Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arj, hvorfor ser vi først WAO billeder nu? Hun er så fin (i slalom skriger Petrine og mig også af hinanden, blev filmet og så det, jeg skriger, Petrine skriger, jeg skriger, Petrine skriger, ret gammelt-ægtepar-agtigt)

 

Er vi ikke venner på facebook? Der er billeder her WAO

:lol: Karla skriger ikke "gammelt ægtepar agtigt" hun yipper bare hele banen rundt :lol:

 

AmZ1KlAGx47XA
Link til indlæg
Del på andre sites

Det der fionia-cup, som står på hundeweb, med et link, der ikke virker - skal man bare vente, til linket virker? Eller står der noget om det et andet sted? Eller er det sådan noget fancy noget, man skal kvalificere sig til :oops:

 

Der bli'r først åbnet for tilmeldinger en bestemt dato, tjek deres hjemmeside eller facebookside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvems hjemmeside? Fionia-cup.dk virker ikke hos mig (men har fundet dem på FB, så skal jeg holde øje!)

 

Mystis, den virker hos mig... Ikke at der ligger ret meget endnu, men det er den officielle hjemmeside. Men FB-siden er helt sikkert også værd at holde øje med! Jeg håber på at komme med, så forhåbentlig ses vi! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mystis, den virker hos mig... Ikke at der ligger ret meget endnu, men det er den officielle hjemmeside. Men FB-siden er helt sikkert også værd at holde øje med! Jeg håber på at komme med, så forhåbentlig ses vi! :5up:

 

Og nu virker den så hos mig (har seriøst prøvet flere gange den sidste uges tid, fra forskellige maskiner :shock:) - har glemt, hvordan jeg står på listen til sommerferie, men kunne være lidt hyggeligt, at tage manden med også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu virker den så hos mig (har seriøst prøvet flere gange den sidste uges tid, fra forskellige maskiner :shock:) - har glemt, hvordan jeg står på listen til sommerferie, men kunne være lidt hyggeligt, at tage manden med også.

Mig, søster og nevøen prøver at tilmelde os, håber vi kommer med alle tre, så bli'r det rigtig familiecamping! :5up: Vi var med til Jutlandia Cup denne sommer og det var bare smadderhyggeligt, vi er helt hooked og vil SÅ gerne med igen. Det kan kraftigt anbefales!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, hvor sjovt!!! :sjov: Han ta'r bare gode fotos, han gør! :5up: Han var også til Jutlandia Cup i sommers, lidt surt at der regnede så meget, så han kunne ikke fotografere hver dag. Endnu surere at hans egen hund døde medens de var der... :megaked:

 

hvor trist med hans hund :( Jeg talte godt med ham, han kunne jo fange en accent og ville vide hvor jeg var fra, og han sagde han ELSKER Danmark, og konkurrencerne. Også bare de europæiske konkurrencer i det hele taget. Han foretrækker langt både reglerne og handlingen af hundene, fremfor den engelske måde. Så :5up: til Jer alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige opdaget, totalt nemt med toget - skal så meget sidde klar når tilmeldingen åbner :mrgreen:

 

Gud - Petrine bliver senior til juli, meget meget sært. Synes slet ikke hun er senior-agtig, så venter lidt med at rykke op i seniorklassen.

 

Vil du med hele ugen? Jeg... overvejer også, min far har sommerhus på Fyn, som jeg måske ville kunne låne... men tænker at en hel uge måske er for hårdt for Tyson. :hmm: Ikke mindst fordi vi skal på fire dages FS- og HTM-kursus ugen før.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du med hele ugen? Jeg... overvejer også, min far har sommerhus på Fyn, som jeg måske ville kunne låne... men tænker at en hel uge måske er for hårdt for Tyson. :hmm: Ikke mindst fordi vi skal på fire dages FS- og HTM-kursus ugen før.

 

Nej, slet ikke og overvejer heller ikke at overnatte, det er meget tæt på en togstation. Men aner ikke, hvordan tilmeldingen foregår eller om jeg kan få ferie i den uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvori ligger forskellen?

 

tror reglerne er mere hundevenlige i europa (afstand mellem forhindringer etc) og der er generelt mere handling, hvor herovre er det meget bare løbe og håbe hunden følger med-agtigt? Sådan lidt hårdt sat op. Jeg er aldrig blevet undervist i decideret handling herovre, og bliver heller ikke ret ofte korrigeret i mit kropssprog, som jeg VED er helt hen i vejret meget af tiden..

Link til indlæg
Del på andre sites

tror reglerne er mere hundevenlige i europa (afstand mellem forhindringer etc) og der er generelt mere handling, hvor herovre er det meget bare løbe og håbe hunden følger med-agtigt? Sådan lidt hårdt sat op. Jeg er aldrig blevet undervist i decideret handling herovre, og bliver heller ikke ret ofte korrigeret i mit kropssprog, som jeg VED er helt hen i vejret meget af tiden..

 

Ok, spøjst, Greg Derrett er da f.eks. englænder, og jeg synes da også, at de handler lige så meget som os andre, når man ser med fra Crufts? :hmm: Men ellers må du jo komme til DK og tage nogle handlingskurser! :banan: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, spøjst, Greg Derrett er da f.eks. englænder, og jeg synes da også, at de handler lige så meget som os andre, når man ser med fra Crufts? :hmm: Men ellers må du jo komme til DK og tage nogle handlingskurser! :banan: :mrgreen:

 

Gregg Derrett har vist også startet UKA, med mere hundevenlige regler? Der findes da sikkert kurser, men det er bare ikke rigtig filtreret ud til de almindelige små klubber endnu.

 

Ville elske at komme til DK til kurser! Men jævnfør babytråden, hvor Martin ikke vil betale 150 kroner i porto for noget vildt billigt børnetøj fra Norge, tror jeg ikke jeg får bevilget legat på på flere tusind, til agility i hjemlandet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...