Missing Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Godtnok ikke i Rom og ej heller med Gregory Peck, men med Buzzadoren :hjerte: Skønne Audrey og skønne Buzz legede meget godt. Kameraet kom først frem ret sent på dagen, men det meste af dagen så det sådan her ud: Et paprør er fantastisk underholdning *plnok* hov, så væltede de igen Buzz: uuuuh I has it, I has it :klap: (serøst dumt udtryk) Audrey kan lave de mest bedende øjne *flunk* Så røg de - igen (eller Audrey først) Eeeeh hvad laver du dernede? Skulle vi ikke lege? Kom nuuuuu (jeg ville også lukke øjnene ) Vælte Rigtige venner deler også gerne skål 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Årh hvor er de fine der er bare ikke noget hyggeligere end når to hunde bare leger fantastisk sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Ej, hvor er de bare hyggelige de to Det ligner ægte kærlighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 ... "Er... er du død??!" Åååh Audrey... :hjerte: Buzz og Audrey forever. :hjerte: (Er der ikke noget med, at jeg lige får de der billeder på en USB næste gang? ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 ... "Er... er du død??!" Åååh Audrey... :hjerte: Buzz og Audrey forever. :hjerte: (Er der ikke noget med, at jeg lige får de der billeder på en USB næste gang? ) Det ER det da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hvor er de bare fine hunde Totalt dejlige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Nøj hvor de dog hyggede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Det var helt sikkert en rigtig god dag...maaaange timer. Og sikke fin min have er. Der er dog stadig meget arbejde endnu, så jeg forudser mange legestunder endnu Det er heller aldrig for tidligt at sætte de små i gang: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Skønne skønne billeder af smukke skønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Årh, glæder mig til at møde Audrey! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Det var helt sikkert en rigtig god dag...maaaange timer. Og sikke fin min have er. Der er dog stadig meget arbejde endnu, så jeg forudser mange legestunder endnu Det er heller aldrig for tidligt at sætte de små i gang: Når legehuset er færdigt, begynder du at kræve husleje! :5up: Årh, glæder mig til at møde Audrey! :klap: Det kan jeg godt forstå. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts