Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932235 Godt de kan æde mine skvadderkål så What? Gør de det? Skal de så ikke på ferie her? (Og måske Motor på ferie ved dig imens :hmm:) Har du prøvet med øko-gulerødder? Ha! Det var det samme jeg sagde! *Buddha, nu autoriseret kaninkender* Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932240 Skvalderkål og de kan spises :mums: Huset & Haven - gratis netmagasin med gør-det-selv information og inspiration til bolig og have. Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932241 Daniella, du er bare så knuselskelig-dejligt et menneske Du må aldrig forandre dig! Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år Forfatter comment_932371 Buddha, du må godt låne dem :b kan sagtens tage hundene i mens haha !! Pp, tusinde tak for de søde ord .. Ændrer mig? Hell no!!!! Skal være den sindssyge vanvittige person, som er nega spontan og skør fnis!! Ps. Idag har jeg været sådan en sød kaninejer at de har fået rabarber til dessert! Mums siger ninusserne. Og for fanden hvor er den brune bare skøn! Den er sådan en kælenpot Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år Forfatter comment_932566 De er altså bare en lille bitte smule søde Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932897 årh! totalt nuserduser! normalt er jeg også en af dem der synes det er forkert at have kanin på meget lidt plads og kun i bur.. men når de så har så meget plads, og rigtig kan boltre sig. så bliver de bare rigtig dejligt Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år Forfatter comment_932931 De har masser af plads både i buret og i gården ! Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932940 De har masser af plads både i buret og i gården ! Altså at dømme ud fra dit billede, har de det da ikke trangt! Tror det er de færreste kaniner, som har villa og løbegård! :5up: Rapporter
Besvaret Maj 17, 201214 år comment_933583 Dani: Hvor er de søde Kaniner må IKKE få rabarber, de kan dø af det Her er en liste over hvad de må få og ikke må få Rapporter
Besvaret Maj 17, 201214 år comment_933587 Ups her http://www.bricksite.com/User_files/562b7fb58e133d06576ee5c28715b203.pdf Rapporter
Besvaret Maj 18, 201214 år Forfatter comment_934239 Gucci, uh for søren. det vidste jeg ikke . De er fjernet nu.. __ Kaninerne er blevet mega forkælet idag, med ny madskål, toilet, høgitter, rent bur og negleklipning :banan: .. De er bare sååå søde .. elsker de små kræ.. Rapporter
Besvaret Maj 18, 201214 år Forfatter comment_934240 Dorte og Ditte Fnis ja Elsker den her tråd - og Daniella. Hvor er du sød :kram: Rapporter
Besvaret Juni 4, 201213 år Forfatter comment_949282 Bullerne (Ditte og Dorte) har det stadig godt .. Godt nok er Ditte (den lyse) stadig ret sky, og stamper hver gang jeg kommer ud til dem. Men når jeg så aer hende, er hun helt stille og rolig :banan: Rapporter
Besvaret Juni 4, 201213 år Forfatter comment_949294 De er smukke Har du fået kønsbestemt dem? Dem jeg har snakket med siger det er hunner, så det satser jeg da på .. Og ja de er super smukke, især den mørke, den så fået sådan nogle flotte aftegninger Rapporter
Besvaret Juni 4, 201213 år comment_949327 Jeg ville nok få en kaninperson ud og få dem tjekket rigtigt. Det kan være svært med kønsbestemnelse på billeder. Og et kuld indavlskaniner ville være forfærdeligt Rapporter
Besvaret Juni 4, 201213 år comment_949328 Altså du har helt sat lysten i mine kaninæggestokke igang Tror snart kæresten overgiver sig og jeg måske kan tilskuske mig en enkelt... Men mit problem er, at jeg gerne vil udstille..... Bum bum..... :hmm: Men gud hvor er dine altså bare totalt søde Og jeg er ikke misundelig Rapporter
Besvaret Juni 4, 201213 år Forfatter comment_949344 Jeg ville nok få en kaninperson ud og få dem tjekket rigtigt. Det kan være svært med kønsbestemnelse på billeder. Og et kuld indavlskaniner ville være forfærdeligt Har også været nede med dem, de sagde at det lignte piger. Altså du har helt sat lysten i mine kaninæggestokke igang Tror snart kæresten overgiver sig og jeg måske kan tilskuske mig en enkelt... Men mit problem er, at jeg gerne vil udstille..... Bum bum..... :hmm: Men gud hvor er dine altså bare totalt søde Og jeg er ikke misundelig Haha, så må du da få en :banan: de er så søde Rapporter
Besvaret Juni 5, 201213 år comment_949822 Synes tit de kaniner skifter navn. Men søde og smukke er de. Rapporter
Besvaret Juni 5, 201213 år Forfatter comment_950330 De hedder Yoga og Safron . Men Missing og aslan siger at se skal hedde Ditte og Dorte når jeg skriver om dem herinde . Idag har de fået et tons af ukrudt de hoppede bare rundt i det og synes det var en fest! dejligt at ukrudt kan glæde nogen Rapporter
Besvaret Juni 6, 201213 år comment_950686 De hedder Yoga og Safron . Men Missing og aslan siger at se skal hedde Ditte og Dorte når jeg skriver om dem herinde . Idag har de fået et tons af ukrudt de hoppede bare rundt i det og synes det var en fest! dejligt at ukrudt kan glæde nogen Nemlig :hjerte: Og hvor er de søde Rapporter