Gæst Christine-toft Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Oh Ohhh så er det evige TV dilemma der igen, det er søndag og klokken nærmer sig 20.00 skal man se De unge mødre på kanal 4 eller Politijagt på Kanal 5`??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hahah kender godt "problemet" der er 3 ting der kan ske for mig i denne situation.. 1 jeg har allerede set det ene og kan dermed vælge at se det andet 2 jeg ser begge ting (kanalerne ligger lige efter hinanden i vores hjem også zapper man bare frem og tilbage.) 3 manden vil se med og dermed er der valgt politijagten.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ikke noget problem her. Vi har Home Trio så jeg ville se det ene program og optage det andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 HVis valget kun står mellem de to programmer, vil jeg hellere slukke for fjernsynet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Se bum bum - unge mødre er nogle gamle afsnit - politijagten bliver set.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 her er tv'et indstillet på finalen i American Idol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Mangler en "ingen af delene" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 jeg mangler rejseholdet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 jeg mangler rejseholdet :5up: Er ved at optage, så ser vi det senere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hehe rejseholdet har jeg på dvd boks så den kan jeg altid se Valget endte på De unge mødre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Mangler en "ingen af delene" Skulle jeg til at skrive:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 hihih jeg fandt ud af at der var rejsehold - og det altså helt klart nummer 1 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 HVis valget kun står mellem de to programmer, vil jeg hellere slukke for fjernsynet Du er altid så koncekvent! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Skal se "Rebuilding faces" på TLC kl 21. Overvejer at lukke ned og lufte hunden inden.. Så kan jeg falde i søvn til det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 damer, i skal da se em! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 damer, i skal da se em! Ja men kun kampene i gruppe B Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Jeg stemmer for brøgger Jones Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Haha skriver fra mobilen, så den lavede lige bridget om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 ALLE kampe! og så skal i oddse! og vi skulle altså også have sat hold, lavet en pulje og sådan. åååhh, det er for sent nu. nåmen, jo flere kampe man ser, jo spændenere blir det. og risikoen for at for alvor gå glip af et afsnit af de unge mødre er altså rimeligt minimal, de genudsendes jo nonstop. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Haha skriver fra mobilen, så den lavede lige bridget om haha jeg troede det var noget slangord om bridget jones jeg ikke havde fanget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts