Hop til indhold

Typiske hundenavne


caro2001
 Share

Recommended Posts

Simba....alle hunde hedder Simba...undtagen dem, der hedder Bella :-)

 

"Kan De ikke huske dengang, hvor alle drenge hed Jaason, og hveranden pige skulle hedde Britta?!" :mrgreen:

 

Sorry, min hjerne er slået over på Disney i dag. :genert:

 

Basse, Balou, Bølle, Bamse, Lucky, Charlie, Kvik.

 

Smilla, Molly, Cookie (faktisk navnene på Audreys tre søstre :lol:), Luna, Jackie, Lady, Maya, Disney, Tilde.

Link til indlæg
Del på andre sites

De navne jeg har har hørt flest (danske) hunde hedde er:

 

Lady, Molly, Mille, Trine, Trunte, Freja.. De ældre tæver hedder allesammen Laika... Til hanhunde er det: Buller, Bamse, Tyson, King og Charlie...

Jeg har dog aldrig mødt en hund som hedder Trine, Buller eller King.

 

Lousien: ja det har helt ret i Liva og Luna

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også bare meget smartere, så behøves man ikke kalde på TO hunde når man kalder :lol:

 

Min onkels hunde, han har kun haft en af gangen, men de har allesammen haft samme navn... "Det var bare meget nemmere at huske" :lol:

 

Men for nemheds skyld har den lille jo fået et andet navn.

 

Min mormor og morfars hunde hed Jette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Så har mine to jo kedelige navne - Charlie (hed han allerede da vi fik ham, så det ville vi IKKE ændre) - Oscar er opkaldt efter filmprisen og det har mine sønner bestemt - Darwin er anderledes og alligevel ikke for det er jo efter en kendt person.

Til gengæld er der kun mine 3 herude der har disse navne.

 

Vi møder mange der hedder Bimmer, Balder, Buster, Bølle. - Luna har vi 3 styk af - Bella 3 styk. Emma 2 styk. Karla er også almindeligt herude. Vi har også en enkelt Nanna, Kayla, Luca.

Faktisk er det meget sjovt at han hunde ejere herude bruger navne med B meget :lol:

 

Og så bor der en ældre dame i nærheden hun har haft skotter hele livet - 14 styk til nu og de har alle heddet Skipper

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...