Hop til indhold

Hvem kommer til Hundens dag på lørdag 2/6?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst Iben B
Ej, jeg skal faktisk med... Det var bare lidt sjovt at skrive, fordi jeg skal køre med Gryn... Det er bare min platte humor :genert:

 

Men nu har jeg jo så lige læst, at der også er Rally stævne... Det gad man jo også gerne.. Det er da surt...

 

Nå for fanden. Ja der missede jeg så totalt ironien :lol: Formentlig fordi jeg har svært ved at forestille mig noget jeg har mindre lyst til, lige på stående fod :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå for fanden. Ja der missede jeg så totalt ironien :lol: Formentlig fordi jeg har svært ved at forestille mig noget jeg har mindre lyst til, lige på stående fod :-D
Men det er da også svært at vide, når du ikke aner at jeg skal køre med hende :mrgreen:

Jeg er faktisk ikke engang sikker på, at jeg helt ved hvad det er, udover at der et eller andet optog... :lol: Nu tager jeg bare med og lurer, så må jeg se, om det er noget for mig... Under alle omstændigheder er der vel nogle lækre hunde jeg kan kigge på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ville helt vildt gerne, men skal skrive synopsis og hente hvalp, den dag, så det går nok ikke.

Men håber folk gider tage nogle billeder og dele med os herinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...