Gæst bøvle Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Eller hvad den børste/kam hedderman kan rede sin hund med... Den er jo i den dyre ende så jeg ville spørge om den så ER så god???:hmm: Har to goldens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg er ikke sikker på, at den er god til goldens, da de har lang-ish hår. Men til en lab er den fantastisk:-D Og alle pengene værd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Man kan få til forskellige racer har jeg set, og der er også en hvor der er en Golden på, på filmen ser det jo flot ud, pelsen altså... Men det kan jo snyde, men super at du er glad for din:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg anbefalede den til en kollega med en golden. Hun elsker den og vil bare ikke undvære den. Selvom Liva er 3/4 golden, har hun ikke den lange goldenpels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Er også glad for min til Duffy!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Gode til korthåret hunde, er der flere der har prøvet den til langhåret pels? Lidt af begge dele har jeg fået tilbagemelding på, det er jeg glad for:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pearlywolf Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg har passet en golden, hvor jeg børstede ham med en furminator, og der fungerede den også super godt, hvor pelsen blev rigtig fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Den er super til cavalier, som er semilanghåret. Hverken den eller coat king vil jeg undvære. Jeg købte furminator billigt på ebay. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Den er rigtig god til vores golden. Ville ikke undvære den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Synes også den er super fin til Møffe Har hørt fra flere, at den slider pelsen, men det er umiddelbart ikke noget jeg har bidt mærke i... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Jeg vil da ønske mig den, jeg kan høre mange gode enbefalinger fra jer... Tak for hjælpen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 jeg vil se om jeg kan finde den på dyrskuet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 fandt den på dyrskuet, der er kommet en ny model som selvfølgelig var en del dyrere. Jeg købte medium af den gamle model, og vil se om den duer som lovet i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 På mine cockerer er coatkingen meget bedre og nemmere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts