Hop til indhold

Respektløse folk


biine
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

hehe.. jeg stødte på ældre dame der syntes jeg havde respektløs hund..

 

hun hvinede på lang afstand.. og ville sådan hilse.. og spurgte om hun måtte give ham godbid... der var hun allerede over ham.. så jeg tænkte.. så lad gå.. var egentlig ret sur.. men var heller ikke lige i humør til at skulle hidse mig op.

kræet gad ikke have hendes kiks.. så hun blev fornærmet og kastede en hel håndfuld efter os da vi gik.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig skal man hverken løfte eller ride på andre folks hunde, men jeg synes godt nok mange herinde er lige lovlig nærtagende. Hvis I ikke har større problemer her i livet end at fremmede synes jeres hunde er søde, så må i da have en paradisisk tilværelse :lol:

 

 

Problemet er sgu ikke at folk synes hundene er søde og de må hjertens gerne hilse på mine og hundens præmisser.

Men når man en gang har måtte turen forbi dyrlægen fordi en eller anden k.... lige skulle løfte hunden og så taber den , så vil jeg da også gerne undgå det sker igen. Vil ikke risikere at min hund brækker et eller andet fordi folk mener det er deres ret at løfte så lille og bedårende hund op. Det er jo mig der hænger med lorten hvis noget går galt. ikke dem der evt skal holde en lille hyper aktiv hvalp i ro.

 

 

og paradisisk tilværelse det vil jeg nu ikke sige vi har , vi har da størrer problemer bare ikke med hundene og heller ikke nogle der skal hænges ud på et debat forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må prøve at have lidt forståelse for, at din lille hvalp er så hjerteskærende bedårende, at de fleste mennesker smelter og bare MÅ sætte sig på hug og sige davs. Og glem heller ikke, at det er en god erfaring for en hvalp opdage, at verden faktisk er et rart sted, hvor folk er søde ved den.

 

Hvis det irriterer dig, at folk "ødelægger" din opdragelse, så brug dog i stedet de samme mennesker som figuranter. Bed dem om at rejse sig op, hvis hvalpen - meget naturligt - forsøger at kravle op på dem. Stik dem et par af dine egne godkendte små godbidder og bed dem om KUN at give hvalpen en enkelt ad gangen og KUN, når den IKKE hopper op.

 

I stedet for at græmme dig over dine medmenneskers "respektløse opførsel", så BRUG dem dog i en god sags tjeneste. :vinken:

 

 

Træner nu flittigt alligevel , synes bare at hver gang men kommer et to skridt frem så er det et tilbage, men ok hellere at de bare sætter sig ned og snakker med hende end at de løfter, ville bare gerne at man kunne nå at sige nul nus og kæl/godbidder medmindre hun har alle fire ben på jorden.

 

 

Og for mig er det altså respektløst at pille ved en hund uden at spørge først, jeg går heller ikke og piller ved deres ting uden tilladelse.

 

 

Samtidig har Sally fra hvalp været vant til at skulle hilse på alle for hun var jo nuttet, hvilket betød en større omgang træning da hun blev lidt ældre for at lære hende at hun ikke selv skulle tage kontakt og hilse på alle , for det var der bestemt ikke alle der ville have nu hun ikke var lille og nuttet mere, den situation vil jeg da ikke ud i hvis jeg på nogen måde kan undgå det bare ved at lære Aiyo fra hvalp at man ikke skal hilse på alt og alle

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes altså det er sjovt sådan en forskel der er på folk :lol:

 

Jeg har aldrig haft de problemer når jeg går med Cille.

Og hun er da om nogen lille og nuttet.

 

De gange hun har været med henne i skolen med Jonas, der er ungerne helt oppe og ringe, men jeg har hende på armen og jeg fjerner konsekvent deres hænder hvis de prøver at tage hende ud af mine arme (skal lige siges, at det er børn med adhd og diverse andre handicaps)

 

Men jeg oplever det aldrig når jeg går med hende.

HELLER ikke med "ældre damer" :blink:

 

Jo, måske lige min mor, der absolut mente jeg var skinger skør da jeg fortalte at jeg skulle ha' hund, men hun er totalt forgabt i køteren :klap:

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret enig med damen. Hvad får dig til at tro at du kan tillade dig at opføre dig på den måde? Kunne et lidt mere høfligt "nej tak" ikke have gjort det?

 

Jeg tror igen det er en af den slags land/by ting. Hvor jeg bor er vi ældre damer som regel velkomne til at nusse hunde, og jeg er kun lykkelig når nogen vil nusse min.

 

Jeg havde prøvet med nej tak ad flere omgange. Så til sidst besluttede jeg mig bare for, at prøve noget helt andet.

 

 

Statistisk set er det ikke ofte, at jeg møder respektløse mennesker. Måske én for hver 20 personer, der har styr på det, spørger først og snakker med mig. Men når man bor i KBH og nemt passerer de første 200 mennesker når man går tur i parken (og skal ad travle veje eller Nørrebrogade derhen), så er det pludselig 2-3 mennesker der kommer hen og overskrider grænser PÅ HVER ENESTE TUR.

 

Hvis man så møder den samme person flere gange og vedkommende virker normalt begavet, men bare voldsomt egocentreret uden at have følerne ude, så ender man et sted hvor man prøver nogle alternative løsninger af, fordi man egentlig ikke kan finde på flere pæne måder at kommunkere sit budskab ud på, da de er udtømte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet er sgu ikke at folk synes hundene er søde og de må hjertens gerne hilse på mine og hundens præmisser.

Men når man en gang har måtte turen forbi dyrlægen fordi en eller anden k.... lige skulle løfte hunden og så taber den , så vil jeg da også gerne undgå det sker igen. Vil ikke risikere at min hund brækker et eller andet fordi folk mener det er deres ret at løfte så lille og bedårende hund op. Det er jo mig der hænger med lorten hvis noget går galt. ikke dem der evt skal holde en lille hyper aktiv hvalp i ro.

 

 

og paradisisk tilværelse det vil jeg nu ikke sige vi har , vi har da størrer problemer bare ikke med hundene og heller ikke nogle der skal hænges ud på et debat forum.

 

De 480 kroner min glimrende dyrlæge tager for en konsultation, er sgu hårde penge at give ud på en SU. Så jeg ville sgu også blive lang i næbbet hvis folk forsøgte at løfte på Taiki.

 

Jeg HAR råd til at have hund, OGSÅ hvis der sker ham noget, men 480 kroner kan jeg lave mange andre spændende ting for, end lige dét.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde prøvet med nej tak ad flere omgange. Så til sidst besluttede jeg mig bare for, at prøve noget helt andet.

 

OK, det fremgik ikke lige af dit første indlæg at der havde været et forspil :lol:

 

Statistisk set er det ikke ofte, at jeg møder respektløse mennesker. Måske én for hver 20 personer, der har styr på det, spørger først og snakker med mig. Men når man bor i KBH og nemt passerer de første 200 mennesker når man går tur i parken (og skal ad travle veje eller Nørrebrogade derhen), så er det pludselig 2-3 mennesker der kommer hen og overskrider grænser PÅ HVER ENESTE TUR.

 

Det forstår jeg godt. Som jeg også skrev før, det har sikkert meget med forskellen på land og by at gøre. Den største by, jeg normalt går ture i, har 5000 indbyggere. Der hører det til sjældenhederne at man møder meget uhøflige hundeglade mennesker. De fleste spørger pænt om de må hilse. Når man har en hund som min, spørger de også om den bider. Det sjove er at risikoen for at blive bidt af en Bulldog nok er temmelig meget mindre end risikoen for f.eks. at blive bidt af en Chi eller en Yorkie :lol:

 

Kan godt forestille mig at et sted som København bliver man hurtigere til at udvikle forsvarsmekanismer. Og igen - uhøflig kontakt er der ingen der ønsker. Men fordi man jævnligt møder mennesker, der viser interesse for ens hund, behøver man ikke tage det som en personlig fornærmelse. Da jeg læste tråden i går blev jeg mindet om en anden tråd - husker ikke om det var her på H-F. Det var ejeren af en ret sjælden race, der gik amok fordi hun mødte så mange, som spurgte om det ikke var en "xxx-race" (forkert). De skulle bare holde deres kæft og lade hende og hendes hund være, for det vidste de ikke en skid om alligevel! :evil:

Hvorfor dog ikke tage det som positiv opmærksomhed og benytte lejligheden til at udbrede kendskabet til den race, hun vel har valgt fordi hun synes den er dejlig, i stedet for at stå og tænde af på åben gade? :vedikke:

 

I det hele taget forstår jeg ikke hvorfor folk har så let ved at blive sure, men det er nok bare mig, der er mærkelig :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes selv, at jeg har en høj tolerencetærskel. F.eks. bor der en psykisk forvirret mand på kirkegården, hvilket han har gjort i flere år. Taiki er bange for ham, men jeg skælder ham aldrig ud hvis han forsøger at hilse på Taiki og Taiki så forsøger at stikke af, eller bliver nervøs. Forsøger bare at vænne Taiki til, at der er ekstra gode godbidder i vente når vi møder den mand og den er så ved at synke ind på lystavlen.

... For manden er altså psykisk syg og bor på en kirkegård, og sådan nogle skæve eksistenser må man finde sig i, når man bor på Nørrebro. Og dem ville jeg aldrig skælde ud, med mindre de var virkelig slemme, men det er de nu aldrig.

 

I øjeblikket handler det også om, at jeg tidligere har været for blødsøden, hvilket i en periode gjorde at Taiki var mere nervøs på ture sammen med mig, end når han gik med min kæreste. Så derfor har jeg måtte oppe mig lidt og sige fra noget før, fordi det ellers ville gå ud over tilliden imellem os. Til gengæld er det også nemmere at have med folk at gøre, når man går ind og overtager situationen, fordi DE også reagerer på den styring man tager, og derfor er nemmere at instruere.

 

Problemet er vist mest dem, der ikke er interesseret i at blive instrueret, men bare vil hilse på ham i forbifarten og hænger halvt ud over deres cykler på cykelstien, eller forsøger at klappe ham mens de bare går forbi på gaden og vi venter ved fodgængerovergangen. Og det er dem, jeg er skrap over for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er skam ikke kun jer med små hunde, der har problemet. På en tur med Vinnie mødte jeg engang to piger på 6 - 7 år, der høfligt spurgte om de måtte hilse. Så vidt så godt - men da jeg sagde ja, svingede den ene sgu benet op og prøvede at komme op på ryggen af Vinnie :shock:

 

Det kommer der ud af at lade sine unger gå til ponyridning - de vil på ryggen af alt med 4 ben og lidt størrelse :sjov:

 

 

Ikke en hujende skid forstår vi. Og det er vores RET. Vi har jo været her længere end alle andre, tsk tsk. :slem:

 

Nemlig!

Jeg ved ikke om jeg hører til de der "ældre damer", hvor gammel skal man monstro være for at komme i den kategori?

 

Træner nu flittigt alligevel , synes bare at hver gang men kommer et to skridt frem så er det et tilbage, men ok hellere at de bare sætter sig ned og snakker med hende end at de løfter, ville bare gerne at man kunne nå at sige nul nus og kæl/godbidder medmindre hun har alle fire ben på jorden.

 

Og for mig er det altså respektløst at pille ved en hund uden at spørge først, jeg går heller ikke og piller ved deres ting uden tilladelse.

 

Det er da også respektløst, som så meget andet er. Der er generelt ikke meget forståelse og respekt mellem folk mere.

 

Jeg forstår din irritation og ser mig selv i dit sted og hvad jeg ville gøre/gør.

Når du kan spotte de mistænkelige personer kan du nå at træde ind foran din hvalp ved at holde hende tilbage i linen. Så har du et forspring og får samtidig lært vapsen at hun ikke skal regne med at få kontakt med alle mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

En gang jeg gik med Teitur en sen aften, møder jeg en " indvandre familie " onkel, søstre, tanter, mor, far og små børn, hele badjulen. Teitur blev lidt skræmt over at de kom så mange mod ham på fortovet på en gang, han var ikke så gammel. I det vi går forbi dem, råber de et eller andet jeg ikke forstår og de bukker sig ned og løfter Teitur op i forbenene og hviner af glæde på deres eget sporg. Teitur var rædseslslagen og jeg var lammet af " chok " så fik mumlet noget med NEJ NEJ NEJ, og så gik de videre. Det er det underligeste jeg har oplevet.

