Hop til indhold

Søger denne hunderace!


Gæst bjarkeskov
 Share

Recommended Posts

Gæst bjarkeskov

Hej alle sammen.

 

Så fandt jeg endelig en side hvor jeg tror jeg kan få den hjælp jeg søger. Jeg har over den sidste måned prøvet at finde ud af hvilken hund det er jeg har på mit billede. Det er lidt utydeligt og det beklager jeg. Men jeg må virkelig bare have sådan en hund.

 

Jeg håber så meget en kan give sig tid til at hjælpe mig.

 

Jeg har vedhæftet billedet.

 

På forhånd tak!

1342378678254.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

det ser ud til at være en lille hvalp? i så fald er det virkelig svært at sige, hvad det er for en race. umiddelbart ligner det en blanding, jeg kan ikke komme i tanke om en race, der ser sådan ud. hvis det er fra udlandet, kan den jo være blanding i mangemange generationer og altså ikke umiddelbart til at raceplacere. hvorfor MÅ du have sådan en hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bjarkeskov

Lad da vær med at komme med sådan en latterlig kommentar uden at kende mig? Jeg har ledt efter hund i snart 1 år sammen med min kæreste, som har haft hund hjemme ved hendes forældre hele livet. Nu skal vi finde en sammen og jeg synes den ser rigtig sød ud den der. Ja jeg ved ikke hvilken en den er. Jeg er interesseret i at finde ud af det og så undersøge racen nærmere. Undskyld hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok i starten. Men pak da det andet væk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bjarkeskov
det ser ud til at være en lille hvalp? i så fald er det virkelig svært at sige, hvad det er for en race. umiddelbart ligner det en blanding, jeg kan ikke komme i tanke om en race, der ser sådan ud. hvis det er fra udlandet, kan den jo være blanding i mangemange generationer og altså ikke umiddelbart til at raceplacere. hvorfor MÅ du have sådan en hund?

 

Okay.. Fordi ud fra billedet er det personligt den sødeste hund jeg har set. Har selvfølgelig set billedet i noget bedre kvalitet. Men igen skal jeg jo først finde ud af noget omkring hvad det er for en hund og om den passer mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

det ligner meget en lille hvalp, og så kan være rigtig svært at give et bud på racen, da der måske ikke er det store racepræg. Måske en blanding måske en schæfer - hvad med at kigge rundt på nettet og læse om nogle forskellige racer, og se om der skulle dukke een op der passer til jer og jeres livsstil, samt hvad I vil med hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay.. Fordi ud fra billedet er det personligt den sødeste hund jeg har set. Har selvfølgelig set billedet i noget bedre kvalitet. Men igen skal jeg jo først finde ud af noget omkring hvad det er for en hund og om den passer mig.

 

jeg er næsten sikker på, at det er en blandingshund. og det er helt umuligt at sige, hvordan den kommer til at se ud som voksen. alle hvalpe er kære, det er nok mere hensigtsmæssigt at læse lidt om de forskellige racer og hundetyper og så vælge ud fra det. eller det ER mere hensigtsmæssigt, hvalpekærheden vokser de altså hurtigt fra, og en hund skal man jo have 10-15 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligner en hvalp, som de andre også nævner - og det ligner en blandingshvalp... mit umiddelbare bud ville være, at det var en relativ stor race mixet med en mindre race... den ser meget lavbenet ud, men poterne er meget store - hvilket gør at jeg skyder på, at den vil ende som en rimelig stor tung hund.... Men hvad der er i den, det er umuligt at sige... desværre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...