Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så hvorfor få en "lydighedshund", når nu dem du har er ved at blive det? Så hellere få en trækhund mere? :mrgreen:

 

Han er solgt, så det er heldigvis umuligt :lol: Han er også forkert køn.

Men... han ville jo bare passe SÅ meget bedre ind her, vi har jo Egon som ville forstå! *hjerte smerte*

 

Ej jeg ryster det af mig. Opdrætter har styr på det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ellers har du jo selvfølgelig nævnt for opdrætter, at du står klar :blink:

 

Hehe nej. Men har forklaret til manden hvorfor det ville have været bedst at han kom herhen til Egon og os, det kunne han jo godt forstå (og det kunne han højst sandsynligt kun fordi han ved de er lovet bort :mrgreen:)

 

:banan: :banan: Aj men altså; kommer ind i tråden og så er der bare fyldt med mega lækre HF-hunde :lun:

 

Iso, C/Kaia'erne, Yoda, Pajko, Buzzer, aj med alle :lun: Og miniIsbjørne.....:lun:

 

Hvor gamle er de Buddha??

 

De var 7 uger i søndags :lun: SÅ søde.

Link til indlæg
Del på andre sites

*suk* Nu synes jeg ellers jeg havde fået taget det mest nuttede billede af Oluf, og så kommer lille Carla og over-nutter os totalt :lun::hjerte::lun: Flere Carla billeder, tak!!!

 

Orh jeg synes eller Oluf er noget af mest nuttede! Både jeg og min kæreste (som ofte kikker mig over skulderen når der er billeder i syne på HF:roll:) er HELT vilde med ham! :lun:

 

Han ligner sådan en rigtig lille klumpedumpe, altså på den alt for kære måde! :lun:

 

Men bortset fra det lover jeg at jeg nok skal ligge nye billeder op af min lille prinsesse meget snart! (evt. søndag aften senest, hvor hun om eftermiddagen skal med til amerikansk fodboldkamp!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...