Doberfan Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Den er både hylemorsom og rørende The story of a dog and cat. [VIDEO] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 (rettet) Årh:lun: Redigeret Juni 9, 2012 af JeanetteH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 nnååårrhhh... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 ja og self. sad jeg jo nærmest og tuede til sidst... er så dårlig til sådan noget.... men hvor var den bare sjov og sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Sendte den videre til Peter... med kommentaren " Og så grinede jeg og så græd jeg og så grinede jeg og så græd jeg..." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Sendte den videre til Peter... med kommentaren " Og så grinede jeg og så græd jeg og så grinede jeg og så græd jeg..." Ja, den trak et par tårer, men ikke på den "dårlige" måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 ja og self. sad jeg jo nærmest og tuede til sidst... er så dårlig til sådan noget.... men hvor var den bare sjov og sød :hjerte: Du er ikke alene.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Ja, den trak et par tårer, men ikke på den "dårlige" måde. Også på den "dårlige" måde her. Mindede mig en del om Nala og det er stadig svært for mig... Men kæft hvor var de søde!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Lidt trist at Lemon døde i så tidlig en alder. Men ellers var det ikke gråd på den dårlige måde, nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Også på den "dårlige" måde her. Mindede mig en del om Nala og det er stadig svært for mig... Men kæft hvor var de søde!! Nå ja for dig selvfølgelig. :stupid: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Nå ja for dig selvfølgelig. :stupid: :ae: :kys: det er ok! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Åååååårh!!!! Men hvor trist at de ikke er sammen mere:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Har gemt videoen... mine forældre kommer i morgen og de er bare nød til at se den :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts