Bagge Skrevet Maj 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2012 Nogen der har tid/ lyst til at holde træf i starten af juni - evt den første weekend? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Jeg kan!!! Lørdag eftermiddag og hele søndag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 FEDT! Jeg kan både lørdag og søndag, så det er bare hvad I andre sys. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 jeg er rystet i min grundvold, en tråd jeg ikke selv havde opdaget jeg vil rigtig gerne med, men vi kan nok kun lørdag, ellers alternativt søndag eftermiddag. Men der ved jeg ikke helt hvornår jeg er hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Jeg tror faktisk også godt, at Selma kunne tænke sig at deltage i sådan en tur, hvis det er godt vejr, og så tager jeg nok også med, for nogen skal jo køre for hende :blink: Jeg kan begge dage og kan rette ind efter jer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Jeg kan desværre ikke den første weekend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Wuhuu, det er min friweekend, duffy og jeg vil også gerne vi kan begge dage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Kræet og jeg vil også gerne første weekend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Kræet og jeg vil også gerne første weekend det kunne da være hyggeligt jeg mindes at det er en hanhund du har? Min skipper kan være lidt for meget fremme i skoene overfor fremmede hanhunde, så vi holder nok lige lidt afstand indtil jeg får luret stemningen. Det er ikke for at skræmme dig væk jeg har kontrol over ham, og jeg ser det bare som en god måde at øve kontakt på. Men bare lige så du er forberedt på at vi eventuelt vender omkring hvis i nærmer jer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Hvilken dag og hvor går i tur henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Til skipper : fint med mig - har selv samme tanke med at holde afstand til andre og lige afklare stemningen med ejerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Hvilken dag og hvor går i tur henne? det kunne se ud til at det bliver lørdag d 2 juni. vi har tidligere mødtes ude ved universitetet, men det er aldrig til at vide om boldbanen bliver brugt, og det er vist teknisk set privat grund, så forslag til bedre steder modtages gerne foreløbig er alle tilmeldte vist folk med bil (undtagen findus, men i kører bare med mig og skipper) så vi er vel allesammen ret fleksible? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Yes vi er også fleksible Vi holder også lige afstand til de fremmede da min er en lille arrig dame Vi plejer at "træne" og så er der nogen der lader deres hunde lege.. Og kage plejer vidst også er være med på planen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Yes vi er også fleksible Vi holder også lige afstand til de fremmede da min er en lille arrig dame Vi plejer at "træne" og så er der nogen der lader deres hunde lege.. Og kage plejer vidst også er være med på planen jeg er spændt på om hun kan huske skipper, han elsker jo altid damerne :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 jeg er spændt på om hun kan huske skipper, han elsker jo altid damerne :slem: Ellers får han nok af vide han skal skride.. med store bogstaver Men er ret sikker på hun kan huske ham, det er tydeligt (eller var det sidst jeg så hende) at hunde hun bare har mødt enkelte gange da hun var yngre er acceptable, modsat dem hun aldrig har mødt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Lørdag er fint med mig - men så kan jeg først være der ved 15 - 15.30, da jeg først får fri kl. 14. Det ville måske ikke være helt dumt at finde et andet sted, hvis det andet er sådan lidt privat grund..? Men hvor... :hmm: Jeg kan prøve at spørge en veninde der plejer at kende en masse gode steder at træne. Iso er jo heller ikke ret selskabelig når det kommer til andre hunde, hun kan virkelig være en hidsig lille mokke. Men det er ingen problemer, hun har mig med som forklæde, og jeg er god til at blokere hvis nogen skulle formaste sig til at komme lidt tæt på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 hehe de asociales klub Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Lørdag er fint med mig - men så kan jeg først være der ved 15 - 15.30, da jeg først får fri kl. 14. Det ville måske ikke være helt dumt at finde et andet sted, hvis det andet er sådan lidt privat grund..? Men hvor... :hmm: Jeg kan prøve at spørge en veninde der plejer at kende en masse gode steder at træne. Iso er jo heller ikke ret selskabelig når det kommer til andre hunde, hun kan virkelig være en hidsig lille mokke. Men det er ingen problemer, hun har mig med som forklæde, og jeg er god til at blokere hvis nogen skulle formaste sig til at komme lidt tæt på! sådan varmemæssigt er det nok heller ikke nogen dum ide at vente til efter klokken 15 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 hehe de asociales klub Hæ hæ - "klub" må jo lige være sagen, netop for de asociale! Heldigt de har så sociale ejere... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 sådan varmemæssigt er det nok heller ikke nogen dum ide at vente til efter klokken 15 Næ, det har du da ret i. Er slet ikke vant til at tænke i varme endnu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Næ, det har du da ret i. Er slet ikke vant til at tænke i varme endnu! nej jeg havde heller ikke tænkt over det før lige nu men jeg kunne pludselig huske træningstræffet i påsken sidste år, vi mødtes vist kl 11 nøj jeg blev gennemstegt og hundene orkede intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Ved I om vi evt ku bruge dyrskuepladsen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Ved I om vi evt ku bruge dyrskuepladsen? Det kan vi muligvis - men der kommer bare ret mange andre hunde, og ikke altid lige hyggelige. Og en lørdag eftermiddag er der nok ekstra mange derude. Har ikke svar fra veninde endnu, håber hun kan komme med en idé. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Ellers er der også et grønt område lige i starten af skoven hvor jeg bor i NV, men det ligger lige ud til stien hvor der jo går-løber-cykler mange mennesker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Blev det lørdag? For der løber vi stævne i Esbjerg. Men søndag kan vi godt... Karla er jo asocial, og gider ikke andre hunde, men Johna er flink og rar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts