Hop til indhold

Ballerup den 17/6-2012


Recommended Posts

Håber jer der kom har klaret jer bedre end mig. Freddy fik en fin kritik og nægtede at løbe i ringen, havde hovedet nede og ingen flotte bevægelser og nul halebevægelser.

Så blåt bånd = Very good. Det var ikke det, jeg havde håbet på. ØV.

Link til indlæg
Del på andre sites

Chabal fik kun "Lovende" i dag..

 

Han havde lidt for lyse øjne, manglede lidt vinkler og lidt lavt ansat hale.

Rimelige overskuelige fejl for en 5 mdr's hvalp.

Så jeg frygter ikke for fremtiden.

 

Til gengæld hev hans mor så familie-æren med hjem til kennelen. Hun blev udstillet for første gang i 3 år og kun 2. gang i sit liv.

2. BTK med reserve cert og reserve cacib

 

Bedste tæve er efter en hanhund dommeren selv har avlet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har haft en rigtig god weekend i Ballerup!

 

Lørdag vandt min egen tæve Berta åben klasse med CK, blev 2. bedste tæve og fik sit første CERT!

Søndag gentog min udstationeringstæve bedriften ved at vinde juniorklasse med CK, blev 2. bedste tæve og fik også sit første CERT!

 

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft en god weekend i Ballerup med Jessie :-)

 

Hun blev 4. bedste tæve med reservecertet om lørdagen og søndag blev hun 3. bedste tæve og da de tre andre tæver allerede var champions fik min dejlige Jessie sit første cert + reserve CACIB'et.

 

Emma havde ikke rigtig heldet med sig; hun fik Excellent begge dage og blev vinder af juniorklassen, men det er lidt svagt at prale med, da hun var alene i klassen begge dage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

I løvelejren om lørdagen :

Bertram fik very promissing og blev bedste baby:hjerte:

Jasmin fik very promissing og blev anden bedste baby :hjerte:

Heartbeat fik excellent med ck, blev bedste championhan, bedste han med cacib og bedst i racen:lun:

Medina fik very good fordi hun ikke var nok udviklet for sin alder :hjerte:

 

I løvelejren om søndagen:

 

Adonis fik very promissing og blev anden bedste baby:hjerte:

Janey fik very promissing og blev bedste baby :hjerte:

Crazy fik excellent og blev anden bedste juniorhan fordi hans ryglinie var for hvælvende og han var for lang i kroppen :hjerte:

Heartbeat fik excellent med ck, blev bedste championhan, bedste han med cacib og bedst i racen :lun:

Athene fik excellent med ck, blev 3. bedste championtæve og 3. bedste tæve :hjerte:

 

Derudover blev Heartbeat 3. bedst i gruppen:lun::lun: :klap: Og ja, vi var helt vilde da det skete!

2012-06-17 17.03.39.jpg

2012-06-17 17.03.45.jpg

2012-06-16 09.38.21.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft en god weekend i Ballerup med Jessie :-)

 

Hun blev 4. bedste tæve med reservecertet om lørdagen og søndag blev hun 3. bedste tæve og da de tre andre tæver allerede var champions fik min dejlige Jessie sit første cert + reserve CACIB'et.

 

Emma havde ikke rigtig heldet med sig; hun fik Excellent begge dage og blev vinder af juniorklassen, men det er lidt svagt at prale med, da hun var alene i klassen begge dage ;-)

Tillykke det var flot!

Var I ikke i samme ring som os? Om søndagen hvertfald... SÅ skal du nemlig være opmærksom på at ringsekretæren ikke kendte reglerne for CACIB og at Jessies reservecacib så bliver taget fra hende igen...

Athena fik cacibet. Hun blev 3 bedste tæve... Men cacib kan kun gives til bedste tæve. Og reservecacib kun til 2. bedste tæve..I fald de 2 allerede er internationale champs kan cacib/reserve cacib ikke gå videre. Så er cacibet bare spildt den dag (givet til 2 hunde som ikke har brug for det).. Det er selvfølgelig anderledes hvis en af dem som står foran Jessie er en junior.. Men det går jeg ikke fra eftersom du skriver hun også fik certet?

