Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Yoda og Bamse :lun:

 

Mærkelig lyde, rystelser og brat stop, da hundene kommer forbi mig, følger gratis med (tak Kaia :roll:)

 

[video=youtube_share;6ga4lgKVm2k]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Balletskolen venter, lille Oluf :5up:

 

img9843w.jpg

 

:sjov: Jeg var ved at brække mig af grin. Jeg håber, det er ok, at jeg gemmer det billede på min maskine. Det SKAL manden se :lun:

 

Havde sådan en hyggelig eftermiddagslufter, Motor var totalt legeglad i låget :lun: Efter de havde tonset rundt i cirkler forevigt, ville han hellere over på den anden side:

 

[ATTACH=CONFIG]90143[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90144[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90145[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]90146[/ATTACH]

 

Og Voodoo kom med, men båtnakke insisterede på at overhale mig på den ting vi gik på, så jeg endte selvfølgelig med en fod i vandet :roll:

 

 

[ATTACH=CONFIG]90147[/ATTACH]

 

 

På den anden side gik de så bananas igen og så skulle vi tilbage over vandet :lol: Denne gang syntes Motor så jeg gik for langsomt - så 2. fod i vandet. Må bare glæde mig over at de i det mindste ikke skubbede mig ned på det dybe!

 

 

Så legede vi med pinde og da vi skulle gå hjem, legede vi kluddermor med aaaalle de lange liner, syn for guder.

 

De kender tydeligvis ikke deres plads. Tis på dem!

 

 

 

527871_3734401872518_1231825690_n.jpg

 

Eeeeh...hvad er det? Det imiterer en is, men det er hvide noget, er da ikke is...

 

 

Kast nu den pind... Jeg er parat kan du jo se....!!

 

Hvor er hun skøn :hjerte:

 

Hvordan har hun det med andre hunde? Hvor i Roskildeegnen er I fra?

 

 

vi træner sit herhjemme :cool:[ATTACH=CONFIG]90294[/ATTACH]

 

:lol: :hjerte:

 

Min hund er også klart bedre til impulskontrol end mine børn. Mit ene barns indkald er dog ret godt. Den anden burde jeg nok altid have i langline :hmm: Ellers skal jeg bevæbne mig med klikker og vingummibamser

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeeh...hvad er det? Det imiterer en is, men det er hvide noget, er da ikke is...

 

Den er sikkert fra Fyyyyn den is der, der starter de en gammeldags med guf (noget fedtet sukkerhalløj) i bunden af vaflen og smører det ud over isen til sidst..

Jeg har stadig ikke glemt da damen i is kiosken på havnen første gang spurgte mig "ska u ha gøøøøøf pøøø"?

Min mor måtte oversætte og jeg takkede pænt nej - prøvede siden at sige ja tak... det kommer ikke til at ske igen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er sikkert fra Fyyyyn den is der, der starter de en gammeldags med guf (noget fedtet sukkerhalløj) i bunden af vaflen og smører det ud over isen til sidst..

Jeg har stadig ikke glemt da damen i is kiosken på havnen første gang spurgte mig "ska u ha gøøøøøf pøøø"?

Min mor måtte oversætte og jeg takkede pænt nej - prøvede siden at sige ja tak... det kommer ikke til at ske igen ;-)

 

Ah tak :lol:

 

Btw hvor er det du holder til i verdenen? Hørte en omtale et Grand Danois opdræt meget positivt og blev nysgerrig, om det var dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Vestsjælland - om det var mig der blev omtalt eller ej, så tak for din tanke :bighug:

 

He he, jeg ved det ikke. De nævnte ikke kennelnavn. Sagde bare, at de havde kigget grundigt på GD kenneler på et tidspunkt (altså hjemmesider og hundeweb) og havde konstateret, at hvis de nogensinde skulle have en GD, så var der kun 3 danske kenneler, de ville kigge på. Tillader mig så at tro, at den ene er dig (udfra geografisk placering og informativ hjemmeside) Tvivler nu på at de skal have GD dog.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ved godt det ikke er et billede og at noget af det er vist før men nu har jeg lagt det ud jeg har fået lavet på filmen - mangler den sidste afslutning men nu er min lille hund desværre skadet i ryggen og det kommer til at tage tid ...hvis han altså bliver ok igen :megaked:http://www.youtube.com/watch?v=mcG9fOKNVrU

