Hop til indhold

Super Pinse :o) FB & GD


Recommended Posts

Tusind tak for jeres lykønskninger!!

 

Stort tillykke! Var du ved Oslo?

Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab!

 

:klap: tillykke med den lille og alle de flotte resultater! (og er du vanvittig en bagbens-muskulatur :shock: på det første billede)

Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad ;-)

 

Kæmpe tillykke med det flotte resultat, men for fanden dine hunde ER jo også lækre :lun:

 

Og sikke en skøn lille vuffer din mor har fået :lun:

Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt :lun:

 

YAY :banan:

 

Stort tillykke Hopsa :klap:

 

Iiih hende Prima :lun:

Nemlig..... søde, søde Prima :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres lykønskninger!!

 

 

Vi var i Vikersund, så ikke så langt fra Oslo.... helt fantastisk landskab!

 

 

Hæhæ jamen der skal jo osse noget til for at skubbe 82 kilo frem ad ;-)

 

 

Ja ved du hvad altså..... den lille fidus er noget af det sødeste jeg har mødt. Helt afslappet ind i en fremmed bil, en tur på 6 timer med to stop hvor hun gik direkte ud på græsset og tissede og legede. Min mor siger hun har indtaget sit nye hjem som om hun er født der, hun spiser alle sine måltider, går ind i sit stofbur med en blød kurv i og sover når hun blir træt og futter så ellers bare rundt og undersøger verden. Jeg må ha' mig sådan en hund selv på et tidspunkt :lun:

 

 

Nemlig..... søde, søde Prima :bighug:

 

Var det en tre dags udstilling? For så overvejede jeg nemlig til tage en tur derned, men tog på roadtrip med roomies i stedet for... Og ja helt fantastisk landskab!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...