 

Men har også oplevet mange respektløse mennesker der mener de skal fodre min hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du kan spotte de mistænkelige personer kan du nå at træde ind foran din hvalp ved at holde hende tilbage i linen. Så har du et forspring og får samtidig lært vapsen at hun ikke skal regne med at få kontakt med alle mennesker.

Og hvor lang tid mon der går inden det fiser ind i hovedet på hunden?? Jeg har praktiseret altid med Mokkah at det ikke er alle hunde og mennesker han ser han skal snakke med. Men han mener stadig at alt og alle er til for ham og hiver og flår i snoren for at snakke (Og jeg træner løs snor, øjenkontakt og værsgo inden kontakt med andre dyr og mennesker, men lige for tiden sker der ikke de store fremskridt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Bella var hvalp, var der altid en bestemt mand i hundeskoven der løftede hende. Første gang blev jeg helt chokeret da jeg så hende i favnen på ham! Jeg prøvede at overbevise ham om at det ikke skulle være sådan, men han fortsatte ufortrødent hver gang han så hende. At han så tillige har stegt bacon i lommen, gør det jo ikke nemmere at få hunden til at holde sig væk. Men det har så hævnet sig:-) Hver gang Bella ser ham, er hun sikker på at hun skal løftes og have bacon, hvilket har resulteret i, at hun flere gange har væltet manden omkuld i sin iver:lol:

 

Jeg oplever ALDRIG folk der bare styrter imod os og vil hilse uden at få lov. Det er nok fordelen ved at have 36 kg dræber-schæfer:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Da Bella var hvalp, var der altid en bestemt mand i hundeskoven der løftede hende. Første gang blev jeg helt chokeret da jeg så hende i favnen på ham! Jeg prøvede at overbevise ham om at det ikke skulle være sådan, men han fortsatte ufortrødent hver gang han så hende. At han så tillige har stegt bacon i lommen, gør det jo ikke nemmere at få hunden til at holde sig væk. Men det har så hævnet sig:-) Hver gang Bella ser ham, er hun sikker på at hun skal løftes og have bacon, hvilket har resulteret i, at hun flere gange har væltet manden omkuld i sin iver:lol:

 

Jeg oplever ALDRIG folk der bare styrter imod os og vil hilse uden at få lov. Det er nok fordelen ved at have 36 kg dræber-schæfer:lol:

 

Hvis ikke det var fordi man var lidt, øh smånervøs for schæfer, så burde man da anskaffe sig sådan en, du har det lettere når du går med Bella :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså helt sort snak - hvordan fanden kommer man i tanke om at gå hen og løfte en fremmed piges hund op?

Man løfter sgu da heller ikke en fremmed kvindes baby ud af barnevognen....

 

Min mor har jo fået den her lille franske bulldog, og sådan en inviterer i høj grad til at blive løftet på. Men hun har ikke oplevet noget i den retning, heller ikke selvom folk får lov at hilse på hende når de spør. Igen må der være forskel på hvor i landet man befinder sig..

 

Neeej, men hvis den er stor nok til at gå rundt i butikken, eller kravle, så må man åbenbart gerne :shock:

 

Det er skam ikke kun jer med små hunde, der har problemet. På en tur med Vinnie mødte jeg engang to piger på 6 - 7 år, der høfligt spurgte om de måtte hilse. Så vidt så godt - men da jeg sagde ja, svingede den ene sgu benet op og prøvede at komme op på ryggen af Vinnie :shock:

 

Selvfølgelig skal man hverken løfte eller ride på andre folks hunde, men jeg synes godt nok mange herinde er lige lovlig nærtagende. Hvis I ikke har større problemer her i livet end at fremmede synes jeres hunde er søde, så må i da have en paradisisk tilværelse :lol:

 

Hahahaha!! Hvor er det vildt at forsøge at RIDE på hunden! Vidste de at det var en hund??? Total gak-gak mand.

 

 

Ååååh, jeg ELSKER at løfte på små hund! Bevares, jeg går ikke hen og samler en fremmed hund op. Men jeg sætter mig ned, og håååber den kravler op på mig :oops:

De første 5-10 gang jeg er sammen med nogle med små hunde, har jeg dem gerne på armen så meget som de overhovedet gider. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg ELSKER bare at løfte på små hunde.. Det er tosset, I know!

