Hop til indhold

Så er det endelig på plads


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han er overhovedet ikke spor sød. Hvalpe er ulækre. Nå. :fornaermet:

Jeg er fuldkommen enig!

 

Den der hvalp med det lille skæve mælkeskæg er overhovedet ikke nogen über skøn og smuk lille charme-bolle....næ nej...nope....slet ikke :fornaermet:

 

 

 

 

 

 

:genert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

suuuk!!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tark, for det Carina - det holdt også hårdt.

 

I løbet af næste uge finder vi ud af hvem jeg får - gisp, det er spændende :ivrig:

 

Ja det kræver sin kvinde at finde den rette hund :-) Er bare super glad på dine vegne.. Det er så fedt for dig.

 

Det er vildt spændende, jeg husker det selv alt for godt, vente tiden er pæn svær at holde ud.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldkommen enig!

 

Den der hvalp med det lille skæve mælkeskæg er overhovedet ikke nogen über skøn og smuk lille charme-bolle....næ nej...nope....slet ikke :fornaermet:

 

 

 

 

 

 

:genert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

suuuk!!! :lun:

 

 

 

 

Elskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mælkeskæg.

 

 

 

 

Og a propos mælkeskæg, så skød dyrlægen i dag lige Bamse til at være 2 år yngre end han er :lun:

Hans hjerte, lunger og bevægeapparat er i topform - så jeg kan godt cykle derud a med god samvittighed :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kræver sin kvinde at finde den rette hund :-) Er bare super glad på dine vegne.. Det er så fedt for dig.

 

Det er vildt spændende, jeg husker det selv alt for godt, vente tiden er pæn svær at holde ud.. :-)

 

 

Ja, og så venter jeg endda helt frivilligt en HEL uge længere med at få ham hjem :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, og så venter jeg endda helt frivilligt en HEL uge længere med at få ham hjem :roll:

 

Det beviser jo bare at du er en god hunde mor :-)

 

Det skal jo passe ind i hverdagen at få sådan en lille vaps hjem. Det er hårdt at få hvalp, og der er brug for lidt ferie...

Link til indlæg
Del på andre sites

Elskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer mælkeskæg.

 

 

 

 

Og a propos mælkeskæg, så skød dyrlægen i dag lige Bamse til at være 2 år yngre end han er :lun:

Hans hjerte, lunger og bevægeapparat er i topform - så jeg kan godt cykle derud a med god samvittighed :klap:

Det gør jeg også....og de ender som smukke gråmuler, en dag :lun:

 

 

 

 

Hvor FEDT med Bamsen, årh man bliver sku så glad når man får den slags at vide. At man har passet godt på - og passer godt på ens elske-hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg er åben for det meste, men gider ikke "almindelige" navne eller navne som mange hedder :oops:

 

Mange af de navne jeg selv synes er fede er korte navne der er dumme at kalde på :stupid:, så som Tip, Ham, Jam, Tim osv.

 

Det jeg pt, er mest hooked på er nok Dark - det passe meget godt til en næsten sort hund (hvis det altså bliver ham)

 

Ellers har jeg skrevet

 

Poet

Ayden

Flinn

Toby

Zoey

Yoyo

Xigxag/ZigZag

Turn

Cirka

Trent

 

Så i kan nok se at jeg har mange, men kan bare ikke beslutte mig - der er ikke rigtigt noget der "smager" bedre end andre.

 

Cirka synes jeg er et pigenavn:genert: Nok fordi jeg kender en hund, der hedder Cirka. En sort lab-tæve:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Turn, Trent og Ayden er mine favoritter - i nævnte rækkefølge.

 

 

 

SÅ DER, SANNE!!! nu kom jeg alligevel og sagde navne før hvalpi er hjemme :vuf:

 

 

Ihh, altså K, det var jo ikke meningen :mrgreen:

 

Men ja, det er fine navne og jeg vil klart tænke på dem næste gang jeg besøger Bordertop og så "se"om de klæder de 3 herrer - ved jo ikke endnu hvilken der bliver min :-D:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt billeder jeg fik tilsendt i dag:

 

[ATTACH=CONFIG]85367[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]85368[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]85369[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]85370[/ATTACH]

 

Sidste billede er den stolte moder, Fanny :lun:

 

Hvornår ved du hvilken der blir din? MM har "fået" sin ik? Eller er det mig der er helt forvirret :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Åhh tak, så er jeg forvirret, troede de sku ha fra samme :oops:

Jeg troede nu også det var fra samme kennel - men mener ikke moderen til MMs hvalp hedder Fanny? Men jeg var også overbevist om at det var fra samme kennel :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Her er lidt billeder jeg fik tilsendt i dag:

 

[ATTACH=CONFIG]85369[/ATTACH]

 

Sidste billede er den stolte moder, Fanny :lun:

 

Ej, men altså :lun:

 

Hihi, hvor er det bare godt fanget!

 

_____________________________________________

 

 

Nu Sanne sandsynligvis er på hvalpevisit, så opklare jeg lige.

 

Hun har kigget på flere kenneler - Bla. der hvor jeg skal have fra.

Men hun skal have fra en anden kennel end mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...