Hop til indhold

hvem der bare var hundeklipper.....


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jessie er dit for fight i dag, hun er glad og fro! Kan ikke mærke på hende overhovedet hun har været igennem det hun har. Det er jeg meget glad for. Min bekymring var narkosen.

 

Det eneste jeg kan se bliver et problem er såret på halen, hun kan ikke lade det være...! I det hele taget har hun travlt med at gøre sig ren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg bedre kan lide Luca's pelslængde:genert:

 

Men godt at I fik klippet det hele af. Stakkels hund må have haft ondt:(

Ja, så der VAR tale om vanrøgt - i den store stil. Mærkeligt, at ejerne ikke selv har opdaget noget, for det må have været ubehageligt osse for dem at røre hunden. Og det må have lugtet fælt. Det ville være dejligt, om "feriemor" kunne stjæle hunden, for det bliver vel hurtigt det samme igen med pelsen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jessie er dit for fight i dag, hun er glad og fro! Kan ikke mærke på hende overhovedet hun har været igennem det hun har. Det er jeg meget glad for. Min bekymring var narkosen.

 

Det eneste jeg kan se bliver et problem er såret på halen, hun kan ikke lade det være...! I det hele taget har hun travlt med at gøre sig ren.

Kan du få fat i nogle kløstillende piller og en tube fucidin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv. fra lørdag og en uge frem er vi ikke hjemme... Men jeg er mobil, og måske vi kan finde en dag...?:-D

 

Det kunne have været fedt, men så kommer det nok til at vente til efter I er kommet hjem og så må jeg undvære at møde Jessie. Luna har været til dyrlæge i dag og skal et smut til en kiropraktor før vi må noget som helst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne have været fedt, men så kommer det nok til at vente til efter I er kommet hjem og så må jeg undvære at møde Jessie. Luna har været til dyrlæge i dag og skal et smut til en kiropraktor før vi må noget som helst.

Må jeg i al stilfærdighed foreslå, at I ordner jeres aftaler via pb'er? :cool:

 

Charlotte - opdagede du mit indlæg om kløestillende piller og fucidin? Jeg blev lige lidt nysgerrig der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskylder hvis nogen føler sig ignoreret, det var bestemt ikke meningen.

Nejnej, sådan tog jeg det bestemt heller ikke! Jeg tænkte bare, at det blev væk i alle aftalerne. :-D

 

Og rigtigt godt, at hunden har fået både det ene og det andet, så intet generer hende mere. Det var en ren fornøjelse at se videoklippet med en fjolleglad og fri hund. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste Update herfra. Jessie skal hjem i morgen :-(

Ejeren har fået en mail med billeder som også ligger her i tråden. Jeg har beskrevet hvert enkelt billede. De har vendt tilbage og har forstået budskabet! Samtidigt har jeg sagt vi til en hver tid er her, også hvis det skulle være permanent!

 

Pyh ha, nu vil jeg nyde resten af min ferie, og tage mig af familien. Den er blevet lidt forsømt.

 

Jeg vil til hver en tid gøre det igen! (det er dog næppe sikkert nogen tør få deres hund passet her, efter denne historie).

 

Tak til alle jer der har deltaget med gode råd! Tak til Anja som var med på første dagen, og KÆMPE tak til Missing for hjælpen, uden dig var det aldrig sket så hurtigt!!!

 

Og så lige et vuf fra Jessie!

Redigeret af Charlotte1970
Link til indlæg
Del på andre sites

Synes hun er SÅ meget kønnere i korthåret udgave! Og så havde jeg nok ikke nøjedes med en venlig besked til den slags hundeejere, pyha det lyder stygt og voldsomt. Håber du holder lidt øje med, at det ikke får lov at udvikle sig igen.

 

Jeg var heller ikke venlig :slem: Men bestemt!!

 

Nu er Jessie blevet hentet, og manden fik lov til at stå med knuderne i hånden. Han fik også æren af at prøve på at masse potefilten sammen.. Det kan man nemlig ikke, den er hård som sten.

Det var åbenbart kun Jessies mor der havde set mailen, og hun mente ikke manden kunne klare at se billederne fra mailen. Det fik mig til at fare i flint... Skrev tilbage, at hvis ikke man kunne se billeder af ens egen sløvhed, så måtte man jo ha undgået at det kom så langt ud. Det var ikke jessies skyld, men ene og alene deres! Fik der efter et positivt svar tilbage om, at mit budskab var trængt helt ind!

 

Når der kommer ro på, tager vi en snak sammen. Jeg har alle knuderne, som jeg beholder lidt endnu. De er gode at have hvis det en anden gang skulle komme så langt ud.

 

Men hvor jeg dog savner det kræ.:lun: Luca leder efter hende, og kigger sørgmodigt på mig som om jeg kan trylle hende tilbage. :(

 

Efter den fornøjelse det har været at ha to hunde, er familien ikke i tvivl. Der må komme en Bearded collie mere - senere...!:hjerte:

 

 

Og dette var så det syn ejeren måtte tage stilling til da han kom, jeg er nemlig ligeglad med om han kunne klare det eller ej! (det er kun lidt af de knuder vi klippede af)

 

foto%25204.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...