Hop til indhold

Guldklumper - eller gule klumper


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Det er nok en smagssag :slem:

 

Harald fik nyt legetøj i går, en "syg høne" og sikke en fest! Harald elsker ting der larmer og den her vræler bare han løber rundt med den i munden, så lille Harald løb rundt og var i himlen en times tid i går eftermiddags :mrgreen:

 

Søster Prima var osse til stede men fik absolut ikke lov at ta' hans høne fra ham!

 

6-1.jpg

 

5-1.jpg

 

4-1.jpg

 

3-1.jpg

 

1-1.jpg

 

2-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe! Gul klump, det første der slog mig, da jeg læste din overskrift var, at det er da Dexter :mrgreen: -for han trænger SÅ meget til et bad efter Boris pissede på ham i morges!

 

 

 

 

 

 

Men endnu engang kaster du nogle dejlige billeder op på skærmen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du tager altså nogle gudesmukke billeder af dine smukke hunde

 

Du tager sådan nogle gode billeder :banan:..

 

Jeg elsker dine billeder :lun: Jeg ville give ALT for at have lige så meget ude-plads som du har, det ser virkelig lækkert ud!

 

Men endnu engang kaster du nogle dejlige billeder op på skærmen:-D

Mange tak skal I ha' :bighug: det har været fantastisk fotovejr de seneste dage og man det er jo vigtigt at holde foto-formen så jeg osse kan lave pæne billeder af andre folks hunde :blink: heldigt for mig at have sådan nogle dejlige forsøgskaniner :mrgreen:

 

Lækker, lækker, lækker!

 

Hvor er han da bare skøn:-) Og det fedeste navn!

Tak Anne, hihi ja jeg synes osse det er et super navn, han er virkelig en Harald ham her :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...