Hop til indhold

Virker denne??


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Jeg har to af dem - de er super gode og ingen beagler kan gå i dem :mrgreen:

Jeg bruger at sætte hele sækken ned i - så er foderet absolut friskt og man kan nøjes med rengøring hver 3-4 gang.

Jeg har brugt de der almindelige runde fra blandt andet RC (reklame fra min dyrhandler) - men de går meget nemt i stykker i låget syntes jeg.

 

Man kan vist købe den der drybox på amazon uk til billigere penge mener jeg :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Beaglepack> du har lige givet mig en ny catchfrase...:mrgreen:...."du kan ikke engang lægge et låg på en spand, uden at ødelægge begge dele"...:banan:

 

ha ha :lol: ja det kan ski da godt være mine evner ikke er så gode til de låg - men jeg har også en beagle der der god til at åbne sådan en spand :shock: - ved ski ikke hvordan søren han kan rive låget af - men han er jo en beagle - det burde sige det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hurtig svar.. Grunden til den nemme åbning er at datteren på 11 ofte fodre, og de runde spande med låg er umuligt for hende at åbne og lukke. Når nu hun har fuld styr på tingene, skal spanden i hvert fald ikke være en hindring :-D

 

Tholo kører fri fragt over 400,- indtil i morgen... Må se om der ikke liiige er lidt mere der skal med :blink: (Har tjekket priser i UK, desværre æder portoen hele besparelsen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal selv have købt den der Tholobox, når der går penge ind på kontoen. Der er en anden, jeg har tænkt på, men jeg tror Tholo'en er den bedste :5up:

 

Ellers skal du bestille 2 og så skal vi mødes? Jeg har nemlig pengene kontant, jeg har bare ikke nogen på kontoen:(

 

Pt har jeg 2 fra RC. En rund og en firkantet. Og jeg kan ikke åbne dem:???: Så skal have noget, der er let ved mine fingre, men som alligevel slutter til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hurtig svar.. Grunden til den nemme åbning er at datteren på 11 ofte fodre, og de runde spande med låg er umuligt for hende at åbne og lukke. Når nu hun har fuld styr på tingene, skal spanden i hvert fald ikke være en hindring :-D

 

Jeg er snart 50, og kan heller ikke åbne de skide runde spande... :genert:

 

Så jeg glæder mig til at høre om I bli'r tilfredse med dem her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...