Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Hahaha.Åh jeg elsker Charlie og Buster billeder. :hjerte: Jeg grinede højt hver gang jeg scrollede ned til det billede du havde skrevet teksten over, for det passede bare lige på en prik. Charlie har bare så mange sjove og søde udtryk. :lun: Og buster er så kæk og rank og smuk, når han spotter fugle. :lun: Og jeg elsker deres fine vandskål og taske...

Åh ja, jeg må også til at huske kaffen eller en cola, når vi alligevel sidder i skoven eller parken. Det er SÅ hyggeligt. Smilla elsker også når der rigtig er tid tid til at snuse og finkæmme et område. :hjerte:

 

Tusind tak, du er så sød :kys:. Jow, jeg ved nok hvad mine vapser siger og mener, fnis.

Hehehe ... vores børnesmag i alting :genert:. Ja, Nuserskålen er ret ny, den anden transportable skål vi havde gik der hul i, og så faldt jeg over den.

Og tasken postede jeg jo i den der shoppetråd :-D. Den er supergod og praktisk, perfekt i størrelsen - og så kan tæppet rulles sammen hænge lige så fint i rygsækremmene, så man ikke skal være uhandy med det, det er fikst.

Ja, det er dejligt med lidt proviant ... hvis jeg ikke gider lave kaffe hjemmefra, så går vi lige ind på Cafe Promenaden på Frb. Alle - de er superhundevenlige og søde derinde, og så får jeg dem til at lave dejlig to go-kaffe latte i min termokop til at tage med op i parken, det er altså guld. Vi var af sted i tre timer, så der må man jo have lidt at stå imod al den friske luft med, hehe. Vapperne elsker netop også at vi finder et sted at slå os ned. Det bliver sådan en god vekslende kombi af aktiv tur, afslapning og hygge, leg og et lille mellemmåltid, når vi er af sted på sådan en tur. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor ER hun smuk, smukke farver og ser så glad ud ♥

 

En lille hund, der vist har et meget hårdt liv :hjerte:

 

Tak skal du have :lun: Haha ja hun har det hårdt :mrgreen: Meget heldigt at hun elsker at bruge sin store snude, styrte rundt og tilmed er okay med at agere fotomodel ellers havde hun omplaceret mig for længst.

:mrgreen:

 

Vafferne, som i vist ser for lidt til...:-D....og min store have, som PT ikke rigtigt har nogen blomster...

 

[ATTACH=CONFIG]84486[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84487[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84490[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84491[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84492[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84494[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84495[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84496[/ATTACH]

 

Aww de er bare så skønne altså! :hjerte:

 

Laaang tid siden jeg sidst har bidraget med noget.....

 

Men lige et enkelt af Bamse kan det da blive til i denne omgang :lun:

 

 

[ATTACH=CONFIG]84530[/ATTACH]

 

Meget smuk med smuk på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha.Åh jeg elsker Charlie og Buster billeder. :hjerte: Jeg grinede højt hver gang jeg scrollede ned til det billede du havde skrevet teksten over, for det passede bare lige på en prik. Charlie har bare så mange sjove og søde udtryk. :lun: Og buster er så kæk og rank og smuk, når han spotter fugle. :lun: Og jeg elsker deres fine vandskål og taske...

Åh ja, jeg må også til at huske kaffen eller en cola, når vi alligevel sidder i skoven eller parken. Det er SÅ hyggeligt. Smilla elsker også når der rigtig er tid tid til at snuse og finkæmme et område. :hjerte:

 

Er fuldstændig enig med FrkSmilla, det er altid dejlige billeder af Charlie og Buster :lun: og kommentarene der knytter sig dertil er bare rigtig gode.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Er fuldstændig enig med FrkSmilla, det er altid dejlige billeder af Charlie og Buster :lun: og kommentarene der knytter sig dertil er bare rigtig gode.:-D

 

Tusind tak, altså. :bighug::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag havde vi også kamera med, så I slipper ikke for en sending billeder. :blink:

 

Først et billede af Smilla, som hjælper i haven. Det er nu hyggeligt. Især når der indgår gnave-ben og boldleg... :-)

 

P1020358.jpg

 

P1020499.jpg

 

Så en tur i skoven. Jeg kan se på bølle-ørene, at der er mus et sted..

 

P1020363.jpg

 

Farlig vildhund, der lever ude i bushen :cool:

 

P1020389.jpg

 

Hmmmm. Hvad er mon det her?

P1020402.jpg

 

Lille skiderik, hun skulle lige ned og dyppes.;-)

P1020443.jpg

 

Der er bølger på idag. Men Smilla synes vist bare det gør det ekstra sjovt.

