Hop til indhold

Har din hund spøjse ideer/vaner?


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Hihi hvor er det rart at høre, at det ikke kun er Luna, der har sære ideer:lol:

 

Og det der med mennesker, der kommer gående uden hunde? De får også nogle lange undrende blikke af Luna, med små afbræk, hvor hun kigger efter hunden, der jo altså MÅ være der et sted... for man går jo ikke tur uden hund:lol:

 

Nå ja, Luna er oprindelig dch hund, så folk kan ikke have hånden i lommen, specielt venstre hånd:roll::engel:

 

Den der med halten er egentlig bare en udvikling af hendes tidligere reaktion. Før i tiden stoppede hun op og blev stående indtil jeg reagerede, ved at gå tilbage til hende og prøve at gå i forskellige retninger indtil jeg valgte den rette, så fulgte hun med:-D Har endnu ikke fået lært hende, at vise mig, hvilken vej vi skal. Prøver at stoppe op og blive stående i håb om at hun reagerer. Men ikke sådan lige indenfor de første par minutter, så bliver hun bare stående og kigger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Victoria har en skummel vane....

 

Har det jo med at gå i skoven tidligt om morgenen og om natten....eller en tur i parken som også er ret mørk....

 

Så kan hun godt pludselig rette blikket stift mod noget jeg ikke kan få øje på, rejse lidt børster og så ellers ikke fjerne blikket mens hun går...i dag gjorde hun det mod bakketoppen ovre i parken, og jeg kunne vitterligt ikke se nogen....

 

Men det var næsten klammere dengang vi gik gennem skoven om natten, hvor der løber en sti parallelt med den den mest befærdede...der gjorde hun det over en laaaang strækning, og der var sgu ikke noget at se for mig.....hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Victoria har en skummel vane....

 

Har det jo med at gå i skoven tidligt om morgenen og om natten....eller en tur i parken som også er ret mørk....

 

Så kan hun godt pludselig rette blikket stift mod noget jeg ikke kan få øje på, rejse lidt børster og så ellers ikke fjerne blikket mens hun går...i dag gjorde hun det mod bakketoppen ovre i parken, og jeg kunne vitterligt ikke se nogen....

 

Men det var næsten klammere dengang vi gik gennem skoven om natten, hvor der løber en sti parallelt med den den mest befærdede...der gjorde hun det over en laaaang strækning, og der var sgu ikke noget at se for mig.....hehe

at du tør :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ben!!! Og ikke alle ben....:vedikke:

 

Oksekraftben og nøgleben skal spises straks, men får hun et fladt ribben, skal det først lægges på græsset og studeres nøje. Så skal det ruskes - det skal jo være helt dødt! Når det er stirret og rusket ihjel, skal det graves ned. Problemet er bare, at der som regel allerede ligger et ben på de bedste steder. Så det gamle ben skal graves op og så graves ned et andet sted.

 

Når så endelig det gode hul er klar, bliver ribbenet grundigt begravet. Det tager laaaaaaang tid at dutte jorden helt på plads. Når så det er gravet ned, venter hun en halv time, graver benet op og starter forfra med at stirre og ruske:stupid:

 

Benet bliver enten spist i løbet af et par timer, og ellers får det lov at modne i jorden i alt fra en uge og opefter. I øvrigt superlækkert når hun graver noget op efter et par mdr. og vil have det med ind:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bjørnedrengen

Bjørn har den vane, at når han har været ude går han om til terassedøren og ,,banker på,, og det er da også helt fint, men tit går han så bare igennem og ud til hoveddøren igen, fordi han vil ud og have vand fra hans udevandskål. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Tea hører noget usædvanligt på gaden, forlanger hun at blive løftet op i vindueskarmen, så hun kan holde øje med hvad der foregår.

 

Hun nyser når hun bliver ophidset... Og hvis vi ikke beroliger hende lidt ender hun med at knalde snuden hårdt i gulvet :roll:

Når vi går tur, hopper hun op på bænke, gærde osv.. Tror hun kan lide at se verden lidt fra oven lol

 

Hvis vi møder en hund som er lidt for pågående for hende, bruger hun de næste 5 min på at bjæffe meeget fornærmet:lol:

 

Aftenrutinen skal overholdes - kl 22 vil hun ud og gå den samme rute, bagefter skal vi på badeværelset og børste hendes tænder, inden hun skal puttes i kurven... Prøver vi at springe et skridt over bliver der bjæffet! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...