 

 

 

Nåh, men hvis vi skal være saglige kan jeg godt se problematikken i det. Da Basse var hvalp boede jeg på Frederiksberg hvor vi naturligvis mødte en masse søde og rare mennesker på gåturene - og hvalpe er søde, så derfor skal der hilses. Og hvis man på en gåtur møder 500 mennesker, og 100 af dem hilser, sætter sig ned, lader hunden hoppe op, smutter ind på cafeer efter bacon og den slags, så er det virkelig virkelig svært at lære hunden at de resterende 400 ikke skal hilses på. Det ER en stor udfordring!

Det endte faktisk med at Basse gik i superkort line, og altid på plads, indtil vi nåede hen til lidt mere åbne steder, for ellers for hun hen og hoppede op af alle. Og det er sødt når amstaffen er 4 måneder, men ikke når den er to år.

 

 

I øvrigt hilser jeg altid altid på hunde hvis jeg må. Ofte spørger jeg om hunden må sige hej. Men hvis den selv opsøger mig, og ejer ikke siger noget til det, går jeg ud fra den gerne må, og så sætter jeg mig ned eller klapper den lidt.. Det ved jeg ikke om er forkert, men kan ikke se det forkerte, når ejeren lader den være opsøgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke det var fordi man var lidt, øh smånervøs for schæfer, så burde man da anskaffe sig sådan en, du har det lettere når du går med Bella :fornaermet:

 

Du må gerne låne hende en dag:-) Så kan hun være bodyguard for Tjaldur:lol:

 

Selv falder jeg oftest i svimer over store hunde - jo større, des bedre. Der var engang en dame der synes det var evigt morsomt at jeg stod og trippede for at hilse på hendes enorme rottweiler:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår din irritation og ser mig selv i dit sted og hvad jeg ville gøre/gør.

Når du kan spotte de mistænkelige personer kan du nå at træde ind foran din hvalp ved at holde hende tilbage i linen. Så har du et forspring og får samtidig lært vapsen at hun ikke skal regne med at få kontakt med alle mennesker.

 

Det var også sådan noget i den stil jeg kom frem til i nat, tror måske det ville kunne give tiden til lige at få kontakten til modparten bare 1 sekund eller 3 så man kan nå at sige de gerne må snakke men kun når hun har benene på jorden.

En gå tur her der reelt i "gåtid" måske vare 10 min trækker gerne ud til ½ time eller mere, for spørg folk bare stopper jeg gerne op og snakker, om hunde generelt,min hund eller racen, og forklare børnene omkring omgangen med hundene,lege med andre hunde eller bare kigge på verden.

 

Har da haft flere børn der har haft hende oppe, fælles for dem alle at de spurte først og alle sad ned. tror et eller andet sted at det er fordi det er voksne /unge mennesker der burde vide bedre der bare gør det at det faktisk er et problem for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha!! Hvor er det vildt at forsøge at RIDE på hunden! Vidste de at det var en hund??? Total gak-gak mand.

 

Hende, der gjorde det, havde lige stået og fortalt at de selv havde to hunde derhjemme. Man ængstes jo for de stakkels hundes velfærd :hmm:

 

Det værste ved den episode var, at næste gang Vinnie mødte et barn, luftsnappede hun foran ungens ansigt. Jeg kan selvfølgelig ikke sige med sikkerhed at der er en forbindelse - det var en meget irriterende hyperaktiv dreng - men siden da har jeg ikke tilladt børn at hilse på hende.

 

I øvrigt hilser jeg altid altid på hunde hvis jeg må. Ofte spørger jeg om hunden må sige hej. Men hvis den selv opsøger mig, og ejer ikke siger noget til det, går jeg ud fra den gerne må, og så sætter jeg mig ned eller klapper den lidt.. Det ved jeg ikke om er forkert, men kan ikke se det forkerte, når ejeren lader den være opsøgende.

 

Samme her :5up:

 

Selv falder jeg oftest i svimer over store hunde - jo større, des bedre. Der var engang en dame der synes det var evigt morsomt at jeg stod og trippede for at hilse på hendes enorme rottweiler:-)

 

Igen, samme her :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det undrer mig ikke. Jeg har prøvet det med mine adopterede børn - nåååå, hvor er hun sød *rode i hår/knibe kinder* (efterfulgt af: Hvad koster sådan en (nå ja, menneskehandel er jo fuldt legalt?!) eller: Er de RIGTIGE søskende? (Ja, men ikke biologiske) osv. Folk har ingen hæmninger.

Jeg blev SÅ rasende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne låne hende en dag:-) Så kan hun være bodyguard for Tjaldur:lol:

 

Selv falder jeg oftest i svimer over store hunde - jo større, des bedre. Der var engang en dame der synes det var evigt morsomt at jeg stod og trippede for at hilse på hendes enorme rottweiler:-)

 

Ja schæfere er ganske glimrende bodyguards :-) meget bedre end en godmodig golden retriver, vi havde min kusines schæfer med for et par dage siden, der rendte folk faktisk heller ikke bare hen for at hilse.

Der kunne de sagtens nå at spørge først også ligge klemme ud mellem tænderne om schæferen bed *GG*

 

Men ok min kusines schæfer er et stort skrummel af en hund og størrelses mæssigt lidt størrer end de fleste schæferhanner på trod af at det er en tæve, tilgengæld er hendes sind bare så dejligt blidt og venligt..

 

Elsker også selv de store hunde, bla. de 7 GD´s vi havde i stalden hvor jeg arbejdede førhen, jeg knuselskede hver enkelt af dem, Men når man bor på anden sal er det ikke lige sådan en man har lyst til at bære op og ned af trappen.

Rottweiler, schæfer og dobermann der stå jeg og tripper for at få lov til at hilse på

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende, der gjorde det, havde lige stået og fortalt at de selv havde to hunde derhjemme. Man ængstes jo for de stakkels hundes velfærd :hmm:

 

Det værste ved den episode var, at næste gang Vinnie mødte et barn, luftsnappede hun foran ungens ansigt. Jeg kan selvfølgelig ikke sige med sikkerhed at der er en forbindelse - det var en meget irriterende hyperaktiv dreng - men siden da har jeg ikke tilladt børn at hilse på hende.

 

 

 

Samme her :5up:

 

 

 

Igen, samme her :lol:

 

Ja, jeg ville da også straks frygte for de hunde.. Man kan nok snildt antage at de har givet en ridetur eller to.

 

Øv øv, kan godt forstå at du så ikke tager nogle chancer efterfølgende. Måske det har været kombination af træls pige og endnu mere træls dreng?

 

 

Hehehe, problemet med at hilse på rottweilere er at de er SÅ svære at løfte! (ja, jeg løfter alt jeg kender - har engang drukket mig fuld og forsøgt at løfte naboens bulldog på 40 kg - han gloede bare dumt på mig!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det undrer mig ikke. Jeg har prøvet det med mine adopterede børn - nåååå, hvor er hun sød *rode i hår/knibe kinder* (efterfulgt af: Hvad koster sådan en (nå ja, menneskehandel er jo fuldt legalt?!) eller: Er de RIGTIGE søskende? (Ja, men ikke biologiske) osv. Folk har ingen hæmninger.

Jeg blev SÅ rasende.

 

det er godt nok også respektløst! Det er ALLE udsagnene men især det synes jeg, børnene er jo hverken dumme eller døve, og det er da en rigtig grim ting at høre på???

Utroligt hvad folk bilder sig ind!

 

Da jeg var alene og gravid, spurgte flere af naboerne også om jeg vidste hvem faderen var :roll:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

det er godt nok også respektløst! Det er ALLE udsagnene men især det synes jeg, børnene er jo hverken dumme eller døve, og det er da en rigtig grim ting at høre på???

Utroligt hvad folk bilder sig ind!

 

Da jeg var alene og gravid, spurgte flere af naboerne også om jeg vidste hvem faderen var :roll:

 

...og det er dybest set det mest respektløse jeg har læst i den her tråd endnu...hold da lige helt op !!!! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og det er dybest set det mest respektløse jeg har læst i den her tråd endnu...hold da lige helt op !!!! :evil:

 

Især fordi de jo var mine naboer, og jeg havde IKKE et rend af mænd overhovedet. Jeg kunne måske have forstået det hvis var kom en ny mand ud af min lejlighed hver dag (og så havde det stadig ikke vedrørt dem). Men ja, folk er lidt mærkelige nogle gange..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...