Gæst The dogfather Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg tog fejl...en basketbold holder ikke luft ret længe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Den fejl har jeg også begået Skønne billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 He he..det kommer da an på, hvor stor hunden er ...gode billeder, især nr. 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Jeg tog fejl...en basketbold holder ikke luft ret længe... [ATTACH=CONFIG]90132[/ATTACH] Jesus hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Vi nød at der nærmest var skybrudsagtige tilstande, så vi bare kunne hygge os alene derude... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Nøøøj...hvor har han hygget sig. Super gode billeder, Dogfather :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Nøøøj...hvor har han hygget sig. Super gode billeder, Dogfather :5up: Ja det var skønt......tror det er det bedste han ved....hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Er det bare mig eller er han helt vildt lys på de billeder? Hehe.. Troede faktisk først det var Victoria, du havde med... Men så kom jeg til at se under maven og kunne så regne ud, at det var det nok ikke Nå, men det ser ud til at han har hygget sig rigtig meget.. Hvis du en dag kommer herop omkring, må du lige svinge ind omkring Randers.. Så tager vi en tur ned til søen... Hehe.. Er sikker på Bobs og Pabs kunne have det rætti sjovt i vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Det er kameraet der er elendigt...Pablo er rød... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Det er kameraet der er elendigt...Pablo er rød... Øh hej? Det var mig, der ved nede at besøge dig sidste år? Hehe.. Jeg ved altså godt hvordan Pablo ser ud - det er netop derfor jeg spørger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Ej sorry... Det lød vist lidt mere flabet end det var ment Ved jo bare godt hvilken farve Pablo har, det var derfor jeg troede det var Victoria først.. Hehe.. Fordi han var så lys på det billede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Herlige billeder af dine skønne hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Er det bare mig eller er han helt vildt lys på de billeder? Hehe.. Troede faktisk først det var Victoria, du havde med... Men så kom jeg til at se under maven og kunne så regne ud, at det var det nok ikke Kan godt følge dig, synes også han ser vildt meget lysere ud end han er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Kan godt følge dig, synes også han ser vildt meget lysere ud end han er. Ja ikke? Han har ellers sådan en pæn, rød farve, så det er lidt en skam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Fiiiiiine vuffeli-vafler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Kan godt følge dig, synes også han ser vildt meget lysere ud end han er. den her mobil sucks....det er 3mp....men fik ikke slæbt mit kamera med...:-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts