CrazyDogLady Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Lidt forskellige billeder Find hunden Gakkede gangarter Katla er en spontan type.... og når man skal tisse, ja så skal man tisse :stupid: Stranden ved sommerhuset Jagten efter pinden! Katla er mester i at ligge på underlige måder Og 9 ud af 10 gange er Fluffy, suttebamsen, med til at putte! Hundene har fået pool :banan: Katla synes det er en fest!! Tjek halen Og hun skal åbenbart grave og grave og grave Hun er SÅ koncentreret når hun gør det! Og så "vores" sø, hvor der er fantastisk natur omkring!! *PLASK* Og så fik Peter trykket på et eller andet, så billederne blev uden farver.... *suk* Ace kan godt lide at have selskab i kurven Peter går normalt aldrig med briller, så da han fandt hans gamle frem og tog dem på, gik Katla bananas!! De skal AF, NU!!! Håber i kom igennem mit massive spam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 super billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Fantastiske billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Tak allesammen :kys: Mit kamera er VIRKELIG dårlig, men motiverne fejler ingenting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Åååh, dejlige billeder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Dejlige billeder :hjerte: Elsker Katlas speed hale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Katla er mester i at ligge på underlige måder Det må være noget, de lærer hos Helen og Arne. Maggie skal også helt op og ligge på sofapuderne og helst lige bagved mig, så jeg sidder helt rædbrækket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Dejlige billeder :hjerte: Elsker Katlas speed hale Ja den er så sød og når hun så skifter mellem hastigheder, så logrer den rundt som en propel Det må være noget, de lærer hos Helen og Arne. Maggie skal også helt op og ligge på sofapuderne og helst lige bagved mig, så jeg sidder helt rædbrækket Hmm... muligvis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Århhhh hvor ser det hyggeligt ud det hele :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Det ligner præcis det jeg ser monster meget frem til ved at få hund; lej et sommerhus, slap af og gå lange, gode ture og hyg på sofaen med god mad og et glas rødvin mens alle er trætte. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts