Hop til indhold

National udstilling ultimo maj 2012 (og lidt KSS udstilling i Aalborg også)


Recommended Posts

Gæst Greyhounds

Kan nogen oplyse mig: 1. Hvad tid starter det? 2. Hvilken adresse? Min gps kender ikke dyrskuepladsen Skalborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
[TABLE=class: detaTable, width: 100%]

[TR]

[TD=bgcolor: #F2F2F2]Adresse

Dyrskuepladsen Skalborg

Hobrovej 437

9000 Aalborg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

 

program er højere oppo..

 

Tak for adressen. :5up: Jeg har set på programmet men ser kun hvilke hunde der er i hvilken ring. Er det bare mig der ikke kan se det? Der står noget et andet sted med afmaskning kl 10 (som google ikke gør mig klogere på, jeg går ikke ud fra at de skal fotograferes..) er det noget man gør før eller under en udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for adressen. :5up: Jeg har set på programmet men ser kun hvilke hunde der er i hvilken ring. Er det bare mig der ikke kan se det? Der står noget et andet sted med afmaskning kl 10 (som google ikke gør mig klogere på, jeg går ikke ud fra at de skal fotograferes..) er det noget man gør før eller under en udstilling.

 

Afmaskning er ormekur.

 

Det starter kl 10 i alle ringe, og så ved jeg ikke mere. Jeg har bare mødt op og vadet rundt, men jeg har heller ikke skulle kigge på specifikke hunde eller racer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Afmaskning er ormekur.

 

Ja - Men på Svensk!

Lidt mærkeligt udtryk at anvende i forbindelse med en national dansk udstilling, medmindre beskeden specielt henvender sig til svenske deltagere.

 

Edit: Og åbenbart også på norsk, og beskeden henvender sig ganske rigtigt til norske deltagere. Det forklarer jo brugen af fremmedord ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rams:

Hvis nu det skulle ske, at jeg kunne tage mig sammen til at komme og lure på mit livs første udstilling i morgen, kan du så svare på, hvornår løverne er på ? Skal jeg gå efter en bestemt ring ? Kommer løvemor også ?

Og hvis nu jeg skulle finde tid til at bage kage, hvormange er der så sådan ca i løvelejren ? (jeg er ikke sikker på, at jeg når det, men jeg forsøger...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Hvad er egentlig takt og tone - er det ok at fotografere eller forstyrrer det? Og vil folk overhovedet have det? Jeg er jo ikke ude på at genere nogen, men kunne da godt forestille mig der må være nogle gode motiver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er aldrig nogen der har sagt noget til mig. Jeg bruger aldrig blitzlys på sådan et sted, og hvis jeg sætter fokus på en enkelt hund spørger jeg først. Hvis det derimod mere er hele ringen eller området gør jeg det bare, uden at gå i vejen for andre eller trænge mig på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi fået vores udstillingsdebut! Spot fik excellent med CKkvalitet. Super fint af en arbejdshund. Dommeren mente vi kunne nå langt med lidt træning, men det tror jeg nu ikke kommer til at ske :)

 

Tillykke

 

Excellent m/CK er da også pænt langt, synes hende med en VG-hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld til dem der har skrevet og spurgt her i tråden.. Jeg har jo været på udstilling hele dagen igår og idag, og i forgårs var jeg til karneval, så jeg har slet ikke været på hf:genert:

 

Så det er altså ikke for at være fej, at jeg ikke har svaret jer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld til dem der har skrevet og spurgt her i tråden.. Jeg har jo været på udstilling hele dagen igår og idag, og i forgårs var jeg til karneval, så jeg har slet ikke været på hf:genert:

 

Så det er altså ikke for at være fej, at jeg ikke har svaret jer....

 

- det skal du ikke undskylde. Jeg håber, at I havde nogle gode dage, og jeg kan se, at I fik cert :banan: Stort tillykke med det

 

Jeg fik giga høfeberanfald, og det gjorde, at jeg lukkede alle vinduer og døre og burede mig inde. Jeg har ikke fået noget medicin endnu, og jeg kan derfor ikke rigtig være udenfor, før jeg har været ved lægen i morgen. Så jeg blev enig med mig selv om, at det nok var en dårlig plan at tage på udstilling på en græsmark.

Så jeg har stadig min første udstilling til gode - men lige pludselig, så dukker jeg op, når I mindst venter det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

- det skal du ikke undskylde. Jeg håber, at I havde nogle gode dage, og jeg kan se, at I fik cert :banan: Stort tillykke med det

 

Jeg fik giga høfeberanfald, og det gjorde, at jeg lukkede alle vinduer og døre og burede mig inde. Jeg har ikke fået noget medicin endnu, og jeg kan derfor ikke rigtig være udenfor, før jeg har været ved lægen i morgen. Så jeg blev enig med mig selv om, at det nok var en dårlig plan at tage på udstilling på en græsmark.

Så jeg har stadig min første udstilling til gode - men lige pludselig, så dukker jeg op, når I mindst venter det :lol:

 

Ja, jeg er SÅ stolt over Boris' cert:klap: Den lille skid:lun:

Sådan som det blæste idag, så kunne du ellers rigtigt for alvor få blæst enormt mange græspollen i hovedet, så det var nok meget fornuftigt at holde sig væk! God bedring, ellers bliver det godt nok en lang sommer:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...