Hop til indhold

Billedtråd oktober 2012


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

IMG_8561.JPG?gl=DK

"Heeej moar - jeg kommer nuuuu!" :hjerte:

 

IMG_8582.JPG?gl=DK

Liva har fået en åndssvag idé om at det er ok at trække i Ayos hale?! Ayo siger overhovedet ikke fra - men vi forsøger at stoppe det - jeg synes det er.. knap så god en idé måske? :stupid:

 

IMG_8599.JPG?gl=DK

 

IMG_8613.JPG?gl=DK

^^ Hundeleg

 

IMG_8629.JPG?gl=DK

Ayo-racen bliver den næste hund på kampehundelisten! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle super gode billeder, som dit nye kamera tager. Jeg er lidt nysgerrig på det der kæledyrsgenkendelse. Hvad vil det sige?

 

Det er lige så snart at kameraet registrere et par øjne så tager det billedet automatisk, det samme med portrætter - ligeså snart kameraet registrere et smil så knipser det af sig selv :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder genialt. Bliver billederne skarpe -og hvad hvis der tages billede af en hund der løber ?

 

billederne blive fint skarpe, man kan sætte det til at tage 3 billeder i rap hvor det så efterfølgende kombinere det bedste fra alle tre i et billed så man altid får det bedste ud af det :klap:

 

og en hund der løber, der skal sportsprogrammet nok bruges - selvfølgelig afhængig af vinkel og hastighed....

 

 

 

men det gør det nemt at tage virkelig gode billeder :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

billederne blive fint skarpe, man kan sætte det til at tage 3 billeder i rap hvor det så efterfølgende kombinere det bedste fra alle tre i et billed så man altid får det bedste ud af det :klap:

 

og en hund der løber, der skal sportsprogrammet nok bruges - selvfølgelig afhængig af vinkel og hastighed....

 

 

 

men det gør det nemt at tage virkelig gode billeder :hjerte:

 

det lyder godt. Jeg skal have et nyt kamera - og det lyder til, at jeg skal se lidt på denne model. Tak for svar :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...