 

P1020416.jpg

 

Bolden bjerges heeelt i sikkerhed..

P1020450.jpg

 

Og så skulle vi lige øve ''hente kamera etui'' for jeg glemte det igen..:stupid:

P1020467.jpg

 

P1020468.jpg

 

...Og et lille portræt fik vi også taget:hjerte:

P1020473.jpg

 

Gennem skoven på vej hjem igen

P1020474.jpg

 

...Og så i et varmt bad og 'morgenkåbe' på. (Smilla hader den røde sag).

P1020487.jpg

 

Og nu fangede jeg hende lige her...:lun:

P1020506.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor blev jeg glad for den besked. :kys: Håber også hun er tilfreds. Jeg får lige så meget igen, men sådan er det jo...

Jamen dine billeder og din hund oser altid af hygge, liv og dejlige aktiviteter og hun ser simpelthen så glad og tilfreds (på den aller bedste måde) ud. Det slår mig hver gang du viser billeder af hende, får bare ikke altid skrevet det jeg tænker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen dine billeder og din hund oser altid af hygge, liv og dejlige aktiviteter og hun ser simpelthen så glad og tilfreds (på den aller bedste måde) ud. Det slår mig hver gang du viser billeder af hende, får bare ikke altid skrevet det jeg tænker :-D

 

Tusind tak. Hun er også en lille aktiv hund og bliver en lille pest herhjemme, hvis der ikke sker noget.:blink: (min skyld).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jamen dine billeder og din hund oser altid af hygge, liv og dejlige aktiviteter og hun ser simpelthen så glad og tilfreds (på den aller bedste måde) ud. Det slår mig hver gang du viser billeder af hende, får bare ikke altid skrevet det jeg tænker :-D

 

Ja, helt enig med Karina. Det er så dejligt at se hende som både sælhund og jungledyr og hvad ved jeg :lun: - det er altid så gode billeder af Smilla-nusen. Det er så livsbekræftende, også når man nu ved fra hvad du har fortalt herinde om at hun har allergi og øjenprobs og sådan noget at døje med - hun lyser bare af livslyst, gåpåmod og opdagelsesglæde. :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, helt enig med Karina. Det er så dejligt at se hende som både sælhund og jungledyr og hvad ved jeg :lun: - det er altid så gode billeder af Smilla-nusen. Det er så livsbekræftende, også når man nu ved fra hvad du har fortalt herinde om at hun har allergi og øjenprobs og sådan noget at døje med - hun lyser bare af livslyst, gåpåmod og opdagelsesglæde. :yeah:

 

Det er faktisk rigtigt.. hun har nemlig sit at slås med. Og hun har i perioder også være ret 'sølle'. For et års, hvor hun jo næsten havde været halt igennem et helt år, sad jeg en dag i parken med hende. (Hun blev fragtet rundt i cykelkurv for at hun skulle opleve noget). Em kvinde kom forbi og snakkede og spurgte bla ''hvor gammel er hun''? Oh jeg svarede 2 år. Hun udbrød ''Ikke ældre???'' Det gjorde simpelthen så ondt. For hun lignede virkelig en gammel slukket hund. Og hun var blevet helt barberet ned på skulderområdet, da hun havde fået kikkertundersøgelse osv. Idag når folk spørger hvor gammel hun er og jeg svarer 3, siger de. ''jeg troede det var en hvalp!''. Det er altså noget rarere. Så jeg nyder også bare hun er inde i en rigtig god periode. Og hun er simpelthen i så fin fysisk form. Og agility går godt. Øjnene har vi også nogenlunde styr på. Allergien er ikke helt god, men det arbejdes der på... Tak fordi du mindede mig om det. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min træningsmakker Kate og jeg trænede i Lersøparken her til aften (vi prøver på jævnligt at komme ud og miljøtræne, så hundene lærer at fokusere på os og arbejdet, selvom der er forstyrrelser). Kates kone (og vores nogle gange medtræningsmakker) Lizza var med og tog billeder - og se nogle lækre billeder, hun tog af Tyson. :hjerte:

 

lersoe4.jpg

 

lersoe7.jpg

 

Jeg ELSKER dette billede :lun:

lersoe10.jpg

 

lersoe11.jpg

 

lersoe12.jpg

 

lersoe13.jpg

 

lersoe15.jpg

 

Og her er lige et billede, der viser, hvor skør man ser ud, når man sådan er ude i verden og træne freestyle. :lol: Tyson er bakket væk fra mig, derfor er han ikke med på billedet, og når hunden ikke er med på billedet, bliver det rigtig tydeligt, at man ser lidt tosset ud. :mrgreen:

 

lersoe3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...