Hop til indhold

SPAM filter


Kennelmor
 Share

Recommended Posts

Jeg er ny bruger herinde og synes det er et noget rodet forum, men det er nok bare mig der ike kforstår det endnu.

 

Jeg er med i en diskussion på forum, og nu kan jeg ikek få lov til at besvare et indlæg, det popper en besked op, hvor der står noget med et spam filter og at jeg skal skrive 25 beskeder inden jeg igen kan skrive i de ntråd, hvad er det for noget ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg ville i en tråd bare kommentere på noget jeg var uenig i og forklare nogle sammenhænge, men det kan jeg ikke. Jeg har skrevet flere indlæg i den tråd og i et par andre tråde også.

 

Ha ha SPAM robot, det tror jeg da ikke jeg er, jeg prøver da efter bedste evne at svare på det jeg bliver spugt om.

 

Men tak for svar, jeg ser lige hvad der sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg er også ny her inde og jeg oplever at jeg får en mail, som ligger inden under uønskede mail, for hver gang der er en ny besvarelse i de tråde hvor jeg har skrevet. I går var der 29 mail hvilket jeg jo synes er træls, hvordan tror I jeg får det til at stoppe ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...