Hop til indhold

Dogue de Bordeau-dreng og hans menneske siger "Hej"


Gæst Thyra
 Share

Recommended Posts

Gæst Thyra

Hej med jer :wave:

 

Jeg kigger mig lige lidt omkring og suger til mig af jeres vid :)

 

Kh Thyra

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten og jeg lægger gerne billeder ind af kærlighedsklumpen, men jeg er på fra Tlf og aner ikke hvordan jeg gør - ferietid i skønt sommerhus betyder minus Mac og kun iPhone :hmm:

 

Jeg forsøger mig.

Redigeret af Thyra
Rettelse af "dejlig" autocorrect-ord (grrr)
Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i jeg kan benytte tapatalk app'en her? Så kan jeg jo sagtens sætte billeder ind jo.

 

 

Og så er jeg måske også ude over hændelser som at iphonen stjæler X'erne i min hunds race-navn :stupid:

 

 

Og lige på falderebet: Sikke et rart forum og skøn velkomst!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du billeder liggende på din iPhone burde du kunne lægge dem ind via HFs app. Hvis du er på via Safari på phonen er det vist mere omstændigt. Sidst men ikke mindst, velkommen til!

 

Det er netop safari, men jeg fandt en løsning. Tak for dit råd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og man kan endda få lov at se giraffen hvis man kigger i profilen...:-D....

 

Lækker vaps du har der...:-D

 

 

Tak - Han er virkelig en lækkermås. Stor og god og dejlig. Bare 11 mdr.

 

Jeg mistede min gode gamle mastiffblanding efter ti gode år, her for nylig og ham her dunderklumpen (uhm) er min nye hund :love: Han er stor, kluntet, kærlig og bare helt helt perfekt!

 

Han passer lige til os, min lille søn og jeg ;-)

 

 

... Ja :himle: Jeg lagde også lige et billede på af "giraffen" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hæhæ...det var ikke for at mobbe...det er en talemåde...:-D....

 

lyder som en lækker vaf...hvor er i fra? :-D

 

Jeg tåler venskabelig mobning særdeles godt - Jeg deler egenskaben "godmodighed" med min hund ;-) Haha

 

Vi er fra midtsjælland og nu kigger jeg på forum her, for at se om jeg kan finde en træningsmulighed for unghunde (hvor der ikke kræves mundkurv!!). Tror han vil have godt af at træne med andre store hvalpe ... Jeg har jo først lige overtaget ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillægsspørgsmål:

 

Jeg har jo haft mastiff i ti år nu og har gennemlevet at være genstand for en del fordomme om min ... Ehm "muskelhunde". De sidste par år synes jeg det gik noget i sig selv igen og jeg slap for stigmatiseringerne.

 

Hvordan ser det ud med bordeauxen? Er der samme fordomme? Jeg var jo noget rystet over at træner for det unghundehold jeg havde fundet, krævede mundkurv! Min vaps er en familiehund. En kærlighedsklump som er vores ven og del af familien :ryste på hovedet af fordomme smiley:

 

Men kan jeg vente mig samme fordomme?

Redigeret af Thyra
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tillægsspørgsmål:

 

Jeg har jo haft mastiff i ti år nu og har gennemlevet at være genstand for en del fordomme om min ... Ehm "muskelhunde". De sidste par år synes jeg det gik noget i sig selv igen og jeg slap for stigmatiseringerne.

 

Hvordan ser det ud med bordeauxen? Er der samme fordomme? Jeg var jo noget rystet over at træner for det unghundehold jeg havde fundet, krævede mundkurv! Min vaps er en familiehund. En kærlighedsklump som er vores ven og del af familien :ryste på hovedet af fordomme smiley:

 

Men kan jeg vente mig samme fordomme?

 

 

Spørg Frank herinde fra...han blev vist "overfaldet" verbalt af en kvinde der mente at Lexus skulle gå med mundkurv...indtil han hev papirerne frem og fortalte hende at hun vel ikke engang kunne stave til Dogue De Bordeaux...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...