Hop til indhold

Hjæælp. Vil ikke sende mine hvalpe til aflivning !


Gæst Petersen-fyn
 Share

Recommended Posts

Gæst Petersen-fyn

Hej.

 

Jeg står i den dejlige/uheldige situation. At jeg har 8 hundehvalpe (Labrador-Retriever blandet med Doberman) som jeg prøver at få solgt.

Jeg har et 2. værelses lejlighed og et kolonihavehus, men har ikke mulighed for at beholde dem meget længere. Da jeg er studerende og på SU. Hvalpene er 7 uger gamle. Så klar til salg om en uge. JEg købte en misrøgt tæve for 8 uger siden, for at give hende et bedre hjem. Dog kom det som et chok ugen efter, at hun fødte 9 hvalpe. Jeg har prøvet at få dem solgt lige siden. Men har ikke fået solgt nogle endnu. HJÆP med at give dem et bedre hjem, køb en hvalp eller spred budskabet til folk du kender. :)

 

Tænke om i ikke kunne være søde at hjælpe mig med at sprede budskabet om hvalpene ? Jeg vil så vidt mulig gøre alt for at ungå at få dem aflivet. Der ligger en mindstepris på 1000,- pr. hvalp, til at dække omkostninger for chip og ormekur.

 

Hvalpene er vandt til mennesker og andre hunde. I det hele taget er de legesyge og nysgerrige og elsker at få opmærksomhed. Håber at jeg kan finde et godt og varmt hjem til de 8 hvalpe.

 

Det er et nødråb til jer fælles dyre-elskere!

 

Der er 5 hanner 0g 3 tæver.

 

Skriv en mail til mig og hør mere. Jeg er desperat for at få dem solgt til et godt hjem. Jeg er bosat i Nyborg på fyn.

 

 

DSCF2649.jpg

 

 

Mvh

 

Steffen :)

DSCF2702.jpg

DSCF2713.jpg

DSCF2717.jpg

DSCF2725.jpg

DSCF2768.jpg

DSCF2605.jpg

DSCF2611.jpg

DSCF2639.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Hej Thor.

 

Ja jeg har selv moren og hun er en blanding mellem doberman og Labrador, jog kender ikke faren personligt, men ved det er en sort gammeldags Retriever :)

Jeg har sat dem ind på afskillige facebook grupper og gul og gratis. Mit sidste håb er at jeg kan give dem væk gratis til folk der gerne vil have hund. For er virkelig desperat !

Hvis i kender nogle der vil have gratis hvalpe, så sig endelig til. Har 8 styks dejlige hvalpe. Men har simpelthen ingen mulighed for at have dem længere :/:S

Vil virkelig gerne undgå aflivning, men kan jeg ikke komme af med dem, er der ikke andre muligheder :S

Så please hjæææælp :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thor.

 

Ja jeg har selv moren og hun er en blanding mellem doberman og Labrador, jog kender ikke faren personligt, men ved det er en sort gammeldags Retriever :)

Jeg har sat dem ind på afskillige facebook grupper og gul og gratis. Mit sidste håb er at jeg kan give dem væk gratis til folk der gerne vil have hund. For er virkelig desperat !

Hvis i kender nogle der vil have gratis hvalpe, så sig endelig til. Har 8 styks dejlige hvalpe. Men har simpelthen ingen mulighed for at have dem længere :/:S

Vil virkelig gerne undgå aflivning, men kan jeg ikke komme af med dem, er der ikke andre muligheder :S

Så please hjæææælp :)

 

okay, så du kender også faren, du vidste bare ikke moderen var gravid?:P

det er sgu en træls situation du står i. og synes det er synd for dig. men prøv at gør det de andre siger ovenfor! det er også mit bedste bud. du skal nok komme af med dem, bare rolig. det er bare ikke den bedste årstid at få hundehvalp (siger jeg der selv har en på 12 uger). :)

held og lykke, KYSKYS

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Hej Igen allesammen.

og mange tak for alle svarene :)

 

Jeg har forhørt mig rundt omkring, og det skulle koste penge at aflevere hvalpene til et internat. En smule mindre end det koster at aflive dem.

Da jeg allerede har brugt 13.000kr på et kolonihave hus og mad og tilbehør. Har jeg virkelig ikke flere penge at bruge af. Har faktisk ikk engang penge til min mad resten af måneden, men har massere af hundemad.

Blev bare nød til at redde de her hunde, og nu er jeg fanget.

 

Så hvis i har nogle forslag som ikke koster nogle penge. ville jeg blive meget taknemmelig. Men har skrevet til Dyrenes beskyttelse og lagt dem ind på Guloggratis.

 

Nogle gange handler jeg med følserne, men har sjælent siddet så klemt i det, som jeg gør nu. Men vigtigst af alt, har alle hundene det godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du puttet dem i den blå avis, dyrenettet.dk ? på facebook er der også gruppen aktive dyrevenner. Hænge opslag op i div supermarkeder, hos dyrlægen og hos dyrehandleren.

 

Evt del den på facebook via vennerne og opfordre dem til at dele at hvad de kan . Jeg vil også gerne gøre det for dig hvis det er en hjælp.

 

Moske OASA kan hjælpe det koster ihvertfald ikke noget at spørge :-)

http://oasa-dk.dk/index.php?Site=Contact

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Jeg har delt på favebook via venner og via dyresider og Salgssider på facebook.

 

Det koster desværre 350kr at sætte hundene til salg på Dba. Så det har jeg undladt, men guloggratis er de også på.

Du må meget gerne hjælpe mig med at dele dem Biine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Problemet er at min telefon er gået i stykker :/

Det hele passer bar perfekt sammen, Har sat den til opladning igen og håber den kommer til at virke senere.

Ville meget gerne have folk kunne ringe til mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Petersen-fyn

Har prøvet at skrive mails til alle mulige former for dyrevelfærd.

Måske jeg har gabr over mere end jeg kunne tykke, denne gang. Kunne bare ikke tåle at se Jenny (Min tæve) I så dårlig stand, så blev nød til at købe hende for at give hende et bedre liv. Men nu er jeg på den selv :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Igen allesammen.

og mange tak for alle svarene :)

 

Jeg har forhørt mig rundt omkring, og det skulle koste penge at aflevere hvalpene til et internat. En smule mindre end det koster at aflive dem.

Da jeg allerede har brugt 13.000kr på et kolonihave hus og mad og tilbehør. Har jeg virkelig ikke flere penge at bruge af. Har faktisk ikk engang penge til min mad resten af måneden, men har massere af hundemad.

Blev bare nød til at redde de her hunde, og nu er jeg fanget.

 

Så hvis i har nogle forslag som ikke koster nogle penge. ville jeg blive meget taknemmelig. Men har skrevet til Dyrenes beskyttelse og lagt dem ind på Guloggratis.

 

Nogle gange handler jeg med følserne, men har sjælent siddet så klemt i det, som jeg gør nu. Men vigtigst af alt, har alle hundene det godt.

helt ærligt det vil for hvalpene være betydeligt bedre at betale de penge og få dem ind på et internat hvor man kan bruge tiden på at finde GODE hjem til dem fremfor at "sælge" dem til den første den bedste bare for at komme af med dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...