Jeg fik en mail fra DKK om det i dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

I løvelejren om lørdagen :

Bertram fik very promissing og blev bedste baby:hjerte:

Jasmin fik very promissing og blev anden bedste baby :hjerte:

Heartbeat fik excellent med ck, blev bedste championhan, bedste han med cacib og bedst i racen:lun:

Medina fik very good fordi hun ikke var nok udviklet for sin alder :hjerte:

 

I løvelejren om søndagen:

 

Adonis fik very promissing og blev anden bedste baby:hjerte:

Janey fik very promissing og blev bedste baby :hjerte:

Crazy fik excellent og blev anden bedste juniorhan fordi hans ryglinie var for hvælvende og han var for lang i kroppen :hjerte:

Heartbeat fik excellent med ck, blev bedste championhan, bedste han med cacib og bedst i racen :lun:

Athene fik excellent med ck, blev 3. bedste championtæve og 3. bedste tæve :hjerte:

 

Derudover blev Heartbeat 3. bedst i gruppen:lun::lun: :klap: Og ja, vi var helt vilde da det skete!

:fyfy: Du glemte da Charlie...Han fik very good om lørdagen og blev beste i sin klasse

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
:fyfy: Du glemte da Charlie...Han fik very good om lørdagen og blev beste i sin klasse

Jeg glemmer ingen, men tænkte hun selv ville fortælle om sine resultater. Ligesom jeg regner med at de andre med løver, selv vil fortælle deres resultater :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zamzam med fætter Gaius (som havde elendig udstilling, så det taler vi ikke om)

 

Udst1.jpg

Så er der typen, der altid vender røven til, når man kommer for at sige hej (heller ikke denne gang lykkedes det at hilse på Hopsa, rød trøje)

Udst2.jpg

 

Find Lumi

Udst3.jpg

 

Find Zamzam

Udst4.jpg

 

Mens jeg ventede på Aina (som tog bagvejen og snød sig ind) var jeg underholdt af hund forbudt skilt og bunken af lorteposer :mrgreen:

 

Udst5.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der typen, der altid vender røven til, når man kommer for at sige hej (heller ikke denne gang lykkedes det at hilse på Hopsa, rød trøje)

[ATTACH=CONFIG]88279[/ATTACH]

 

:pift:

 

Altså jeg havde sgu osse lidt travlt med de blå, men du burde være kommet tilbage en time efter, for der havde vi gang i pandekagerne :5up:

 

Jeg havde lavet nogle championater siden sidste udstilling, så jeg bagte et bjerg pandekager så det kunne blive fejret ordentligt. Tidligere blev den slags fejret med kransekage og boblevand, men jeg kan ikke lide nogle af delene, så jeg har gennem tiden brugt andre ting. Pandekagerne er en klar vinder :mrgreen:

 

I øvrigt tror jeg der er held ved de pandekager, da jeg havde med sidst lavede jeg en BIR og to championater, denne gang havde vi to cert-tæver med hjem (som Mie har fortalt).... måske et hint om at jeg skal bage pandekager lidt oftere :hmm:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

null

 

Jo, vi var i samme ring om søndagen :-)

 

Min viden om CACIB'er og reserver ligger så åbenbart på samme niveau som ringsekretæren :-)

Tak for informationen :-) jeg græder dog ikke over det; jeg er stadig overstadig over Jessies cert og så gør det ikke noget, at vi ikke fik reserve-CACIB'et.

 

Sender DKK virkelig mails ud om det? det anede jeg heller ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også i Ballerup, men hasteindkaldt som ringsekretær søndag. Havde ikke tilmeldt nogen hunde :mrgreen:

 

Hvis nogen herinde har corgier (pembroke og cardigan), så vil jeg gerne takke for den gode stemning i ringen. I var nogle super søde udstillere :klap:

 

Jeg tror slet ikke I har nogen anelse om hvor meget det betyder for en, at I kommer og fortæller bagefter I synes ringsekretæren har gjort et godt stykke arbejde. Det er langt mere værd end de der par håndører vi får for at sidde der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hørte at i dobermans ringen med ungtæverne , brød en yndre hanhund ud af sit bur og ville da lege med de smukke modeller. Nå, der skete intet grim, han synes bare, han ville være med. Hørte også at om lørdagen gik en ringsekretær ned pga skidesur dommer, så der akut måtte en ny til.???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hørte at i dobermans ringen med ungtæverne , brød en yndre hanhund ud af sit bur og ville da lege med de smukke modeller. Nå, der skete intet grim, han synes bare, han ville være med. Hørte også at om lørdagen gik en ringsekretær ned pga skidesur dommer, så der akut måtte en ny til.???

 

 

Det sidste hørte jeg også... Ikke bare sur dommer, men ualmindelig mærkelig dommer..., og med det ringassistenten fortalte, så var det helt berettiget at der blev klaget over denne dommer.

 

"Min" dommer var dog sød med sød på... Ellers havde jeg sagt pænt nej tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SÅ vigtigt at have ringpersonale der er i godt humør og har overskud. Det kan virkelig give en dårlig stemning i ringen hvis ringpersonalet virker som om de slet ikke gider at være der, og det sker desværre for ofte.

 

Tror det er en eller anden form for symbiose, for jeg havde en noget opløst ringsekretær i røret i søndags da hun kørte hjem. Hun havde siddet for sin egen race, og hun havde glædet sig. Til gengæld fik hun ikke andet end brok og brok og brok og atter brok og beskyldninger om at påvirke dommeren (hun kendte dommeren i forvejen da hun har boet i udlandet, og derfor kommunikerede de indbyrdes på dommerens modersmål).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååårh hold kæft altså, ja man skal sørme ikke gøre sig umage for at blive beskyldt for alverden. Folk har sgu jord mellem ørerne :roll:

 

Den dårlige stemning opstår ofte når der står en af dem, der ikke kunne blive betjent og heller ikke kunne få lov at komme i hjemmeværnet... de ender så som ringpersonale for DKK og kan få afløb for deres behov for at kommandere rundt med folk og stritte med pegefingeren i alle retninger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååårh hold kæft altså, ja man skal sørme ikke gøre sig umage for at blive beskyldt for alverden. Folk har sgu jord mellem ørerne :roll:

 

Den dårlige stemning opstår ofte når der står en af dem, der ikke kunne blive betjent og heller ikke kunne få lov at komme i hjemmeværnet... de ender så som ringpersonale for DKK og kan få afløb for deres behov for at kommandere rundt med folk og stritte med pegefingeren i alle retninger...

 

:lol: sådan nogen synes jeg aldrig vi har haft hos os.... eller jo... en enkelt gang eller to, men de får kun lov at komme en gang, så er de ikke velkomne i klubregi mere. DKK bestemmer man ikke altid selv :))

 

Men nogen udstillere er der bare ALTID problemer med, og det er der også med de her udstillere som rinsekretæren efterfølgende havde berettet om på udstillingskontoret, der kunne berette at det ikke var første gang der var klaget over dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, vi var i samme ring om søndagen :-)

 

Min viden om CACIB'er og reserver ligger så åbenbart på samme niveau som ringsekretæren :-)

Tak for informationen :-) jeg græder dog ikke over det; jeg er stadig overstadig over Jessies cert og så gør det ikke noget, at vi ikke fik reserve-CACIB'et.

 

Sender DKK virkelig mails ud om det? det anede jeg heller ikke.

Næææ. Vist kun hvis man spørger dem om det virkelig kan passe at de nu IGEN har ændret reglerne... Og så ville jeg bare vide hvor mange pladser sådan et cacib kunne rykke sig..Hvis nu 65 bernere alle var internationale champions, ville nr 66 så få det?? Det ville DKK så alligevel ikke have siddende på deres skuldre..Så der gik 5 minutter så havde jeg et (brugbart) svar :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...