Hop til indhold

Salg af pels


Gæst lisar
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

 

Vi har en hvalp, der er samojede med et lille strejf af golden ret.

Vi var ved dyrelægen med ham i mandags, for at få sin vacc. hun nævnte at man evt. kunne sælge hans pels.. Har læst om det før, men har nu googlet lidt rundt, og kan intet finde om det. Det skal siges at han allerede nu fælder, og man kan rede hår ud af ham, konstant.

 

Ville lige høre om der var nogen der havde nogen erfaringer med det, eller som ved noget om det? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej undskyld, men til hvilket formål dog?

 

Jeg så på et tidspunkt en udsendelse fra USA, hvor hundeejere mod betaling, kunne få forarbejdet hundens pels, lavet garn og få strikket ting.

 

Tror ikke der er de store chancer for at få penge ud af pelsen.....

 

Ja, det har jeg også hørt... Men ligefrem at sælge pelsen? Det har jeg aldrig hørt om.. Hvis du finder et sted man kan, så sig til, så bliver vi rige :lol: Jeg får vel ca. en bærerpose på to dages tid :lol: Fra EN hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle.

 

Som jeg skrev, havde jeg læst det et eller andet sted.. Herhjemme fylder vi nemlig allerede en børste hver anden dag, så hvis jeg kunne få lidt ud af det, ville det da ikke være dårligt. :)

Men altså, som en nævnte at man kunne give det væk, som en slags velgørenhed, vil jeg da også gerne gøre det. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Jeg har gemt min hunds underuld - den er ligeså blød som angorauld........og fået det spundet-- af det har jeg strikket en hue , som er fantastisk blød, vindtæt og også til dels vandtæt- jeg er virkelig glad for den- så det kan anbefales- problemet er at få ulden spundet .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...