Hop til indhold

Pedigree Vital

MVA88
 Share

Recommended Posts

Pedigree er kommet med noget "nyt" foder

Pedigree relancerer deres hundefoder - Vi med hund | www.bt.dk

Hvad siger I?

"Ny og forbedret" er et gammelt reklamestunt, der skal meget lidt nyt til, for at man må skrive det, men det kan naturligvis være rigtigt. Jeg kan ikke finde en varedeklaration på deres hjemmeside og så har det ingen interesse.

Link til indlæg
Del på andre sites

pedigree er et sjovt firma, de ønsker tilsyneladende ikke at folk skal vide hvad deres foder indeholder, det er næsten umuligt at finde oplysninger om, alene det gør at jeg ikke vil bruge produktet, vil man ikke offentliggøre sit foderindhold har man nok noget at skjule:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg gætter på at det stadigvæk er det samme produkt, men hvor Pedigree bare forsøger at ændre deres branding strategi, så de kan få øget kendskabsgraden og opnå et image som producenter af "sundt" hundemad til den aktive hund (trend), hvilket vil hjælpe dem til at differentiere sig fra konkurrenter på deres "marked" (supermarkeds mellem-pris-produkter fx. Frollic), samt tage kampen op mod fx. Royal Canin, Hills etc.

Der findes stadig mange som køber produkter udelukkende efter emballagen er flot og på baggrund af en set reklame i tv, så mon ikke at der er nogle som hopper på deres re-design af "det samme produkt"?

Link til indlæg
Del på andre sites

4% .................... :sjov:

At de overhovedet vil nævne det!

Hey, var det ikke "4% kyllingekød i de lyse bidder" fx. før i tiden? Så er det da en forbedring, nu er det i alle biderne :lol: Synes godt nok at det er et trist foder...

Uh ha, så har de jo virkelig flottet sig med det "nye" foder!

Nu 4% kød i ALT foderet.. Så er det jo helt sikkert værd at overveje at fodre med :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites