Hop til indhold

P-p-p-Pokerface


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Jeg tror ikke hun er syg, men ser lige tiden an. Det er jo svært, når man ikke kender hende så godt endnu.

 

Louie har til gengæld kastet op 6 gange i dag... Men tror det er fordi han har spist et eller andet i en have, som vi var ude i i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Da Flo kom i løbetid første gang, over-pissede hun alting i ca. 2 uger. Det endte faktisk med, at hun var i kravlegården, når vi ikke var hjemme :oops:. Hun pissede nemlig 5-6 gange rundt om i huset, når vi var på job. Sådan noget rigtig stygt stinkende pis :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit, det lyder vildt med Flo. Drengene i agilityklubben har testet i dag, og hun er ikke i løb. Petrines Zamzam var rimelig interesseret, men på ingen måde overstadig.

 

Poker var nemlig til sin første agilitytræning i dag. Det var selvtræning, så alle hundene var løse samtidig (6 stk., tror jeg). Hun var rigtig sej til ikke at løbe over til de andre, selvom de havde pivbolde eller guf.

 

Vi hyggede lidt med et spring (med pinden på jorden), og så prøvede hun også posen rullet helt op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i går efter vi var gået i seng, blev det pludselig MEGET varmt nede omkring mine ben, hvor Poker lå.... Så har hun fandme pisset i sengen!!! En gigantisk tår ud over dyne, lagen, topmadras og mig.... Det var ikke populært. Og virkelig mærkeligt at hun tissede i sengen lige der, hvor hun lå :vedikke:

 

Kan det have noget med løbetid at gøre?

 

I forbindelse med Ninjas løbetid fik hun reddet sig et for højt protein-tal i urinen (vi ved ikke med sikkerhed om det skyldtes blærebetændelse eller foderet, eller begge dele).

 

Men en dag lå hun ovre i sin madras, da jeg pludselig hører en sjask-lyd, og Ninja der forskrækket styrter ud af rummet. Der lå en kæmpe tissetår i hendes seng, og det var sprøjtet ud af hende som en helikopter, for skabene inde i værelset skulle ihvertfald også tørres af.

 

Jeg ville lige holde øje med hendes tisserutiner, om hun ser ud til at holde sig eller have ondt. De HAR nemmere ved at få bakterier op bagi, fordi de åbner sig så meget i løbetiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

ingen løvebabyer! poker har lige tilpas med fart og gennemslagskraft til at halfdan ikke for alvor tør prøve på noget, så det blev mest en masse god leg, og han opførte sig chokerende pænt. i det store og hele stor succes og omg hvor er hun bare sååååååå nuttet, og allerede dygtigere til at komme når jeg kalder halfdan end hunden som kommandoen rent faktisk er møntet på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre er der i hvert fald ikke noget, der taler for ikke at skulle beholde hende. Det går stadig godt, så vi håber fortsat :-D

 

Like, like, like ! (uden at jinxe!)

 

 

Hvis jeg en dag skal have en løve, skal hun være ligeså lækker som Poker :lun: Hun er, uden tvivl, den lækreste Löwchen jeg har set, og så endda kun på billeder. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er efterhånden blevet de bedste venner og får leget en masse - især herhjemme :lun: Det er så dejligt at se. Og Louie lader hende bare tumle ham helt vildt. Selvom han vejer omkring 2 kg mere end hende, er det altid ham, der ligger nederst og bliver bidt i ben, kinder, penis :lol: Men hun er selvfølgelig også stadig en hvalp. Hun bliver 8 måneder på tirsdag :hjerte:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Åh hvor dejligt at det bare går rigtig godt med dem, og at de har fundet hinanden...

 

Krydser fingre for at I beholder hende, hun er monster lækker:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...