Hop til indhold

Pengene tilbage - nyt hos DKK?


Recommended Posts

Er ved at melde til på hundeweb og som noget nyt skal man oplyse sit kontonummer - hvad går det ud på? Kan jeg fortryde min tilmelding? Trække mig på dagen? Hvor står der noget? (hader DKK's side, kan intet finde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh? Det må da være noget helt nyt?

 

Er det ikke abonnementsnummeret, man skal bruge? Altså, man skal være medlem af DKK, så kan man bruge Hundeweb...

 

 

Men det er da tænkeligt, at man oplyser kortnummer når man betaler for abonnementet. Det gør man jo så mange steder, når man køber noget over nettet..

 

 

Jeg har lige prøvet at logge ind på hundeweb.. jeg skal stadig kun bruge email-adresse og kodeord.. Men jeg ER jo DKK medlem..

 

-----Tænker lige...... :hmm: ..........Hvad er det, du er ved at melde dig til... Er det en udstilling eller sådan noget.. ? --Det må da være dit kortnummer, de spørger efter. På en krypteret side med hængelås og alt sådan noget...

Det er jo meget normalt når man køber noget over nettet... Ganske trygt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv evt og gå ind og forsøg at melde til en udstilling, der kan du se det med kontonummeret, synes det virker lidt spøjst! Kontonummeret giver jeg glad og gerne til alle, det er kortnummer og de andre numre, man skal passe på - kontonummeret kan man kun bruge til at sætte penge ind på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv evt og gå ind og forsøg at melde til en udstilling, der kan du se det med kontonummeret, synes det virker lidt spøjst! Kontonummeret giver jeg glad og gerne til alle, det er kortnummer og de andre numre, man skal passe på - kontonummeret kan man kun bruge til at sætte penge ind på ;-)

 

Jeg meldte til i Vejen i går, jeg skulle ikke taste noget kontonr. ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige meldt til en udstilling forleden - og der var det stadig kun kort nummeret.

 

Hvilket kort brugte du? Tænker om det kan have noget at gøre?

Jeg brugte visa dankort.

 

Det er FØR betalingen, der hvor man udfylder hvilke klasser hunden stiller op i - har nu lige forsøgsvis tilmeldt Zamzam udstillingen og der skulle jeg IKKE taste et kontonummer, så det er nok kun til aktiviteterne (uh, hvor tit er de blevet aflyst? Håber ikke de lader folk fortsætte med at tilmelde, efter der er fyldt op)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er FØR betalingen, der hvor man udfylder hvilke klasser hunden stiller op i - har nu lige forsøgsvis tilmeldt Zamzam udstillingen og der skulle jeg IKKE taste et kontonummer, så det er nok kun til aktiviteterne (uh, hvor tit er de blevet aflyst? Håber ikke de lader folk fortsætte med at tilmelde, efter der er fyldt op)

 

Jeg har endnu ikke oplevet, at de er blevet aflyst.

Til de internationale er der ingen grænse for, hvor mange der kan tilmelde sig. Til kreds og klubprøverne er de gode til at lukke i tide.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...