MVA88 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Pedigree er kommet med noget "nyt" foder Pedigree relancerer deres hundefoder - Vi med hund | www.bt.dk Hvad siger I? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Jeg ville godt have haft en ingrediensliste, men det er der ikke. Og jeg får ikke rigtig noget ud af den der artikel:genert: Men okay, bare navnet Pedigree har jo gjort at jeg ikke ser positivt på det:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Pedigree er kommet med noget "nyt" foder Pedigree relancerer deres hundefoder - Vi med hund | www.bt.dk Hvad siger I? "Ny og forbedret" er et gammelt reklamestunt, der skal meget lidt nyt til, for at man må skrive det, men det kan naturligvis være rigtigt. Jeg kan ikke finde en varedeklaration på deres hjemmeside og så har det ingen interesse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 pedigree er et sjovt firma, de ønsker tilsyneladende ikke at folk skal vide hvad deres foder indeholder, det er næsten umuligt at finde oplysninger om, alene det gør at jeg ikke vil bruge produktet, vil man ikke offentliggøre sit foderindhold har man nok noget at skjule:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Jeg synes selv, at det er lidt til grin.. Netop fordi at man ingen steder kan finde, hvad der rent faktisk er i foderet. Og jeg har, ligesom JeanetteH, allerede set mig sort på det, fordi det hedder Pedigree, men måske nogen ved noget mere om det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 .. vil man ikke offentliggøre sit foderindhold har man nok noget at skjule:) Præcis! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Pedigree Vital Protection Adult Complete Dry with Beef Det var hvad jeg kunne finde af ingredienser ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Pedigree Vital Protection Adult Complete Dry with Beef Det var hvad jeg kunne finde af ingredienser ..... Tak fordi du gad lede;-) Det er stadig ikke en nem liste at læse. Kornprodukter OG animalske biprodukter, men ikke i hver for sig. 4% okse, de flotter sig:sjov: Gode gamle Pedigree Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Tak fordi du gad lede;-)Det er stadig ikke en nem liste at læse. Kornprodukter OG animalske biprodukter, men ikke i hver for sig. 4% okse, de flotter sig:sjov: Gode gamle Pedigree Præcis.... Hele 4%:hmm: Tænker at hvis de virkelig synes de 4% er værd at nævne, vil jeg slet ikke vide hvad der ellers er i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Ja, jeg gætter på at det stadigvæk er det samme produkt, men hvor Pedigree bare forsøger at ændre deres branding strategi, så de kan få øget kendskabsgraden og opnå et image som producenter af "sundt" hundemad til den aktive hund (trend), hvilket vil hjælpe dem til at differentiere sig fra konkurrenter på deres "marked" (supermarkeds mellem-pris-produkter fx. Frollic), samt tage kampen op mod fx. Royal Canin, Hills etc. Der findes stadig mange som køber produkter udelukkende efter emballagen er flot og på baggrund af en set reklame i tv, så mon ikke at der er nogle som hopper på deres re-design af "det samme produkt"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Hey, var det ikke "4% kyllingekød i de lyse bidder" fx. før i tiden? Så er det da en forbedring, nu er det i alle biderne Synes godt nok at det er et trist foder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 4% .................... At de overhovedet vil nævne det! Hey, var det ikke "4% kyllingekød i de lyse bidder" fx. før i tiden? Så er det da en forbedring, nu er det i alle biderne Synes godt nok at det er et trist foder... Uh ha, så har de jo virkelig flottet sig med det "nye" foder! Nu 4% kød i ALT foderet.. Så er det jo helt sikkert værd at overveje at fodre med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 ja de har flottet sig :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Jamen, de er jo helt vildt dygtige (eller nowet) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts