Hop til indhold

Min Goffy er fleyttet væk nu.

Ulla H
 Share

Recommended Posts

Superdejlige Goffy er i fredags flyttet til ny familie, og der er så stille her. Ikke at man ikke mærker de 6 boende hunde, men sådan en unghund på et år kan da få alle i omdrejninger.

Goffy er flyttet til Haslevegnen på et husmandssted med hjemmegående far, og mor, stadig på arbejdsmarkedet.I deres yngere dage havde de schæferer, men deres anden nuværende hund er et mix med australsk terrier og ??? fra Lad mig leve. Han er over 12 år og har fået konstateret en cancer, der hurtigt vil kræve aflivning.

Goffy flyttede ind fredag aften og har nu hilst på nogle køer og kalve , lidt får og lam og så de yderst interessante høns og ænder. Som altså ikke er tilrådighed ,men er Fars.

Mærkelig nok , fredag efter middag ringede en anden meget interesseret køber fra Nordjylland der så gerne ville finde en 1 år hund med DKK bog, rimelige aner, så udstilling var muligt og så også en hund med god kontakt mht dressur. Og da var nuværende ejer på vej hertil.

Idag , da jeg ringede var manden og Guffy på skovtur, , deres have er 3000 m2 meter, og arealet på ca 7 tønder land.

Så et nyt godt liv er begyndt- og hvor jeg savner ham.

Goffy har opført sig fint, selvfølgelig savner han mig og kammeraterne, men et aktivt liv venter forude. Goffy blev et år sidst i august , så han er teenager nu.Guffy5.jpg

Guffy3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hvor er det dejligt det er lykkedes at finde et godt hjem til ham. Det lyder som om han vil få en masse udendørs oplevelser :banan:

Kan godt forstå du savner ham, når han har været en fast del af hverdagen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo aldrig haft en hund på et år, der skulle sælges, så det har været frygteligt svært. Men hans moder har lige været i løb og ja, 3 kønsmodne hanhunde i huset har været svært og negativt for mig. Alle de lukkede døre, og hvem er hvor og en der måske piber eller hyler.

Synes de 1 ste dage dernede er gået fint, trods hundemor er lidt nervøs for, at det bliver mandens hund.Men det vil jo kræve at hun også laver noget positivt med ham.Idag fangede jeg manden efter de andre dyrs fodring og han var i skoven med Goffy. Nye oplevelser.Senere vil han finde et hold til videre træning.

Idag har jeg været på langtur med de 6 hunde for at få mine tanker væk, og nu er de fleste så mega beskidte , så bad bliver nødvendigt de næste dag for flere af dem.Molly på over 12 år har nok gået lidt for langt,. håber det ikke for hende.

På vejen hjem gennem villakvarteret blev jeg råbt an af en for mig ukendt kvinde, der kom ud fra et hus. Hun havde set mig med de 6 i snor fra køkkenvinduet. Spiser dine hunde rest kød, for jeg har et par kg ribbensteg i overskud fra weeekendens gæster.Du må selv fjerne overskudende fedt. Så de sidste kilometer gik med duft af kød i en pose og de 6 der ikke lige straks fattede, at de ikke fik det straks,men et herligt tilskud efter mange timer i det grønne.

Og unægtelig lettere at have de 6 voksne løse på de få friarealer end også en sprudlende teenager i bland dem.

Link til indlæg
Del på andre sites