Ulla H Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 En af mine græske bekendte har stjålet denne hund. Hunden stod hos en hundehandler, der plejer at sælge størrere jagthunde. Den gøede underligt da hun luftede sine egne i nærheden og ville lige se den an.- Billeder her snyder, den er vurderet til ca 4 KG, en bichon af en slags. Sansynligvis købt i en Petshop som hvalp og har kostet rimeligt godt, men ikke spændende mere.Dog endte den så ikke som gadehund under en bil, , men hos en hundehandler i det græske???? Håber den denne lille tæve på ca 4 kg kommer glad og nedklippet og sund til Kastrup , hvor en superrutineret og tålmodig familie vil afhente hende til et nyt liv. Jeg fatter så ikke, at der var foder og vand i buret, men hundens pels er da ikke så attraktiv, at nogen ville lige købe den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 hvordan man man hjælpe hende???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Det kan være de troede at det der vandhunde look ville sælge? Som en hvid Obama hund :hmm: Men fandme synd for staklen Godt den er kommet væk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Din bekendt skal sørme have et STORT :kys:, for at have reddet hunden. Det gør ikke noget, at man stjæler i en god sags tjeneste og det må man da vist sige, at det var den her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Føj for en behandling.... Det pudsige er som der nævnes at hunden jo slet ikke ser attraktiv ud.. De ville virkelig give et meget bedre indtryk hvis de bare klippede hende 3 mm over det hele... Og hunden ville ikke lide pga. pelsen... Ej hvor bliver jeg bare gal over sådan noget.. Folk må da vide hvor ubehagelig det er... Tror de flest ekvinder med langt hår ved hvor nas det gør når man laver en hestehale og der sidder tre hår og "trækker", det gør bare så ondt! Stakkels hund må have været i kæmpe smerter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Har set på FB at denne lille yndige pige er blevet klippet og indtil videre kommet i pleje i Grækenland hvor hendes foderstand vil blive lidt bedre. Den der "køb og smid væk" mentalitet omkring dyr gør mig bare sur, frustreret og ked af det. Det er dejligt at nogle mennesker har overskudet til at gøre en forskel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Jeg kender så den ny jydste ejer, der i forvejen har 2 små bichon hunde. Begge også græske, så er sikker på denne vil få det så godt. Det store problem har nok været at få denne væk fra øen og til fastlandet til dr dyr, pleje, vask og vacc, blodprøver og chip. Håber så ikke tyven senere bliver anholdt. Det er jo ikke første gang hun har gjordt det, men hun plejer nu at tage en alvorlig samtale med hundeejerne for at undgå dette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Sådan ser hun ud , denne lille efter nedklip og vask. hun er igår landet i DK og bor nu i Jylland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Hvor ser hun bare sød ud Ulla:) dejligt for hende med nyt liv i DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Jeg blev også så glad da Tina skrev på Facebook at de havde hentet hende i Kastrup.Og ved da godt at mange synes hun skulle være blevet dernede og hjulpet der. Men det er så svært at finde hjem til dem dernede, og dem, der er plejemødre dernede har ofte foruden der egne 2-3 hunde op til 30 stk ala denne Bella. og alle disse , der kommer ind syge og svigtede fra gaden kan jo ikke enes. Disse plejefolk har ofte gode uddannelser og forhåbenlig job endnu, og foruden plejehunde er det også dem, der sørger for at fodre de hunde, der bor i grupper på gaden og de skal også tilses for skader. Og de bliver så glade ,når nogle vælger at adopterer en hund, de har under deres vinger. Hende jeg fik Snoopy fra skriver, at netop nyt fra DK og andre lande med foto og hilsner er det der gør, at de orker at fortsætte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Ja, det må være lønnen i sig selv at se hvor godt hundene får det:D og det er da det mindste man kan gøre. Vi har også fundet Rexes tidligere ejer på FB, og derigennem opdateret ham. Tror det varmer lidt hos ham, for er sikker på Rex var en elsket hund i tidligere hjem, men det måske især voksede kæresten over hovedet med knap 1 årig rotte i bette lejlighed - hun kunne ikke engang holde ham ned af trappen:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts