Hop til indhold

P-p-p-Pokerface


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Er stadig vildt forvirret over den løbetid. Synes hun har været lidt hævet i et par uger nu, men har stadig ikke set noget blod. Har dog set sådan brunligt udflåd.

 

Er der ikke noget med at den første måske ikke behøves være helt totalt bløde-agtig? :hmm: Ej jeg ved ikke en dyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Hun er jo tjekke, de gør ikke. :blink:

 

Tsk tsk, hvis jeg vidste om alle de gode egenskaber der er ved tjekker dengang, så ville jeg da klart have valgt hvalp sådan et kuld...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tsk tsk, hvis jeg vidste om alle de gode egenskaber der er ved tjekker dengang, så ville jeg da klart have valgt hvalp sådan et kuld...

 

men tænk al den herlige skingre begejstringslyd du ville gå glip af?

 

ll: fedt at det stadig kører! glæder mig til næste tur, halfdan vil gerne lære poker noget om glæden ved gø! (og også noget om, hvordan man laver hvalpe :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare skønt det går så godt med dem LL :banan:

Krydser mine fingre i vildskab for at det også går godt med 4timer+ alenetiden. Men det tror jeg da nok det gør, når Poker er så cool omkring det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er min lille pige blevet voksen :lun:

 

Hun har humpet Louie et par gange den seneste uge, jeg har lagt mærke til at hendes brystvorter er blevet lidt større de sidste par dage, og der har været indtørret sort snask i en uges tid. Men her til morgen var der så frisk blod dernede :) Stadig meget mørkt dog. Jeg havde forventet blodrødt.

 

Vi har lige haft klikkeren fremme for fjerde eller femte gang, og hun var bare PÅ. Altså ikke sådan Louie-på, men meget meget bedre end de sidste par gange. Nu er det også et stykke tid siden den sidst var fremme. Hun har fundet ud af at tilbyde alt muligt, og det går efterhånden rigtig hurtigt fra hun ikke bliver klikket til hun tilbyder noget nyt. Jeg optog en video til jer, troede jeg. Jeg har så bare taget et billede i starten af træningssessionen. Så I må tage mit ord for, at hun til sidst tilbød at kravle flere meter baglæns :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke så mange nye faktisk

 

Klistrende type?

f03f6cfc.jpg

 

Dobbelt op

2544531c.jpg

 

Louie sover, Poker vil lege

63d63a5c.jpg

 

Sødhedshunden

881013e2.jpg

 

I kan få denne her meget dogme-agtige video, jeg lavede først. Men det var uden klikker, så der var hun ikke så hurtig (men stadig sød). Derefter fandt jeg et rigtig godt sted at stille tlf'en, så jeg både kunne klikke og give guf, mens den optog (troede jeg...). Nå, må huske det næste gang.

 

th_33804d3d.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er vildt sød og hun tilbyder da super flot! Hvornår kommer mine i træningslejr ved dig? De tænker nogle gange så længe mellem 2 'tilbud' at jeg falder i søvn :lol:

 

Ligner din kæreste ikke Jesper Fink en smule?

 

 

Elsker Louie hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er vildt sød og hun tilbyder da super flot! Hvornår kommer mine i træningslejr ved dig? De tænker nogle gange så længe mellem 2 'tilbud' at jeg falder i søvn :lol:

 

Ligner din kæreste ikke Jesper Fink en smule?

 

 

Elsker Louie hende?

 

Så skal du se hvordan hun tilbyder, når det er med klikker. Hun er rigtig sej, når man tænker på hun kun har set klikkeren 5-6 gange. Jeg synes det er svært at få trænet koncentreret, når Louie er hjemme. Men når vi flytter ned til jorden, regner jeg med at de får flere aleneture, så jeg kan træne med den anden imens :lun:

 

Hmm, nej, jeg synes ikke umiddelbart han ligner Finken.

 

Louie er vist ret stor fan. Er lige ved at uploade en legevideo, så kan du se :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er rigtig sej, når man tænker på hun kun har set klikkeren 5-6 gange. Jeg synes det er svært at få trænet koncentreret, når Louie er hjemme.

Bare lige et lille forslag... Kan du ikke dække den ene af og træne med den anden imens og så skifte?

 

Jeg gør det med mine. Eller, Modjo kan jo ikke være dækket af endnu, så han får snor på. Og så skifter jeg mellem at belønne Asta for øvelserne og ham for at forholde sig i ro og omvendt.

 

Asta bliver altid trænet først, fordi hun er ældst og fordi hun vold-larmer hvis hun føler sig overset :roll: Vi tager bare 5 minutter og så bytter vi. Det fungerer bare super.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...