Hop til indhold

Vi med Hund Messe.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Jeg har ladet mig fortælle (af BlackGSD selv :-)), at BlackGSD er tilknyttet schæferhundeklubbens stand på messen og skal også give opvisning på scene. Det glæder jeg mig til at se. :5up:

 

Var der nogle af jer, der var med på messen sidste år? Hvad syntes I om det? Hvad var "must-see, og hvad kan man springe over?

 

Det var en messe man godt kan springe over hvis man forventer noget heeeelt specielt. Men samtidigt vil jeg dog sige at da den henvender sig primært til hunde og deres ejere så er det nu meget hyggeligt. Og så er det jo godt at møde op når der er nogen man kender. Jeg er så heldig at jeg får et par fribilletter af en jeg kender der skal derind med på stand. Så alene derfor skulle man da være et skarn hvis jeg holdt mig væk.

 

Ville jeg tage derind med tanke på sidste års messe??

Ja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager folk deres hund(e) med på messen eller er det bare folk der går rundt og køber guffere/udstyr til deres dyr?

 

Mange tager vist deres hunde med - det fik jeg i hvert fald at vide af Rosas mor (Rosa er Tysons legeveninde). Hun havde Rosa med sidste år, men det havde vist været lidt overvældende for hende, da hun kan var en lille hvalp dengang.

 

Jeg tænker på at tage Tyson med, men i en taske. Så kan han komme op og ned fra tasken alt efter, hvad han synes om det... alternativt får jeg min mor til at passe ham. Det kommer lidt an på, hvordan han har det med at gø af andre hunde på det tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har en hund eller en selv har klaustofobiske tendenser, så ville jeg ikke anbefale at tage derud.

 

Jeg var derude sidste år (kan ikke huske dagen), men der var ekstremt mange mennesker og man havde ikke mulighed for at gå rundt uden at træde på andre eller støde ind i andre.

 

Jeg håber de har booket lidt mere plads i år :-D

 

Jeg kommer ikke - jeg synes ikke der var noget specielt ved messen, som jeg ikke ser på DKK's internationale udstillinger.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at have min hund med.

Jeg tænker lidt på at det må være stressende med alle de hunde, og alle de lugte, og alle de mennesker (som jo helt klart vil klappe min overskønne hund).

 

 

Syntes at tasken er en god ide til Tyson manden :blink: så kan han ligesom have sit eget sted :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at have min hund med.

Jeg tænker lidt på at det må være stressende med alle de hunde, og alle de lugte, og alle de mennesker (som jo helt klart vil klappe min overskønne hund).

 

 

Syntes at tasken er en god ide til Tyson manden :blink: så kan han ligesom have sit eget sted :-D

 

 

Sidste år var der pakket med mennesker og hunde, hvis jeg får fri biletter (priceman?) tager jeg ikke hund med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ladet mig fortælle (af BlackGSD selv :-)), at BlackGSD er tilknyttet schæferhundeklubbens stand på messen og skal også give opvisning på scene. Det glæder jeg mig til at se. :5up:

 

Var der nogle af jer, der var med på messen sidste år? Hvad syntes I om det? Hvad var "must-see, og hvad kan man springe over?

 

Jep det er helt korrekt... Caisar skal bl.a. vise sit trick "hvad siger krokodillen" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Der ligger program på vi med hunds hjemmeside http://vimedhund.tv2.dk/messe/articl...-15716440.html

 

Vi er på om lørdagen kl. 13.00 og kl. 15.05

Om søndagen er vi "reserver" hvis der skulle være ændringer i søndagens program!!! Og det er Caisar der er vores "krokodille" ;-)

Muligvis hans kogle-samle-kunstskaber også kommer med i vores show ;-):-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger program på vi med hunds hjemmeside http://vimedhund.tv2.dk/messe/articl...-15716440.html

 

Vi er på om lørdagen kl. 13.00 og kl. 15.05

Om søndagen er vi "reserver" hvis der skulle være ændringer i søndagens program!!! Og det er Caisar der er vores "krokodille" ;-)

Muligvis hans kogle-samle-kunstskaber også kommer med i vores show ;-):-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis hans kogle-samle-kunstskaber også kommer med i vores show ;-):-D

 

 

Nej nej nej nej og DET går jeg glip af?

 

PLZZZZZZZZZZ sig der er nogen der gider at optage det close op.

 

Ja jeg syntes faktisk at Caiser er genial med hans kogle opsamling :lun:

 

Jo tier jeg så den video desto mere forælset blev jeg :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej nej nej og DET går jeg glip af?

 

PLZZZZZZZZZZ sig der er nogen der gider at optage det close op.

 

Ja jeg syntes faktisk at Caiser er genial med hans kogle opsamling :lun:

 

Jo tier jeg så den video desto mere forælset blev jeg :lun:

 

Man skal opleve det irl - i dag var han ved at lægge Thomas ned... :roll: Han gik jo ligesom lige henimod en sindssyg stor og lækker kogle :roll: (det skal så lige siges at Thomas er 2,06 høj... så det havde været et kønt syn hvis han var faldet... :engel::lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal opleve det irl - i dag var han ved at lægge Thomas ned... :roll: Han gik jo ligesom lige henimod en sindssyg stor og lækker kogle :roll: (det skal så lige siges at Thomas er 2,06 høj... så det havde været et kønt syn hvis han var faldet... :engel::lol: )

 

Uuuuuuuuh hvis jeg NOGEN sinde får chancen for at se det live.......

Aiiiiiiiiiiiii det ville være helt perfekt tror jeg.

 

Ja man skal altså ikke undervurdere de hunde :blink:

Og hvordan kunne det dog være at Thomas ikke tænker sig om? HUndene har førsteret, sådan er det bare! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger program på vi med hunds hjemmeside http://vimedhund.tv2.dk/messe/articl...-15716440.html

 

Vi er på om lørdagen kl. 13.00 og kl. 15.05

Om søndagen er vi "reserver" hvis der skulle være ændringer i søndagens program!!! Og det er Caisar der er vores "krokodille" ;-)

Muligvis hans kogle-samle-kunstskaber også kommer med i vores show ;-):-D

 

Åhh, jeg skal derud om fredagen :megaked: Jeg må prøve om ikke jeg kan snige mig afsted lørdag også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...