Hop til indhold

Hjæælp. Vil ikke sende mine hvalpe til aflivning !


Gæst Petersen-fyn
 Share

Recommended Posts

Gæst Petersen-fyn

Hej.

 

Jeg står i den dejlige/uheldige situation. At jeg har 8 hundehvalpe (Labrador-Retriever blandet med Doberman) som jeg prøver at få solgt.

Jeg har et 2. værelses lejlighed og et kolonihavehus, men har ikke mulighed for at beholde dem meget længere. Da jeg er studerende og på SU. Hvalpene er 7 uger gamle. Så klar til salg om en uge. JEg købte en misrøgt tæve for 8 uger siden, for at give hende et bedre hjem. Dog kom det som et chok ugen efter, at hun fødte 9 hvalpe. Jeg har prøvet at få dem solgt lige siden. Men har ikke fået solgt nogle endnu. HJÆP med at give dem et bedre hjem, køb en hvalp eller spred budskabet til folk du kender. :)

 

Tænke om i ikke kunne være søde at hjælpe mig med at sprede budskabet om hvalpene ? Jeg vil så vidt mulig gøre alt for at ungå at få dem aflivet. Der ligger en mindstepris på 1000,- pr. hvalp, til at dække omkostninger for chip og ormekur.

 

Hvalpene er vandt til mennesker og andre hunde. I det hele taget er de legesyge og nysgerrige og elsker at få opmærksomhed. Håber at jeg kan finde et godt og varmt hjem til de 8 hvalpe.

 

Det er et nødråb til jer fælles dyre-elskere!

 

Der er 5 hanner 0g 3 tæver.

 

Skriv en mail til mig og hør mere. Jeg er desperat for at få dem solgt til et godt hjem. Jeg er bosat i Nyborg på fyn.

 

 

DSCF2649.jpg

 

 

Mvh

 

Steffen :)

DSCF2702.jpg

DSCF2713.jpg

DSCF2717.jpg

DSCF2725.jpg

DSCF2768.jpg

DSCF2605.jpg

DSCF2611.jpg

DSCF2639.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Hej Thor.

 

Ja jeg har selv moren og hun er en blanding mellem doberman og Labrador, jog kender ikke faren personligt, men ved det er en sort gammeldags Retriever :)

Jeg har sat dem ind på afskillige facebook grupper og gul og gratis. Mit sidste håb er at jeg kan give dem væk gratis til folk der gerne vil have hund. For er virkelig desperat !