Hop til indhold

Tabt værdighed søges...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Nogle af jer har nok set det på Facebook, men jeg poster lige her alligevel :mrgreen: Noomi og jeg var på skovtur i går og på et tidspunkt er Noomi nået rundt om en sti der drejede lidt og da jeg kom rundt fandt jeg hende sådan her:

 

 

Og få sekunder efter så det sådan her ud:

 

 

:sjov:

 

Hvis nogen skulle falde over Noomis tabte værdighed, så vil hun meget gerne have den tilbage :mrgreen:

 

 

Ps.: Til mit forsvar skal lige siges, at jeg ikke havde set svæklingerne før ret sent i processen :oops: Konflikten af Vejlegården/3F dimensioner opstod fordi svanen havde valgt at placere sine svæklinger lige i et af Noomis favoritbadesteder. Virkelig flabet svane :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhh stakkels Noomi, hun så ellers så 'I got it covered, no worries!!' agtig ud som hun stod der og gøede :lol:

 

Ja på afstand er hun en helt :cool::lol:

 

hvad dælen skal sådan en fugl da også lige der hvor Noomi skal gå... skod fugl.:blink:

 

Nej det er jo det. Den har en hel sø (og den er STOR) at smide svæklinger i og så har den lige valgt Noomis badested :fornaermet:

 

Og hende havde jeg udvalgt til at være rollemodel for min nye. :shock:

 

Tror lige jeg skal have en lille snak med Noomi. :lol:

 

Vi skal bare undgå steder med svaner? :engel::mrgreen:

 

hihi hvor er det et par gode videoer... jep svaner skal man i den grad have respekt for! Hvor er hun sød....

 

Hørte i nyhederne at værdigheden befandt sig et sted på fyn nu :slem:

 

Noomi er gået i gang med at lave en madpakke og vil straks begive sig afsted :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomsen tabte sin værdighed før hun overhovedet fin en, kan man andet med det navn?

 

Nå, jeg synes du er alt for hård ved Noomi, det er da ingen skam at løbe når man bliver jaget væk.

 

Sådan nogle store pippernaser er herlige og denne havde jo svællinger at passe på. En svane angreb her i sommer en svømmer fordi hun kom for tæt på. Det er sgu da forældrekærlighed så det vil noget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første tanke var at der var unger.. Heldigvis er de der svane-unger nok nogle af de bedst beskyttede unger i hele landet! Svaner er fandme syge i hovedet!

 

 

Hernede ved søen havde vi også et fast svanepar - og de HADEDE alle hunde! Basse havde intet jagtinstinkt, og værdigede dem aldrig et blik. Alligevel skulle vi kun være 10 meter fra søen, før svanefar ilede tværs over søen, bare for at komme hen og råbe skrid i hovedet af hende!..

 

Jow jow, de der svaner er ondelynene farlige! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomsen tabte sin værdighed før hun overhovedet fin en, kan man andet med det navn?

 

Nå, jeg synes du er alt for hård ved Noomi, det er da ingen skam at løbe når man bliver jaget væk.

 

Sådan nogle store pippernaser er herlige og denne havde jo svællinger at passe på. En svane angreb her i sommer en svømmer fordi hun kom for tæt på. Det er sgu da forældrekærlighed så det vil noget :5up:

 

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår hvad du mener med det markerede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi :lol::lun:

 

Vi oplevede engang en svane, der landede midt på den træningsplads, hvor vi gik med vores gamle hanhund :lol: Svanen besluttede at INGEN hunde skulle have lov at være på græsplænen. Lettere problematisk, eftersom der var 3 hold af 8 eller sådan noget i den stil :lol:

 

Den har haft nok at se til så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...