Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Gæst little-wagner
AUUUUTCH Doberfan :shock: Og ja, stemmer i, må være amerikansk for Motor har også haft et pindsvin inde i munden og jeg måtte have en sørens masse fingre ind for at få det ud. Tak for den.. Pindsvinet klarede den heldigvis og trissede i ro og mag væk, nok rimelig smart de kan rulle sig sammen.

 

101.jpg

 

Super flot portræt :)

 

1000 tak :mrgreen: er glad for du kan lide det:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli

Vi har altså liv og glade dage i huset, efter vi har fået Yoda.

Han er ekstreeeemt ihærdig når det kommer til at stjæle fra de andre.

Bamse bliver nedstirret.... I laaaaaang tid.....

 

Men overfor Kaia har han en lidt anden taktik ;-)

 

 

[video=youtube_share;27vmsYEYcIE]

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har altså liv og glade dage i huset, efter vi har fået Yoda.

Han er ekstreeeemt ihærdig når det kommer til at stjæle fra de andre.

Bamse bliver nedstirret.... I laaaaaang tid.....

 

Men overfor Kaia har han en lidt anden taktik ;-)

 

 

[video=youtube_share;27vmsYEYcIE]

 

Nååårh :lun: (Kaia er en hård nyser og benet ser ud til at bekomme hende yderst vel med tilskuer på, hihi).:hjerte:

 

- Og så troede man lige man kunne sidde her og se video MED lyd (for Smilla er jo ude med far :banan:). Men så begynder hvalpen sgu og gø i stedet! Så måtte pænt slukke. Ah, det havde hun ikke behøvet at kunne endnu.:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig kom jeg ud i det gode vejr, øvede lige lidt free stack med welsh'erne, Carlos klarede fint at koncentrere sig ( i ca. 10 sek. ;) ), så var der hvalpe spasseri rundt i haven. :-D

 

 

[ATTACH=CONFIG]88181[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88182[/ATTACH]

 

:hjerte: Hvor er Carlos fin...sådan med stort hoved og hvalpekrop :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundene har fået gaver idag.

 

Smilla med sin nye bold :lun:

 

P1030445.jpg

 

Rævehalen deles imellem dem :mrgreen:

 

P1030422.jpg

 

 

Tippi med sit nye æsel (klynget op på buret :blink:).

 

P1030364.jpg

 

- Tippi har i øvrigt andre hygge-/gemmesteder end buret ( pludselig er Tippi pist væk og så finder jeg hende de underligste steder). :vedikke:

 

Legetøjskassen er tømt og er nu blevet til praktisk opbevaring af hvalp, når denne ikke er i brug. (Gid det var så let). :mrgreen:

P1030354.jpg

 

Et under hun ikke havde tygget min bog i stykker. :stupid:Næh, hun havde bare lagt sig til at sove...

 

P1030350.jpg

 

 

Og så har jeg syet et par halsbånd til Smilla. :-D

 

P1030391.jpg

 

P1030399.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor cool - har du sådan en broderingsmaskineting? Jeg skal have lavet et nyt halsbånd til Johna, jeg troede hun var færdigudvokset da jeg købte hendes agilityline, meeen den begynder at være liiidt stram at få ned over fjæset på hende...

 

Hvad vil det koste at få lavet sådan en :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor cool - har du sådan en broderingsmaskineting? Jeg skal have lavet et nyt halsbånd til Johna, jeg troede hun var færdigudvokset da jeg købte hendes agilityline, meeen den begynder at være liiidt stram at få ned over fjæset på hende...

 

Hvad vil det koste at få lavet sådan en :genert:

 

Nej, jeg køber brodering billigt ude i byen. Jeg vil meget gerne lave et til Johna i gave, men må lige advare dig om at jeg ikke kan lave så flotte afslutninger som nomehalsbåndet (eller rettere min maskine kan ikke sy det). Så fleece enderne står åbne, men jeg synes ikke man lægger sååå meget mærke til det. Jeg har sort, rød, lilla og armigrøn fleece. Kan noget af det bruges? (Du kan lige sende mål til mig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun blev næsten 13 år. Hun blev aflivet den 15 juni og ville være blevet 13 år den 8 juli. Vi har fødselsdag samme dag. Savner hende rigtigt meget.

Hvad var din Speedy for en hund?

 

Hun var en Gravhund/Pudel bl.

Speedy var min sjæleven, savner hende stadig rigtig meget.:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...