Gryn Skrevet Maj 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2012 Vi kommer, mon der er andre som skal der ud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvor er det henne?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Nej, det gider jeg dælme godt nok ikke da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvornår er det fra og til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nix, der er Rally stævne i Odder:-) De skulle ikke have flyttet fra den oprindelige dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nej, det gider jeg dælme godt nok ikke da Ditto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Jeg er også totalt fornærmet over, at de har flyttet det til min arbejdsweekend, så jeg kommer hellere ikke- alene af den grund:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ditto Ej, jeg skal faktisk med... Det var bare lidt sjovt at skrive, fordi jeg skal køre med Gryn... Det er bare min platte humor Men nu har jeg jo så lige læst, at der også er Rally stævne... Det gad man jo også gerne.. Det er da surt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Ej, jeg skal faktisk med... Det var bare lidt sjovt at skrive, fordi jeg skal køre med Gryn... Det er bare min platte humor Men nu har jeg jo så lige læst, at der også er Rally stævne... Det gad man jo også gerne.. Det er da surt... Nå for fanden. Ja der missede jeg så totalt ironien Formentlig fordi jeg har svært ved at forestille mig noget jeg har mindre lyst til, lige på stående fod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Nå for fanden. Ja der missede jeg så totalt ironien Formentlig fordi jeg har svært ved at forestille mig noget jeg har mindre lyst til, lige på stående fod Men det er da også svært at vide, når du ikke aner at jeg skal køre med hende Jeg er faktisk ikke engang sikker på, at jeg helt ved hvad det er, udover at der et eller andet optog... Nu tager jeg bare med og lurer, så må jeg se, om det er noget for mig... Under alle omstændigheder er der vel nogle lækre hunde jeg kan kigge på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Hvor er det henne?? :hmm: Tivoli Friheden i Århus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Tivoli Friheden 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Tivoli Friheden 2012 Hmmm...måske...er faktisk i Aarhus her i weekenden (regner jeg da med :hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Hmmm...måske...er faktisk i Aarhus her i weekenden (regner jeg da med :hmm:) Vil meget gerne møde dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 null Og i lige måde skal bare lige overbevise kæresten og svigermor om at en lørdag i hundenes tegn er vejen frem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Ville helt vildt gerne, men skal skrive synopsis og hente hvalp, den dag, så det går nok ikke. Men håber folk gider tage nogle billeder og dele med os herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Ville helt vildt gerne, men skal skrive synopsis og hente hvalp, den dag, så det går nok ikke.Men håber folk gider tage nogle billeder og dele med os herinde DÅrlig undskyldning :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Ville helt vildt gerne, men skal skrive synopsis og hente hvalp, den dag, så det går nok ikke.Men håber folk gider tage nogle billeder og dele med os herinde Tager aldrig nogen steder uden mindst et kamera. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts