Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Elendige billeder, men vil da lige vise dem der blev taget af os til konkurrencen i weekenden.

Min dejlige Bamse lavede dagens bedste lineføring :lun:

 

Venter inden første øvelse

 

phoca_thumb_l_021-DSC07208.JPG

 

Han er helt kommet over sin skræk for mænd og synes ham dommeren var vældig, så vi skal lige have arbejdet på IKKE hilse på dommeren:

 

phoca_thumb_l_022-DSC07209.JPG

 

Og så vores lineføring_

 

phoca_thumb_l_027-DSC07214.JPG

 

Og vores apport:

 

phoca_thumb_l_033-DSC07223.JPG

 

phoca_thumb_l_034-DSC07224.JPG

 

phoca_thumb_l_035-DSC07227.JPG

 

Og spring.... Som blev op på brættet og ned igen :stupid:

 

phoca_thumb_l_257-DSC07738.JPG

 

Og hans fiiiiine stå!

 

phoca_thumb_l_260-DSC07741.JPG

phoca_thumb_l_025-DSC07212.JPG

phoca_thumb_l_026-DSC07213.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt blandet landhandel fra os.

 

Hundepigerne for 2 minutter siden. De insisterer på at putte i samme bur. :lun:

 

025.jpg

 

I det hele taget gør de bedst ting sammen. :hjerte:

 

021.jpg

 

 

023.jpg

 

 

Træt Smilla med præmier ( en hulens masse isvafler :lol: og gavekort)

 

 

P1030166.jpg

 

Smilla med loverboy, Obi. De har fulgtes ad på hvalpehold, ungehunde og agility - og han har alle dage været lige skudt i hende. :hjerte:

 

002.jpg

 

Jeg har bidt i det sure æble og købt Tips en ny sele. (Mine hunde skal åbenbart bare helst ligne små tøjhunde...) :stupid:

 

P1030152.jpg

 

 

Kulmulen (kys mig mor) :lol:

 

013.jpg

 

Indkald går heldigvis fint.

 

016.jpg

 

 

Og dygtig til at lege er hun...

 

011.jpg

 

En rigtig skødehund er hun også.:lun:

 

005.jpg

 

 

 

Man smelter helt over dine dejlige billeder af dine skønne hunde, FrkSmilla:hjerte:...de er vel nok søde sammen. Og meget dygtige :lun::-D..og kan godt forstå, at ham Obi er vild med Smilla, hun er da osse en lille prinsesse :lun:... og lille Tippi :hjerte:.. og hvor er det godt, at de er glade for hinanden. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Man smelter helt over dine dejlige billeder af dine skønne hunde, FrkSmilla:hjerte:...de er vel nok søde sammen. Og meget dygtige :lun::-D..og kan godt forstå, at ham Obi er vild med Smilla, hun er da osse en lille prinsesse :lun:... og lille Tippi :hjerte:.. og hvor er det godt, at de er glade for hinanden. :-D

 

 

Tusind tak. :kys: Det er bare fantastisk at have 2 hunde :klap:Og slet ikke dobbellt arbejde (endnu, hehe :mrgreen:). Smilla gider dog ikke lege helt så meget mere med den lille. Jeg tror det var fordi hun var i løbetid, da hvalpen kom.:vedikke: Så er aALLE hunde jo lige en tand daaajligere. Så den lille bliver knurret og bjæffet lidt af, når den lægger for meget op til leg (og hænger i fanerne og er rigtig fræk :rolleyes:). Men det er jo også fint nok Smilla forbereder Tippi på den vikelige verden (og holder på sin ret ikke mindst). :-) Det er i øvrigt sjovt at observere hvor meget sådan en lille hvalp ser op til den ældre hund og kopierer hende. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak. :kys: Det er bare fantastisk at have 2 hunde :klap:Og slet ikke dobbellt arbejde (endnu, hehe :mrgreen:). Smilla gider dog ikke lege helt så meget mere med den lille. Jeg tror det var fordi hun var i løbetid, da hvalpen kom.:vedikke: Så er aALLE hunde jo lige en tand daaajligere. Så den lille bliver knurret og bjæffet lidt af, når den lægger for meget op til leg (og hænger i fanerne og er rigtig fræk :rolleyes:). Men det er jo også fint nok Smilla forbereder Tippi på den vikelige verden (og holder på sin ret ikke mindst). :-) Det er i øvrigt sjovt at observere hvor meget sådan en lille hvalp ser op til den ældre hund og kopierer hende. :lol:

 

Ja, man bliver helt forbavset over hvor lidt arbejde, der er ved, at have 2 hunde fremfor en :-D Det lyder til, at hun er en god læremester, hende Smilla, det skal Tippi nok få gavn af. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundene og jeg har været på tur med Frank og Lene i dag.

og så fik jeg lige afprøvet nyt kamera samt lært helt basic af Frank... og nøj der er meget at lære :lol:

Skulle næsten have haft billeder af Dumle og Frank... Dumle blev bare SÅ glad for at se ham igen. Det er altså sjældent folk får mere end et lynhurtigt øremys af Dumle og så er han afsted igen, men Frank... næh nej, Dumle hang i hovedet af ham så snart han kunne få lov og så længe han kunne få lov :lol:

og Nova fik lov at gå med Lene... eller omvendt... tror ihvert fald Nova ønsker sig en Lene i julegave... Hun skulle bare lige give hende "nuserblikket" en enkelt gang, så fulgte Lene med hvor Nova ønskede at gå :lol:

 

Nå her er hvad det blev til. Er godt nok langt fra prof. til det her endnu, men syntes altså bare lige det blev sååå meget bedre end alverdens mobilbilleder :klap:

 

IMG_0088.jpg

 

IMG_0094.jpg

 

IMG_0098.jpg

 

Se: Nuserblik = Lene kan ikke stå for det og følger pænt med :engel:

IMG_0100.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi passer marsvin og de er den helt store attraktion for Tulle. Ja, det er lige før, man kan kalde dem for hundesitter.

Her har hun sneget sig op på bordet, da jeg havde glemt, at sætte stolen ind.

Og det er altså ikke noget hun normalt får lov til.:-)

 

scaled.php?server=209&filename=billede2844.jpg&res=landing

 

 

scaled.php?server=835&filename=billede2848.jpg&res=landing

 

 

 

scaled.php?server=339&filename=billede2842.jpg&res=landing

 

 

Det er det bedste TV NOGENSINDE!! :klap::banan:

Flipsen stod også og glanede ned i badekarret HVER aften i den tid i vi havde hamstre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg har filmet en del træning her i juni til mine kurser - her er en lille smagsprøve

 

Shit os, hvor er han lækker, altså :lun:

 

Elsker altså at se ham arbejde, han er så glad, så glad og dejlig ivrig :5up:

Hans "hoppe-på-plads" og "logre-helt-vildt-med-halen-mens-jeg-halser" får mig til at smelte :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Tulle sød at hun bare sidder der og studerer lige så roligt. :hjerte:

Og fantastisk fin symetrisk cirkel hun har på ryggen. :lun:

 

Tak..ja, hun kunne garanteret sidde der i dagevis, hvis hun fik lov :-D

 

Ja, den må hun have arvet efter sin far, for hendes mor var næsten helt hvid, bortset fra lidt brunt ved det ene øje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...