Hopsa Skrevet Maj 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2012 En lille smuttur til Norge i pinsen gav to certer, et championat, en BIR og en hund mere i familien ;o) Og så min mors hvalp som hedder Liga Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Stort tillykke :banan: Og også tillykke til din mor med den lille ny prut :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Stort tillykke! Var du ved Oslo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Gude smukke billeder som altid :hjerte: Man bliver jo helt forelsket i de GD'ere... Og stort tillykke til både dig og din mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 :klap: tillykke med den lille og alle de flotte resultater! (og er du vanvittig en bagbens-muskulatur på det første billede) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Kæmpe tillykke med det flotte resultat, men for fanden dine hunde ER jo også lækre Og sikke en skøn lille vuffer din mor har fået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Kæmpe stort tillykke! Det må jo siges at være gået rigtig godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 YAY :banan: Stort tillykke Hopsa :klap: Iiih hende Prima Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2012 Tusind tak for jeres lykønskninger!! Stort tillykke! Var du ved Oslo? Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab! :klap: tillykke med den lille og alle de flotte resultater! (og er du vanvittig en bagbens-muskulatur på det første billede) Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad Kæmpe tillykke med det flotte resultat, men for fanden dine hunde ER jo også lækre Og sikke en skøn lille vuffer din mor har fået Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt YAY :banan: Stort tillykke Hopsa :klap: Iiih hende Prima Nemlig..... søde, søde Prima Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Nej da Tillykke med det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Stort stort tillykke med det flotte resultat. :5up::klap: Og tillykke til din mor, med charmetrolden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 T.Hansen så kører det for dig Stort tillykke fra mig og hyænerne Og din mors nye hund - altså :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Tusind tak for jeres lykønskninger!! Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab! Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt Nemlig..... søde, søde Prima Var det en tre dags udstilling? For så overvejede jeg nemlig til tage en tur derned, men tog på roadtrip med roomies i stedet for... Og ja helt fantastisk landskab! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Var det en tre dags udstilling? For så overvejede jeg nemlig til tage en tur derned, men tog på roadtrip med roomies i stedet for... Og ja helt fantastisk landskab! En specialklubudstilling der varede i to dage. I morgen er vi i Drammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Tillykke med de flotte resultater! Og hvor er din mors nye hund dog dejlig. Der er virkelig noget over en Fransk Bulldog. Så meget hund på så få cm2!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts