeg tror jeg køber den jeg har fundet nu, og så kan jeg altid købe en til en dag, hvis jeg vil kunne lave det endnu større ude i haven. Skal have en løbegård under alle omstændigheder, for ude i haven er den nødvendig, ellers kan Preben smutte ud, og det går ikke. Og indenfor, hvis han kan løbe frit, så kan den bruges til at sætte for der hvor der er ledninger, han ikke skal have adgang til. Og så ser jeg bare, hvordan hundene ter sig, når han er ude. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie og jeg er bilejere de næste par dage, så vi har været i Bernstoffsparken i dag. Så luksus lige at kunne køre 10-15 min., og så er man der. Vil ha' en bil nuuuuuuu.

 

Louie var i et vældigt humør, og vi var vist af sted i 2-2,5 time. Han fik bl.a. leget med en coton på 1 år. Så søde de var :lun:

 

Her er et par videoer af Louie, der er træt og hygger i slutningen af turen.

 

index=1&feature=plcp

 

index=2&feature=plcp Redigeret af Lille Louie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Min smukke sommerhund slapper af på terrassen efter en tur i skoven og i åen. Nuller luftes også lige.

 

 

[ATTACH=CONFIG]84077[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84078[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84079[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84080[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84081[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84082[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84083[/ATTACH]

 

Årrh, hvor er de søde... Hvor er nuller dog virkelig smuk:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hyrde billeder fra igår:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]84170[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84169[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84173[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84174[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84175[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84176[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84177[/ATTACH]

 

Årh, hvor fedt!! Er det et sted, man kan få lov til at komme og hyrde eller er det hos nogle, I kender? Det ville Charlie såååå gerne, han har jo meget baskisk hyrdehund i sig og er virkelig et naturtalent til at få får til at makke ret. Har kun set ham hyrde en enkelt gang, hvor vi tilfældigt faldt over en fårefold på en bådtur, hvor han fik lov. Så gad så godt kunne give ham afløb for det engang imellem ... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Igennem skoven på vej til stranden.. Hov. Smilla har vist fået et lille kastemærke i panden.:blink:

 

P1020326.jpg

 

Se hvor lysegrønt det hele er blevet.. :hjerte:

 

 

P1020327.jpg

 

Smilla bliver jo helt væk i junglen

 

P1020333.jpg

 

Badenymfe :hjerte:

 

P1020345.jpg

 

Se hvor hun smiler:genert:

 

 

P1020336.jpg

 

Crazy

 

P1020355.jpg

 

 

Bolden kom også med hjem idag. Er sikker på der ellers ligger en del og flyder rundt ude i kattegat.:mrgreen:

 

P1020357.jpg

 

 

Hun var simpelthen så sød idag. - For at komme ned på stranden skal man balancere ned over en masse kæmpesten. Da vi lige var kommet op dernede fra kom jeg i tanke om jeg havde glemt mit etui til kameraet. Åh for ... :stupid: Peger ned på stranden og siger glad ''søge'' til Smilla (Lige vel optimistisk tænker jeg!:stupid:). Men sørme om hun ikke klatrer ned og henter den op til mig. Havde heldigvis en helt masse kaninkød med i et bæger og hun fik det hele! Dejlige hund. Åh hvor jeg dog elsker hende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Joye: vi hyrder hos en der selv har aussies og som underviser i at hyrde. Hun afholder fra tid til anden kurser i hyrdning, og man kan derudover også få en aftale om at instinkt teste ens hund på får for at se om der er noget at arbejde med. Hun bor i Holbæk og hedder Camilla. Hendes hjemmeside hedder tip top Aussie. Vi hyrder et par gange om måneden hos hende såfremt kalenderen tillader det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Joye: vi hyrder hos en der selv har aussies og som underviser i at hyrde. Hun afholder fra tid til anden kurser i hyrdning, og man kan derudover også få en aftale om at instinkt teste ens hund på får for at se om der er noget at arbejde med. Hun bor i Holbæk og hedder Camilla. Hendes hjemmeside hedder tip top Aussie. Vi hyrder et par gange om måneden hos hende såfremt kalenderen tillader det:-)

 

Ah, ok, tak for info. Pyh, der er lidt langt til Holbæk for os. Nåmmen, jeg skriver mig det lige bag øret. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...