Hop til indhold

Træningstræf/Gåtur Fyn Juni


Bagge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror faktisk også godt, at Selma kunne tænke sig at deltage i sådan en tur, hvis det er godt vejr, og så tager jeg nok også med, for nogen skal jo køre for hende :blink: Jeg kan begge dage og kan rette ind efter jer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kræet og jeg vil også gerne første weekend :-)

 

det kunne da være hyggeligt :-D

 

jeg mindes at det er en hanhund du har? Min skipper kan være lidt for meget fremme i skoene overfor fremmede hanhunde, så vi holder nok lige lidt afstand indtil jeg får luret stemningen. Det er ikke for at skræmme dig væk :lol: jeg har kontrol over ham, og jeg ser det bare som en god måde at øve kontakt på. Men bare lige så du er forberedt på at vi eventuelt vender omkring hvis i nærmer jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken dag og hvor går i tur henne?

 

det kunne se ud til at det bliver lørdag d 2 juni. vi har tidligere mødtes ude ved universitetet, men det er aldrig til at vide om boldbanen bliver brugt, og det er vist teknisk set privat grund, så forslag til bedre steder modtages gerne :-D

 

foreløbig er alle tilmeldte vist folk med bil (undtagen findus, men i kører bare med mig og skipper) så vi er vel allesammen ret fleksible?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er spændt på om hun kan huske skipper, han elsker jo altid damerne :slem:

 

Ellers får han nok af vide han skal skride.. med store bogstaver :genert: Men er ret sikker på hun kan huske ham, det er tydeligt (eller var det sidst jeg så hende) at hunde hun bare har mødt enkelte gange da hun var yngre er acceptable, modsat dem hun aldrig har mødt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag er fint med mig - men så kan jeg først være der ved 15 - 15.30, da jeg først får fri kl. 14.

 

Det ville måske ikke være helt dumt at finde et andet sted, hvis det andet er sådan lidt privat grund..? Men hvor... :hmm: Jeg kan prøve at spørge en veninde der plejer at kende en masse gode steder at træne.

 

Iso er jo heller ikke ret selskabelig når det kommer til andre hunde, hun kan virkelig være en hidsig lille mokke. Men det er ingen problemer, hun har mig med som forklæde, og jeg er god til at blokere hvis nogen skulle formaste sig til at komme lidt tæt på! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag er fint med mig - men så kan jeg først være der ved 15 - 15.30, da jeg først får fri kl. 14.

 

Det ville måske ikke være helt dumt at finde et andet sted, hvis det andet er sådan lidt privat grund..? Men hvor... :hmm: Jeg kan prøve at spørge en veninde der plejer at kende en masse gode steder at træne.

 

Iso er jo heller ikke ret selskabelig når det kommer til andre hunde, hun kan virkelig være en hidsig lille mokke. Men det er ingen problemer, hun har mig med som forklæde, og jeg er god til at blokere hvis nogen skulle formaste sig til at komme lidt tæt på! :lol:

 

sådan varmemæssigt er det nok heller ikke nogen dum ide at vente til efter klokken 15

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...