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ved godt det ikke er et billede og at noget af det er vist før men nu har jeg lagt det ud jeg har fået lavet på filmen - mangler den sidste afslutning men nu er min lille hund desværre skadet i ryggen og det kommer til at tage tid ...hvis han altså bliver ok igen :megaked:http://www.youtube.com/watch?v=mcG9fOKNVrU

 

:( Åh nej da. Rigtig god bedring til ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ved godt det ikke er et billede og at noget af det er vist før men nu har jeg lagt det ud jeg har fået lavet på filmen - mangler den sidste afslutning men nu er min lille hund desværre skadet i ryggen og det kommer til at tage tid ...hvis han altså bliver ok igen :megaked:http://www.youtube.com/watch?v=mcG9fOKNVrU

Øv da:( God bedring til ham:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

quote_icon.png Oprindeligt postet af Charlotte1970 viewpost-right.png

Kast nu den pind... Jeg er parat kan du jo se....!!

 

Hvor er hun skøn :hjerte:

 

Hvordan har hun det med andre hunde? Hvor i Roskildeegnen er I fra?

 

Tak :lun: Luca plejer fint at kunne med andre hunde, hun er dog ikke til de voldsomme af slagsen, så siger hun fra! - Og så ELSKER hun hundeejere....:roll: Vi er fra Himmelev. Bor du i nærheden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja jeg ved godt det ikke er et billede og at noget af det er vist før men nu har jeg lagt det ud jeg har fået lavet på filmen - mangler den sidste afslutning men nu er min lille hund desværre skadet i ryggen og det kommer til at tage tid ...hvis han altså bliver ok igen :megaked:

 

Nej dog, hvad har han lavet?

 

Han skal bare blive go' igen - Det kan du godt give ham et kram fra mig og sige til ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvad er der sket, Riesenfan? Håber han bliver fin igen :ae:
Vi ved det ikke rigtigt - han var ude at rundere i skoven (ja det går rigtig stærkt i kuperet terræn + VILD leg med figuranter ) og han halter så ikke med det samme men først da han bliver lukket ud af bilen da vi kommer hjem. Har været 2 gange hos Ken Lindeblad og han mener ikke det er noget i leddene men ...ja er det ikke bedre i slutningen af næste uge skal han MRscannes ... men ja vi ved ikke rigtigt noget. Det er i ryggen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Vi ved det ikke rigtigt - han var ude at rundere i skoven (ja det går rigtig stærkt i kuperet terræn + VILD leg med figuranter ) og han halter så ikke med det samme men først da han bliver lukket ud af bilen da vi kommer hjem. Har været 2 gange hos Ken Lindeblad og han mener ikke det er noget i leddene men ...ja er det ikke bedre i slutningen af næste uge skal han MRscannes ... men ja vi ved ikke rigtigt noget. Det er i ryggen

 

Øv. Håber ikke det viser sig at være noget skidt. Hvis i ikke finder ud af noget, så overvej måske en ledmanipulatør (kiropraktor).

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er sikkert fra Fyyyyn den is der, der starter de en gammeldags med guf (noget fedtet sukkerhalløj) i bunden af vaflen og smører det ud over isen til sidst..

Jeg har stadig ikke glemt da damen i is kiosken på havnen første gang spurgte mig "ska u ha gøøøøøf pøøø"?

Min mor måtte oversætte og jeg takkede pænt nej - prøvede siden at sige ja tak... det kommer ikke til at ske igen ;-)

 

min søster sagde engang "jeg vil gerne ha' guf mellem kuglerne!" :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeps vi har allerede tid hos en så vi håber det kan gøre det

 

Håber det bare er det der skal til - Men føj hvor er det grimt, når det er ryggen den er gal med.

Man frygter jo altid det værste!

 

Men selvfølgelig er han frisk og frejdig lige om lidt igen... Det skal han være :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...