Hop til indhold

nyfødte cavalierhvalpe ;)


MichelleR
 Share

Recommended Posts

Onsdag morgen kl 7.12 fødte cuba sin første hvalp. den sidste ankom kl 9.45. 6 sunde og dejlige tricolour hvalpe.

 

de er alle bare så dejlige, og med god energi og spiser som de skal:)

 

Cuba elsker sine små, og ligger tit bare og kigger på dem, helt forelsket :hjerte:

 

det er bare så skønt.

 

her er lige et billed af dem. i kan finde flere billeder her Kennel Cabello

DSC_1506.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jep, de er ret sorte, blev selv lidt overrasket over det.

men jo, i dag er der mange som er mere sorte end hvide, jeg syntes selv personligt at de er kønnest når de har farve lige som cuba, altså lidt mere sort end hvid. og ved at der er mange som foretrækker de er mere sorte end hvide.

 

men ja, blev lidt overrasket over deres farve, den ene tæve er "fejlfarvede" i ansigtet, hun er helt uden hvid, ikke lige noget der var planlagt, men de er jo skønne alligevel, og det ændre heldigvis ikke på deres gode gener og at de helt sikkert bliver fantastiske familie hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Tillykke - Det er ikke noget mere dejligt og livsbekræftende end sådan nogle små guldklumper :)

 

Ulla H: Det er efterhånden rimelig almindeligt at se overtegnede partyfarver, men især tri'en fordi at det sorte er så dominant(fx hvalpe der født med 2/3 hvidt og 1/3 sort ender med at være 50/50 når de er udvokset) - FCI standarden for cavalierens tri farve har ikke ændret sig den hedder stadig

Sort og hvidt godt fordelt og klart adskilt, med tan-farvede aftegninger over øjnene, på kinderne, på indersiden af ører og ben og på halens underside.

Og de fås da også stadig efter standarden Tricolour hanner - cavalierklubben.dk

 

NickiA: Pyha det bliver nogle lange 8 uger :-D og Tillykke med din nye hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, Nicole, de er skønne, glæd dig til at se dem :lun:

 

tak angi, det er nemlig bare så dejligt at have sådan nogle små nogen :banan:

 

ja den sorte er meget dominerende, faren til hvalpene er faktisk blenheim, så det overrasker lidt at alle er blevet tri. men sådan er det jo bare. :hmm:

det ses også tit at den hvide streg de har i panden når de bliver født, "skrumper" ind efterhånden som de vokser.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Michelle R nøj er så forelsket :hjerte: ka slet ikke vente til simba er lidt ældre , inden for et Par år( han er en stor mund fuld lige nu , 7 måneder :mrgreen: og der skal trænes en del for at få styr på den krudt ugle :hjerte: ) er jo helt tosset med cavalier :lun: mon der kommer hvalpe i gen hos dig inden et par år? :rolleyes: NICKIA har en indrømmelse :engel: Er sådan mildt sagt besat af din hund :lun: er inde i dit indlæg der hedder cavalier hygge, mindst 5 gange om ugen og kigge på de billeder , af din hund :lol: den er bare så perfekt , ingen skønheds fejl , har set et hav af billeder på nettet af cavalier hunde, og selv om de er samme race er der jo så mange forskellige udtryk , og osv din er bare perfekt . men det ved du jo godt selv :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhhh sikke en dejlig ros at få tusind tak :bighug:

Vil da lige komplimentere med et par af de nyeste billeder jeg har af mit monster :lun:

julnytaringroglalandia028.jpg~original

julnytaringroglalandia030.jpg~original

Ved dog ikke om Michelle har flere planer om at bruge Cuba (Aya's mor) til flere kuld, men den må i jo tage, ellers har hun også en anden lækker tæve :engel: Og Aya's halvlillebror fra det kuld der er der nu skal nok også bruges i avl så mon ikke der er chance for en hvalp efter den familie hvis det bare er den der lige klikker :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
[ATTACH=CONFIG]115848[/ATTACH]

denne lille prinsesse leder efter en ny familie.

hun var reserveret, men de sprang fra.

 

Hund er dejlig!!! <3

 

Hende er der da ikke nogen der vil købe, adr, for en hundehvalp :fornaermet:

- Så send du hende bare hjem til mig, så skal jeg nok tage mig godt af hende :lun:

 

Nuh, hvor er hun fin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

jah, hun er bare slet ikke sød. det forsøger jeg også at overbevise mig selv om :engel:

 

Det må være en ret svær opgave :mrgreen:

 

Ærligt... Havde jeg ikke den der svaghed for bc'er, så var mit hjem fyldt med ckc'er - Der er ligesom lidt nemmere plads til bare lige én ckc mere :engel:

Så kan da slet ikke se, hvorfor maaajet grimme og slet ikke spor nuttede hundehvalp skal sælges :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...